| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Stałem się posiadaczem samochodu z silnikiem V7 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=22036 |
Strona 1 z 2 |
| Autor: | Galet [ wt lis 14, 2006 3:49 pm ] |
| Tytuł: | Stałem się posiadaczem samochodu z silnikiem V7 |
Z okazji uroczystego przekroczenia 300k km przez mojego Merola zabrałem go na regulację mieszanki do serwisu Boscha niestety moje zadowolenie minęło gdy pan przyniósł wydruk z którego wynikało, iż kompresja na szóstym cylindrze =0. Na reszcie cylindrów wahała się między 27 a 36 Nie miałem możliwości porozmawiania z człowiekiem który dokonywał regulacji więc się dużo nie dowiedziałem, zastanawiam się czy jest jakaś szansa, że to nie pierścień. |
|
| Autor: | Borys [ wt lis 14, 2006 4:02 pm ] |
| Tytuł: | |
27 do 36? Zapytam moze glupio, ale czy to w benzynie czy w dieslu? O ile pamietam, to przy pomiarze mojego 200T (a niebawem juz 200TD) cisnienie wynosilo cos okolo 10, ale moze ja cos zle interpretuje. Oczywiscie nie mowie o cisnieniu w kole zapasowym Pozdrawiam! P.S. Kiedys moj ojciec kupil 125p, chodzil pieknie do czasu zdjecia glowicy. Okazalo sie ze jeden zawor sie urwal (przypuszczalnie trzonek zaworu lub dzwigienka w glowicy) i wisial sobie w pozycji otwartej. Na poczatku nie czulo sie roznicy (po przesiadce z syreny to i tak byl wtedy duuuzy nadmiar mocy), jednak po wyremontowania silnika dodalo mu drugie tyle mocy... Moze ta historyjka naprowadzi CIe na wlasciwa odpowiedz na Twoj problem IMO to raczej nie wina pierscienia, jest ich tam kilka i jakas kompresje zawsze daja. W przypadku calkowicie otwartego zaworu wydechowego cisnienie bedzie wlasnie =0.. Przykro mi.. |
|
| Autor: | Croolick [ wt lis 14, 2006 4:59 pm ] |
| Tytuł: | |
Galet pisze: Na reszcie cylindrów wahała się między 27 a 36 wpelczarski pisze: 27 do 36? Zapytam moze glupio, ale czy to w benzynie czy w dieslu?
Właśnie.. Przypomniały mi się porady dla kupującego Jaguara XJ12. " "Uważaj bo jak tam nawet cztery garnki nie pracują to na jaowym nawet nie zauważysz." Tak czy inaczej tytuł wątku intrygujący
|
|
| Autor: | dobrzan [ wt lis 14, 2006 5:24 pm ] |
| Tytuł: | |
a tam czepiacie sie ale co do wartosci cisnienia to naprawde zaczalem sie zastanawiac czy ja czegos nie wiem ale dobrze ze to uczucie minelo:):) |
|
| Autor: | ukaniu [ wt lis 14, 2006 6:19 pm ] |
| Tytuł: | |
Brał olej ? - świeca na tym cylindrze tłusta? jak nie brał to nie wina pierścieni i cylindra, czyli masz 2 tys. w kieszeni. I trzeba zrobic głowicę, bo może być podparty zawór albo wypalone gniazdo. Pozdrawiam Łukasz |
|
| Autor: | Croolick [ wt lis 14, 2006 6:59 pm ] |
| Tytuł: | |
Albo wałek rozrządu się skończył i zawiesiło zawór? Chociaż u mnie podane wartosci 12-13 były własnie na kończacym się wałku |
|
| Autor: | ukaniu [ wt lis 14, 2006 7:09 pm ] |
| Tytuł: | |
Wiesz zawieszenie zaworu od padu wałka jest mało prawdopodobne (nie widziałem). Prędzej wypaliło gniazdo, czy też skrzywiło zawór itd. Pozdrawiam Łukasz |
|
| Autor: | Galet [ wt lis 14, 2006 7:11 pm ] |
| Tytuł: | |
Dostałem wydruk z takimi wartościami, nie wiem w jakich jednostkach są one wyrażone. Silnik oleju nie bierze i nawet nie zauważyłem spadku mocy, tylko wzrost zużycia paliwa. |
|
| Autor: | Croolick [ wt lis 14, 2006 7:56 pm ] |
| Tytuł: | |
Galet pisze: Dostałem wydruk z takimi wartościami
No to wychodzi na to, że to nie jest twój wydruk.
|
|
| Autor: | Galet [ wt lis 14, 2006 8:24 pm ] |
| Tytuł: | |
[quote= No to wychodzi na to, że to nie jest twój wydruk. [/quote]
Pewnie że nie, jak ja bym sobie taki wydruk stworzył to było by tam 12 pozycji i ani jednego zera |
|
| Autor: | beet [ wt lis 14, 2006 9:35 pm ] |
| Tytuł: | |
Jakby nie patrzec zero jest zerem wiec nalezaloby cos z tym zrobic, chociaz zapewne to sie nie zrobilo ostatnio i juz sporo z tym jezdzisz. Zazartuje moze ze powinienes zrobic z V-8 rzedowa 4ke tak jak inny Kolega forumowicz chcial przelozyc glowice z 300 24v do zwyklej 300 |
|
| Autor: | piotrmozdzen [ wt lis 14, 2006 9:43 pm ] |
| Tytuł: | |
WITAM! Kolego GALET według AUTO DATA cisnienie na cylindrze twojego W126 jest 10 ,jak więcej to lepiej(oczywiście) żaden samochód bęzynowy nie ma takiej kompresji jaką ty podajesz i jak kolega Croolick pisze to nie jest twój wydruk ,odwiedz jeszcze raz serwis i sprawdz kompre,lub gdzie indziej dla porównania. Pozdrawiam. |
|
| Autor: | adler1934 [ wt lis 14, 2006 9:53 pm ] |
| Tytuł: | |
Jeśli pomiar wykonywany był tzw.próbnikiem ciśnienia sprężania,to nie jest to wydruk tylko diagram.Panowie najprawdopodobniej włożyli karteczkę z manometru kreślącego przeznaczonego dla silników wysokoprężnych |
|
| Autor: | Croolick [ wt lis 14, 2006 10:03 pm ] |
| Tytuł: | |
adler1934 pisze: włożyli karteczkę z manometru kreślącego przeznaczonego dla silników wysokoprężnych
A jeżeli taki scenariusz to oznacza to jednoznaczną rekomendację dla serwisu.
Z mechanikiem jak z dentystą-zła diagnoza uniemozliwia prawidłowe leczenie
|
|
| Autor: | Borys [ śr lis 15, 2006 12:14 am ] |
| Tytuł: | |
Hehe.. czyli jednak taki glupi nie jestem W benzyniaku ma byc ok 10.. i juz.. Co do urwanych pierscieni.. W moim 200T gubil cisnienie na ostatnim garze wlasnie z powodu pierscienia.. i tak na 1,2 i 3 garze bylo 10, na ostatnim 8... Tak wiec cudow nie ma.. Musisz tam gdzies miec zaj...sta dziure. Albo wisi zawor, albo dziura w tloku (ale to by Ci strasznie kopcil i dmuchal z bagnetu).. Stawiam na zawor albo wypalone gniazdo.. Pozdrawiam! |
|
| Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|