VIN WDB1260221A009318
Model 280 SE
Chassis 1260221A009318
Engine 110989 12 049076
Transmission 722300 02 409585
Order 0 - 222 01850
Approx. year 1980
Dealer Wuppertal branch (222)
Interior Unknown code (955) [welur beżowy]
Paint
876 cypress green metallic (с 01.01.1975 по 31.12.1986, с 1994)
Options
221 left front seat, electrically adjustable (с 01.11.1978)
222 right front seat, electrically adjustable (с 01.11.1978)
410 electric sliding roof (с 01.03.1965 по 29.02.1988)
420 automatic transmission, floor shift (с 01.01.1963)
430 headrests in the rear (с 01.01.1977)
440 tempomat (cruise control) (с 01.09.1975)
470 anti-lock braking system (abs) (с 01.06.1978 по 31.10.1993)
504 outside rear view mirror, right, electrically adjustable (с 01.11.1978 по 29.02.1986)
outside rear view mirror, right, electrically adjustable (l.h.d.)
taxi version, f.r.g, and outside rear view mirror on the right
511 Becker radio cassette stereo MW/USW (с 01.01.1973 по 31.07.1981)
Becker radio Mexico cassette full stereo
Becker radio Monza cassette stereo LW/MW/SW/USW
531 automatic antenna (с 01.01.1963)
570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970)
front folding armrest w202 - housing at front with armrest
584 electric window lifters (front and rear doors) (с 01.04.1970)
electric window lifters, fourfold or sixfold
590 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (laminated glass), Germany
green heat-insulating glass all round, heated rear window, laminated safety glass - Germany (с 01.01.1972)
600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
611 courtesy lamps for front and rear doors, with W124 also for central doors/W202 front doors only (с 01.11.1978)
640 aluminium disc wheels with radial-ply tires (с 01.10.1969 по 31.12.1989)
656 Michelin tires (с 01.08.1965 по 31.10.1989)
673 high-capacity battery (с 01.01.1964)
731 Unknown code [drewno orzechowe]
Przez pierwsze pół roku autko stało w salonie jako showcar lub było autem demonstracyjnym, jak wynika z briefu pierwszym właścicielem był sam producent. To chyba dlatego tak bogate wyposażenie w "zwykłym" 280SE. EPC zapomniało podać o czujniku temperatury zewnętrznej. Fajnie, bo wszystko działa - za wyjątkiem zegarka. O mały włos, a bym się dzisiaj na spotkanie nie spóźnił

Boli go niewiele - tradycyjnie dla 1 serii drewno ma uszkodzenia i ubytki. Trochę rudego w okolicach tylnych nadkoli. Brak tłumika środkowego - usunięty ze względu na brak możliwości naprawy (trzeba będzie kupić) - ale i tak jest cicho. Po 23 latach ma ślady po mniej lub bardziej nieudanych parkowaniach, obcierki i małe wgniotki. Wnętrze, poza opisywanym już drewienkiem, jest piękne. Welur bez przetarć i plam prezentuje się bardzo ładnie. Deska brązowa bez pęknięć. Oczywiście derma na słupkach B odłazi, ale walka z tym to jak z wiatrakami. Będzie u mnie autem na codzień, limuzynką do pracy. Czeka go jakieś 80-100km dziennie. O sprawach technicznych napiszę po weryfikacji - póki co jest dobrze, na zegarze 266.000km - ???
Póki co wrzucę małe fotki z ogłoszeń bo nie mam kiedy zrobić zdjęć.
Wczoraj na allegro trafiłem jeszcze nową kierownicę do niego

[/img]