MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

pytanie z serii co gdzie po co???
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=22750
Strona 1 z 1

Autor:  teope [ czw gru 21, 2006 12:17 am ]
Tytuł:  pytanie z serii co gdzie po co???

witam,
w124 300D automat:
od pompy wtryskowej patrząc od góry wychodzą 3przewody podcisnienia, gdybyśmy staneli przy przednim błotniku od strony pasażera i lookneli na pompe z tej właśnie pozycji (przy zdjętym dolocie) to na jej dolnej bocznej krawędzi jest kolejny przewód podciśnienia - i tu pytanie - gdzie on powinien byc podłączony??? - jak by ktos wiedział, ewentualnie mogł polookac u siebie bylo by miło [zlosnikz]

druga sprawa =- podgrzewacze spryskiwaczy
otóż cały bajer w samych spryskiwaczach to 2przewody, 2 sprężynki i blaszka mostkująca wspomniane sprężynki, wszystko to zasilna jest z jakiegoś ustroistwa za serwem, pytania:
-czy to co jest za serwem to coś na zasadzie rezystora termicznego (wie jaka jest temp otoczenia i zapina podgrzewacze
-czy może to cudo za serwem współpracuje w jakiś sposób z podgrzewaczami i bez niego zwyczajnie podgrzewaczy "na sucho" czyli bez tego nie da sie odpalić???


kolejne pytanko:
kiedyś już o to pytałem ale nie otrzymałem dokładnej informacji: czujnik który jest w kabinie obok lampki w przedniej części podsufitki ma związek z ogrzewaniem (podobno :D ) na jakiej zasadzie on dokładnie działa, z jakim elementem sie komunikuje, w jakim celu???

i ostatnie:
czy zaciski hamulcowe tylne od 123 beda pasowały do 124? bo jak polookałem to klocki są niemal takie same, tzn od któregoś modelu są minimalnie mniejsze na wysokość (chyba od 124)... :roll:

Autor:  teope [ pt gru 22, 2006 8:15 pm ]
Tytuł: 

naprawde nikt nic nie wie :o ???
najbardziej męczy mnie temat tego cholernego podciśnienia od pompy :roll:

Autor:  adler1934 [ pt gru 22, 2006 10:10 pm ]
Tytuł: 

teope pisze:
gdybyśmy staneli przy przednim błotniku od strony pasażera i lookneli na pompe z tej właśnie pozycji (przy zdjętym dolocie) to na jej dolnej bocznej krawędzi jest kolejny przewód podciśnienia - i tu

Nie bardzo rozumiem,ale z tego co pamiętam to do pompy w 300D podłączone są podcisnienia:1 z pompy podciśnienia,2 do skrzyni biegów,3 do stacyjki(gaszenie).Jest jeszcze przewód tzw.pobierania powietrza z nadwozia podłączony do bocznej części regulatora podciśnienia.
W silnikach 4 cylindrowych bez klimy może być podłączony przewód do siłownika podcisnieniowego regulacji prędkości obrotowej wolnych obrotów.
teope pisze:
wszystko to zasilna jest z jakiegoś ustroistwa za serwem, pytania:
-czy to co jest za serwem to coś na zasadzie rezystora termicznego (wie jaka jest temp otoczenia i zapina podgrzewacze

Owszem przewody do podgrzewaczy łączą się z wiązką oporników silnika dmuchawy ale wydaje mi się,że zasilane są bezpośrednio ze skrzynki bezpieczników.Jeszcze to sprawdzę.
teope pisze:
czy zaciski hamulcowe tylne od 123 beda pasowały do 124? bo jak polookałem to klocki są niemal takie same, tzn od któregoś modelu są minimalnie mniejsze na wysokość (chyba od

Zaciski nie pasują.Klocków od 123 nie założysz do 124.Te pierwsze są prostokątne,te drugie mają jeden bok półokrągły.Odwrotnie chyba by się udało.Niestety rozstaw śrub mocujących zacisk jest inny.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/