Oscar75 pisze:
W moim 300D z 86r automat ,już jest te sterowanie elektroniczne ,i wystarczyło podciagnąć tylko jeden kabelek wyjścia z modułu elektronicznego sterownika obrotów oznaczone jako TD ,u mnie połaczone to wyjście było z modułem przekażnika kick-down,podczepiłem się pod przewód i potem w peszelku do skrzynki bezpieczników i do deski.
BRAWO
![[ok]](./images/smilies/ok.gif)
ameryki to ty nie odkryłeś - przepisałeś to z innych postów z archiwum???
Oscar75 pisze:
Każdy 300D automat lub manual mają elektroniczną reg prędkości obrotowej silnika w funkcji temp i posiadają czujnik obr wału korbowego i moduł el . do tego sterowania lub ew. 200D czy 250D ,ale koniecznie automacie ,posiadają też takowy moduł powiązane z kick-down .
jestes w błędzie <br>
Dodano po 1 minutach.:<br>
*beczka* pisze:
Czy jest też w w123 300d automat z 1984 r.
było bardzo dokładnie, nawet z foto jak to zrobić w 123 dieslu