MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
126 jak sprawdzić moduł https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=22287 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | 380se [ ndz lis 26, 2006 1:01 pm ] |
Tytuł: | 126 jak sprawdzić moduł |
Witam, Panowie auto 126 SEC 560 za '91 nie pali brak iskry, elektryk twierdzi że to wina modułu zapłonu. Tylko jemu łatwo tak powiedzieś bo on go nie szuka w rosądnej cenie. Może jakiś kolega blisko Suwałk ma takie auto i udostępni moduł na 1 min. A może ktoś wie jak go zdiagnozować domowym sposobem. Może ktoś wie gdzie kupić takiego rodzynka vin auta to WDB1260451A584587. Jak coś mogę przesłać fotkę nr modułu to 006 545 54 32 8 zyl pozdrawiam |
Autor: | pszamrej [ ndz lis 26, 2006 3:16 pm ] |
Tytuł: | |
380se pisze: ektryk twierdzi że to wina modułu zapłonu
a cewka sprawdzona? |
Autor: | 380se [ ndz lis 26, 2006 3:28 pm ] |
Tytuł: | |
ceka ok |
Autor: | tomas [ pn lis 27, 2006 7:58 am ] |
Tytuł: | |
We Wrocławiu jest warsztat, który naprawia min. moduły do Mercedesów. Jesli się nie myle to masz moduł w którym są wtyczki bodajże 8 pinowe (w każdym bądź razie masz ten nowszy moduł) i za naprawe gość bierze jakieś 1200zł. Tyle mi ostatnio powiedział i daje pół roczną gwarancję. <br>Dodano po 46 sekundach.:<br> A jeszcze jedno, a czujnik Halla żyje? Bo podobno też potrafi paść. |
Autor: | 380se [ pn lis 27, 2006 9:19 am ] |
Tytuł: | |
Czujnik Halla? pierwsze słysze co on robi? Gdzie on jest i jak go zdiagnozować? Jeśli Posiadasz namiary na tego elektryka to proszę. Moduł ma 8 pinów na stronie. |
Autor: | TReneR [ pn lis 27, 2006 10:50 am ] |
Tytuł: | |
Jak nie masz sygnalu z czujnika walu korbowego to i iskry nie bedzie. Mi sie wydawalo ze to jest zwykly czujnik indukcyjny a nie Hallotron?! Gdybys jednak mial czujnik indukcyjny to wyglada ![]() A sprawdzic go mozna omomierzem; 800-1200 Ohm |
Autor: | tomas [ pn lis 27, 2006 10:56 am ] |
Tytuł: | |
Czujnik zbiera sygnały z wału i daje informacje mniej więcej kiedy tłok jest w górnym martwym punkcie i powinna nastąpić iskra. Na module w górnej jego części jest wtyczka, ma jeden bolec. Odepnij od modułu i sprawdź miernikiem jak wygląda sygnał. Tzn. podłącz omomierz (zakres bodajże MOhm)- wtyczka wygląda jak wtyk do anteny TV- i niech Ci ktos pokręci rozrusznikiem. Wratości powinny się zmieniać (nie wiem dokładnie w jakim zakresie). Najlepiej byłoby podłączyć oscyloskop i wtedy zaobserwował byś ładny przebieg. Namiar tel. na warsztat Bartniak 0 601 70 03 52. W sumie nie wiem czy to czujnik Halla, czy inny - sorki za niscisłość, ale jedno jest pewne jeśli padł to iskry nie ma. A cena jego jest na 100% o wiele niższa niż modułu. |
Autor: | 380se [ pn lis 27, 2006 12:36 pm ] |
Tytuł: | |
no dzieki chłopaki biorę sie za sprawdzanie |
Autor: | tomas [ pn lis 27, 2006 12:49 pm ] |
Tytuł: | |
Dzieki TReneR za poprawki. Trzymam kciuki,oby to nie moduł. |
Autor: | 380se [ wt lis 28, 2006 10:01 am ] |
Tytuł: | |
wszystko sprawdzone czujnik, cewka i moduł na tym pinie serwisowym. Zle to widzę, ale dzis jadę po moduł znalazł się dawca na przeszczep i zobaczymy jak to bedzie |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |