witam,
w124 300D automat:
od pompy wtryskowej patrząc od góry wychodzą 3przewody podcisnienia, gdybyśmy staneli przy przednim błotniku od strony pasażera i lookneli na pompe z tej właśnie pozycji (przy zdjętym dolocie) to na jej dolnej bocznej krawędzi jest kolejny przewód podciśnienia - i tu pytanie - gdzie on powinien byc podłączony??? - jak by ktos wiedział, ewentualnie mogł polookac u siebie bylo by miło
druga sprawa =- podgrzewacze spryskiwaczy
otóż cały bajer w samych spryskiwaczach to 2przewody, 2 sprężynki i blaszka mostkująca wspomniane sprężynki, wszystko to zasilna jest z jakiegoś ustroistwa za serwem, pytania:
-czy to co jest za serwem to coś na zasadzie rezystora termicznego (wie jaka jest temp otoczenia i zapina podgrzewacze
-czy może to cudo za serwem współpracuje w jakiś sposób z podgrzewaczami i bez niego zwyczajnie podgrzewaczy "na sucho" czyli bez tego nie da sie odpalić???
kolejne pytanko:
kiedyś już o to pytałem ale nie otrzymałem dokładnej informacji: czujnik który jest w kabinie obok lampki w przedniej części podsufitki ma związek z ogrzewaniem (podobno

) na jakiej zasadzie on dokładnie działa, z jakim elementem sie komunikuje, w jakim celu???
i ostatnie:
czy zaciski hamulcowe tylne od 123 beda pasowały do 124? bo jak polookałem to klocki są niemal takie same, tzn od któregoś modelu są minimalnie mniejsze na wysokość (chyba od 124)...
