MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Stałem się posiadaczem samochodu z silnikiem V7 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=22036 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Galet [ wt lis 14, 2006 3:49 pm ] |
Tytuł: | Stałem się posiadaczem samochodu z silnikiem V7 |
Z okazji uroczystego przekroczenia 300k km przez mojego Merola zabrałem go na regulację mieszanki do serwisu Boscha niestety moje zadowolenie minęło gdy pan przyniósł wydruk z którego wynikało, iż kompresja na szóstym cylindrze =0. Na reszcie cylindrów wahała się między 27 a 36 Nie miałem możliwości porozmawiania z człowiekiem który dokonywał regulacji więc się dużo nie dowiedziałem, zastanawiam się czy jest jakaś szansa, że to nie pierścień. |
Autor: | Borys [ wt lis 14, 2006 4:02 pm ] |
Tytuł: | |
27 do 36? Zapytam moze glupio, ale czy to w benzynie czy w dieslu? O ile pamietam, to przy pomiarze mojego 200T (a niebawem juz 200TD) cisnienie wynosilo cos okolo 10, ale moze ja cos zle interpretuje. Oczywiscie nie mowie o cisnieniu w kole zapasowym ![]() Pozdrawiam! P.S. Kiedys moj ojciec kupil 125p, chodzil pieknie do czasu zdjecia glowicy. Okazalo sie ze jeden zawor sie urwal (przypuszczalnie trzonek zaworu lub dzwigienka w glowicy) i wisial sobie w pozycji otwartej. Na poczatku nie czulo sie roznicy (po przesiadce z syreny to i tak byl wtedy duuuzy nadmiar mocy), jednak po wyremontowania silnika dodalo mu drugie tyle mocy... Moze ta historyjka naprowadzi CIe na wlasciwa odpowiedz na Twoj problem ![]() IMO to raczej nie wina pierscienia, jest ich tam kilka i jakas kompresje zawsze daja. W przypadku calkowicie otwartego zaworu wydechowego cisnienie bedzie wlasnie =0.. Przykro mi.. |
Autor: | Croolick [ wt lis 14, 2006 4:59 pm ] |
Tytuł: | |
Galet pisze: Na reszcie cylindrów wahała się między 27 a 36 wpelczarski pisze: 27 do 36? Zapytam moze glupio, ale czy to w benzynie czy w dieslu?
Właśnie.. ![]() ![]() ![]() Przypomniały mi się porady dla kupującego Jaguara XJ12. " "Uważaj bo jak tam nawet cztery garnki nie pracują to na jaowym nawet nie zauważysz." ![]() Tak czy inaczej tytuł wątku intrygujący ![]() |
Autor: | dobrzan [ wt lis 14, 2006 5:24 pm ] |
Tytuł: | |
a tam czepiacie sie ![]() ale co do wartosci cisnienia to naprawde zaczalem sie zastanawiac czy ja czegos nie wiem ale dobrze ze to uczucie minelo:):) |
Autor: | ukaniu [ wt lis 14, 2006 6:19 pm ] |
Tytuł: | |
Brał olej ? - świeca na tym cylindrze tłusta? jak nie brał to nie wina pierścieni i cylindra, czyli masz 2 tys. w kieszeni. I trzeba zrobic głowicę, bo może być podparty zawór albo wypalone gniazdo. Pozdrawiam Łukasz |
Autor: | Croolick [ wt lis 14, 2006 6:59 pm ] |
Tytuł: | |
Albo wałek rozrządu się skończył i zawiesiło zawór? Chociaż u mnie podane wartosci 12-13 były własnie na kończacym się wałku ![]() |
Autor: | ukaniu [ wt lis 14, 2006 7:09 pm ] |
Tytuł: | |
Wiesz zawieszenie zaworu od padu wałka jest mało prawdopodobne (nie widziałem). Prędzej wypaliło gniazdo, czy też skrzywiło zawór itd. Pozdrawiam Łukasz |
Autor: | Galet [ wt lis 14, 2006 7:11 pm ] |
Tytuł: | |
Dostałem wydruk z takimi wartościami, nie wiem w jakich jednostkach są one wyrażone. Silnik oleju nie bierze i nawet nie zauważyłem spadku mocy, tylko wzrost zużycia paliwa. |
Autor: | Croolick [ wt lis 14, 2006 7:56 pm ] |
Tytuł: | |
Galet pisze: Dostałem wydruk z takimi wartościami
No to wychodzi na to, że to nie jest twój wydruk. ![]() |
Autor: | Galet [ wt lis 14, 2006 8:24 pm ] |
Tytuł: | |
[quote= No to wychodzi na to, że to nie jest twój wydruk. ![]() Pewnie że nie, jak ja bym sobie taki wydruk stworzył to było by tam 12 pozycji i ani jednego zera ![]() |
Autor: | beet [ wt lis 14, 2006 9:35 pm ] |
Tytuł: | |
Jakby nie patrzec zero jest zerem wiec nalezaloby cos z tym zrobic, chociaz zapewne to sie nie zrobilo ostatnio i juz sporo z tym jezdzisz. Zazartuje moze ze powinienes zrobic z V-8 rzedowa 4ke tak jak inny Kolega forumowicz chcial przelozyc glowice z 300 24v do zwyklej 300 ![]() ![]() ![]() |
Autor: | piotrmozdzen [ wt lis 14, 2006 9:43 pm ] |
Tytuł: | |
WITAM! Kolego GALET według AUTO DATA cisnienie na cylindrze twojego W126 jest 10 ,jak więcej to lepiej(oczywiście) żaden samochód bęzynowy nie ma takiej kompresji jaką ty podajesz i jak kolega Croolick pisze to nie jest twój wydruk ,odwiedz jeszcze raz serwis i sprawdz kompre,lub gdzie indziej dla porównania. Pozdrawiam. |
Autor: | adler1934 [ wt lis 14, 2006 9:53 pm ] |
Tytuł: | |
Jeśli pomiar wykonywany był tzw.próbnikiem ciśnienia sprężania,to nie jest to wydruk tylko diagram.Panowie najprawdopodobniej włożyli karteczkę z manometru kreślącego przeznaczonego dla silników wysokoprężnych |
Autor: | Croolick [ wt lis 14, 2006 10:03 pm ] |
Tytuł: | |
adler1934 pisze: włożyli karteczkę z manometru kreślącego przeznaczonego dla silników wysokoprężnych
A jeżeli taki scenariusz to oznacza to jednoznaczną rekomendację dla serwisu. ![]() Z mechanikiem jak z dentystą-zła diagnoza uniemozliwia prawidłowe leczenie ![]() |
Autor: | Borys [ śr lis 15, 2006 12:14 am ] |
Tytuł: | |
Hehe.. czyli jednak taki glupi nie jestem W benzyniaku ma byc ok 10.. i juz.. Co do urwanych pierscieni.. W moim 200T gubil cisnienie na ostatnim garze wlasnie z powodu pierscienia.. i tak na 1,2 i 3 garze bylo 10, na ostatnim 8... Tak wiec cudow nie ma.. Musisz tam gdzies miec zaj...sta dziure. Albo wisi zawor, albo dziura w tloku (ale to by Ci strasznie kopcil i dmuchal z bagnetu).. Stawiam na zawor albo wypalone gniazdo.. Pozdrawiam! |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |