| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| zdycha ... https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=22603 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | master [ pn gru 11, 2006 10:40 pm ] |
| Tytuł: | zdycha ... |
Rano po odpaleniu zaczeło nim rzucać szarpać, gasł. Objawy jakby silnik chodził na jednym cylindrze. Po "lekkim" przegazowaniu , kłębach dymu, wystrzałach jak z ckmu, obudzeniu pół - osiedla praca silnika sie w miare ustabilizowała. No i tak - w "serwisie" pierwsze o co sie spytali to gdzie był tankowany - BP ultimate (najdroższa ropa w 3mieście). Gości z "serwisu" to zdziwiło, bo w ciągu tygodnia mieli juz 3 takie przypadki. Zalecenia płukanie zbiornika, nowe filtry i zalanie ON z SHELLa. Teraz tylko pozostało sie modlić, aby wtryski jeszcze działały, w co wątpie ... |
|
| Autor: | Debesciak [ wt gru 12, 2006 5:53 pm ] |
| Tytuł: | |
nie ma jak to porzadna ruska ropa |
|
| Autor: | master [ śr gru 13, 2006 12:45 am ] |
| Tytuł: | |
Dziś znalazłem chwile i poszedłem go odpalić - tym razem chodził PRAWIE normalnie, czyli po prostu nie trzymał równych obrotów. I to tyle niepokojącego na dziś było. Jak za kilka dni znajde trochę czasu to zrobie płukanie zbiornika, nowe filtry itp. Póki co boję się nim wyjeżdżać z garażu. Ktoś się orientuje jak to jest w tych silnikach z wtryskami- czy jak zaczynaja odmawiać posłuszeństwa to wszystkie , czy może tylko jeden po prostu sie zawiesza, a to jest ważne bo koszt nowego to min 500 zł/szt. |
|
| Autor: | sattann [ pt gru 22, 2006 7:06 pm ] |
| Tytuł: | zdycha |
Tak on z bp to największy syf! Tylko Shell ! Mój znajomek tam tankował fieste diesla i miał rozbieraną głowice , to takiego" błota" na zaworach to jeszcze nie widziałem. Więc gościu zaczął tankować tylko na Shellu i po roku (nie pamiętam z jakiego powodu) znowu miał zawory na wierzchu- i czyste. Nie chce robić reklamy stacjom Shell ale mimo tego ,że nie mają najtańszego paliwa to jednak warto. |
|
| Autor: | roadrunner [ pt gru 22, 2006 9:08 pm ] |
| Tytuł: | |
Mysle ze to zaleznie od regionu w Szczecinie przy pierwszych mrozach auta ktore mialy problem z zamarznietymi filtrami (i zawitaly do naszego warsztatu) to w wiekszosci tankowane na shellu. |
|
| Autor: | benek [ ndz gru 24, 2006 5:10 pm ] |
| Tytuł: | |
roadrunner pisze: Mysle ze to zaleznie od regionu w Szczecinie przy pierwszych mrozach auta ktore mialy problem z zamarznietymi filtrami (i zawitaly do naszego warsztatu) to w wiekszosci tankowane na shellu.
To zależy, ale są stacje o których nie było słychac że trefny towar pchały i mają jakąś tam renome;) Ja mimo że nie mam cdi to tez 99%shell, wiem ze pompy lucasa są delikatne, znajomy zajechał popme w 220d bo ropka była kwasem odbarwiana, więc trzeba uwazać a od taniego załatwianego paliwa z daleka |
|
| Autor: | Marcin S [ ndz gru 24, 2006 6:51 pm ] |
| Tytuł: | |
jak zatankowałes takiego paliwa, i masz z tego powodu jakies uszkodzenia w samochodzie - może pomyslisz o odszkodowaniu, lub przynajmniej dla własnej satysfakcji "uprzyjemnisz" im życie. ja zastanawaim sie co zrobić jak do 55L baku wlejesz o 10% więcej paliwa, bierzesz fakture VAT( samochód na firme) (względnie paragon)... no i właśnie co dalej, bo jakim cudem zmieści sie 60,5L
Raz juz przyłapałem sprzedającego że chciał mnie zrobić "w wała", do karnistra 5L weszło 5,5L, pytam jak to możliwe... nawet nei poprosił o płacenie. ALe to było 5,5L... a jak to się ma do pełnego baku? |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|