MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

problemy z odpalaniem (2.3E)
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=22487
Strona 1 z 1

Autor:  eX [ śr gru 06, 2006 10:10 am ]
Tytuł: 

witam wszystkich serdecznie, jako nowy forumowicz.

od niedawna posiadam (kolejnego juz [usmiech] miska), tyle tylko ze w benzynie (pierwsza benzyna ktora jezdze).
po dluzszym postoju (noc lub odpalanie po wyjsciu z roboty), auto nie chce odpalic. trzeba krecic rozrusznikiem i krecic. za 4-6 podejsciem odpala trzymajac niesmialo obroty 500-550 po chwili juz jest ok, tak samo pali w pozycji N jak i P.

nadmienie ze poprzedni wlasciciel (ktorego osobiscie znam od dlugiego czasu) wymienil wszystkie filtry, oleje, + swiece, przewody, kopulke, i palec.

drugi problem to "dlawienie" - auto chodzi na N lub D nierowno (chodzi o postoj), drgania co prawda nie sa tak mocne jak w dieslu (przy zmoszczonej poduszce silnika) ale sa odczowalne, obroty minimalnie faluja.

pozdrawiam eX

edit:
dodam ze auto nigdy nie stalo nawet obok dystrybutora z gazem <br>Dodano po 11 godzinach. 29 minutach.:<br> od razu wrzuce fotki nowego nabytku

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Autor:  ro2man [ śr gru 06, 2006 11:46 am ]
Tytuł: 

nie działa wtryskiwacz rozruchowy. Najprawopodobniej masz spalony bezpiecznik w przekaźniku przepięciowym.
Temat ten był wałkowany 100 jak nie więcej razy. Jesteś nowy ale następnym razem użyj opcji szukaj. P

Autor:  TReneR [ śr gru 06, 2006 11:52 am ]
Tytuł: 

Albo zawor zwrotny w pompie przepuszcza i zapowietrza sie uklad paliwowy.

ps. widze ze masz aparat fotograficzny i nie boisz sie go uzywac w bezposredniej bliskosci samochodu; bylbym wdzieczny za zdjecie okolic skrzynki bezpiecznikow/grodzi silnika od strony kierowcy (konkretnie rurek podcisnienia idacych do pochlaniacza oparow z baku) ;-)

Autor:  janus [ śr gru 06, 2006 7:52 pm ]
Tytuł: 

ro2man pisze:
nie działa wtryskiwacz rozruchowy. Najprawopodobniej masz spalony bezpiecznik w przekaźniku przepięciowym.
Temat ten był wałkowany 100 jak nie więcej razy. Jesteś nowy ale następnym razem użyj opcji szukaj. P


Zgadzam sie w 100% z ta wypowiedzią miałem podobnie wręcz identycznie po wymianie tego przekaznika wszystko jest ok szkoda tylko ze sam tego nie zrobiłem w serwisie mercedesa razem z przeglądem wszystkiego co się dało ta operacja kosztowała mnie prawie 700zl :-( ale teraz jest gitara

Autor:  Wookee [ pt gru 08, 2006 11:45 am ]
Tytuł: 

Od siebie dodam, że drgania silnika po rozgrzaniu mogą wynikać z wielu rzeczy, m.in. kompresja, szczelność przewodów podciśnieniowych....

Sugeruję: woln* obrot* i do tego nierów* lub drgan* lub drż*. Oczywiście w wynikach będzie też o dieslach, ale to już prosto odrzucić.

Dla pierwszej kwestii należy utworzyć podobne konstrukcje, a wyrazy kluczowe koledzy już podali.

Autor:  eX [ pt gru 08, 2006 1:21 pm ]
Tytuł: 

okej dzieki wszystkim za zainteresowanie tematem

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/