witam
mam u siebie zainstalowaną grzałkę 230 V w bloku silnika ( zamiast takiej zaślepki co wypada jak płyn chłodniczy zamarznie ) . Mam pytanie dotyczące oporności uzwojenia takiej grzałki . Otóż do tej pory jeszcze jej nie miałem okazji używać bo auto mam dopiero od 2 miesięcy ale na wszelki wypadek sprawdziłem omomierzem czy nie ma przebicia do masy auta . Przebicia nie ma ale stwierdziłem też że pomiędzy dwiema końcówkami wtyczki jest oporność = nieskończoności czyli defacto jest przerwa w uzwojeniu (?) . Czy dobrze myślę , czy ta grzałka jest zbudowana na zasadzie zwykłego uzwojenia grzejnego przez który przechodzi prąd . Czyli z tego by wynikało że skoro jest przerwa to nie ma prawa działać

nie testowałem jej jeszcze a przydało by się żeby w zimie była sprawna .
pozdrawiam
_________________
Instalacja na OR cena 49 zł:
http://je.pl/9c7d