MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
problemy z odpalaniem (2.3E) https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=22487 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | eX [ śr gru 06, 2006 10:10 am ] |
Tytuł: | |
witam wszystkich serdecznie, jako nowy forumowicz. od niedawna posiadam (kolejnego juz ![]() po dluzszym postoju (noc lub odpalanie po wyjsciu z roboty), auto nie chce odpalic. trzeba krecic rozrusznikiem i krecic. za 4-6 podejsciem odpala trzymajac niesmialo obroty 500-550 po chwili juz jest ok, tak samo pali w pozycji N jak i P. nadmienie ze poprzedni wlasciciel (ktorego osobiscie znam od dlugiego czasu) wymienil wszystkie filtry, oleje, + swiece, przewody, kopulke, i palec. drugi problem to "dlawienie" - auto chodzi na N lub D nierowno (chodzi o postoj), drgania co prawda nie sa tak mocne jak w dieslu (przy zmoszczonej poduszce silnika) ale sa odczowalne, obroty minimalnie faluja. pozdrawiam eX edit: dodam ze auto nigdy nie stalo nawet obok dystrybutora z gazem <br>Dodano po 11 godzinach. 29 minutach.:<br> od razu wrzuce fotki nowego nabytku ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | ro2man [ śr gru 06, 2006 11:46 am ] |
Tytuł: | |
nie działa wtryskiwacz rozruchowy. Najprawopodobniej masz spalony bezpiecznik w przekaźniku przepięciowym. Temat ten był wałkowany 100 jak nie więcej razy. Jesteś nowy ale następnym razem użyj opcji szukaj. P |
Autor: | TReneR [ śr gru 06, 2006 11:52 am ] |
Tytuł: | |
Albo zawor zwrotny w pompie przepuszcza i zapowietrza sie uklad paliwowy. ps. widze ze masz aparat fotograficzny i nie boisz sie go uzywac w bezposredniej bliskosci samochodu; bylbym wdzieczny za zdjecie okolic skrzynki bezpiecznikow/grodzi silnika od strony kierowcy (konkretnie rurek podcisnienia idacych do pochlaniacza oparow z baku) ![]() |
Autor: | janus [ śr gru 06, 2006 7:52 pm ] |
Tytuł: | |
ro2man pisze: nie działa wtryskiwacz rozruchowy. Najprawopodobniej masz spalony bezpiecznik w przekaźniku przepięciowym.
Temat ten był wałkowany 100 jak nie więcej razy. Jesteś nowy ale następnym razem użyj opcji szukaj. P Zgadzam sie w 100% z ta wypowiedzią miałem podobnie wręcz identycznie po wymianie tego przekaznika wszystko jest ok szkoda tylko ze sam tego nie zrobiłem w serwisie mercedesa razem z przeglądem wszystkiego co się dało ta operacja kosztowała mnie prawie 700zl ![]() |
Autor: | Wookee [ pt gru 08, 2006 11:45 am ] |
Tytuł: | |
Od siebie dodam, że drgania silnika po rozgrzaniu mogą wynikać z wielu rzeczy, m.in. kompresja, szczelność przewodów podciśnieniowych.... Sugeruję: woln* obrot* i do tego nierów* lub drgan* lub drż*. Oczywiście w wynikach będzie też o dieslach, ale to już prosto odrzucić. Dla pierwszej kwestii należy utworzyć podobne konstrukcje, a wyrazy kluczowe koledzy już podali. |
Autor: | eX [ pt gru 08, 2006 1:21 pm ] |
Tytuł: | |
okej dzieki wszystkim za zainteresowanie tematem |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |