MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Źle zapala MB124
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=23001
Strona 1 z 1

Autor:  Marcin18 [ czw sty 04, 2007 4:03 pm ]
Tytuł:  Źle zapala MB124

Witam, mam problem z mercedesem 124 2,3E + LPG. Ostatnio nie mogę go zapalić, jak jest ciepły zapala po dłuższym kręceniu. Jak jest zimny nie chce odpalać wogóle, a jak już zapali to po bardzo długim kręceniu:). Zrobiłem mały teścik, zdjąłem pokrywę filtra i wlałem mu bezpośrednio benzynę, zapalił natychmiast:) Teraz mam problem co to może być że zapala jak wleje tam benzynę?? Dodam tylko, ze jak przekręce kluczykiem to słychac że pompa podaje.
Przeglądałem to forum i wiem że są tematy, w których jest mowa o trudnym zapalaniu auta, ale nie ma przypadku takiego jak mój.

Autor:  Milosh [ czw sty 04, 2007 4:28 pm ]
Tytuł: 

Witaj. Za bardzo sie nie znam na benzyniakach ale moze jest jakas nieszczelnosc w przewodach z paliwem. Ciagnie razem z powietrzem i ciezko mu zassac Pb lub jakims cudem paliwo cofa sie z powrotem do baku co powoduje, ze czas w ktorym silnik odpali jest znacznie wydluzony.
Powodzenia i pozdrawiam

Autor:  zebda [ czw sty 04, 2007 4:46 pm ]
Tytuł: 

Mi Pan od gazu polecany przez Wojtka123 powiedzial ze czesto juz wtryskiwacze bywaja nieszczelne...

...Ponoc przy gazie sporym ulatwieniem w zapalaniu jest niejaki Stop KE-Jetronic, koszt ponoc okolo 250 zł plus niezacieranie sie ukladu KE-Jetronic...

...zobacz czy ulatwi ci odpalanie gdy przed przekreceniem rozruznikiem wlaczajac i wylaczajac zaplon popracujesz pompa paliwa i zwiekszysz cisnienie - ja tak na wszelki sluszaj robie i zapala git w 98 przypadkach na 100.

Autor:  Marcin18 [ pt sty 05, 2007 1:34 pm ]
Tytuł: 

Udałem się z tym do serwisu. Stwierdzili, że bezpiecznik w przekaźniku jest spalony i wogóle ssania nie było. Wymienili go, teraz zapala lepiej, ale to jeszcze nie tak jak powinno być. Ma ktos jeszcze jakieś pomysły co to może być??

Autor:  stanleym126 [ pt sty 05, 2007 1:38 pm ]
Tytuł: 

Przy uruchamianiu silnika zawsze naciskaj trochę na pedal gazu.Wyczuj czy musisz naciskać mocniej czy lżej.

Autor:  zebda [ pt sty 05, 2007 1:57 pm ]
Tytuł:  ~stanleym126

~stanleym126 przy silniku z KE jak alles jest gut to nie trzeba gazu wciskac przy zapalaniu...tu wsio sie samo reguluje przeca!

Autor:  Martini [ pt sty 05, 2007 2:27 pm ]
Tytuł: 

Marcin18 pisze:
Udałem się z tym do serwisu. Stwierdzili, że bezpiecznik w przekaźniku jest spalony i wogóle ssania nie było. Wymienili go, teraz zapala lepiej, ale to jeszcze nie tak jak powinno być. Ma ktos jeszcze jakieś pomysły co to może być??


zanim trafiłeś do serwisu pewnie dużo szukałeś i kombinowałeś sam ;) może wróć ze wszystkim do pierwotnych ustawień, sprawdź filtr paliwa czy nie jest zapchany i jak byłeś u gazola to też mógł coś sknocić. Kiedyś mi w toyocie zamontowali gaz (zwykły komputer) to na benie musiałem go dłużej kręcić niż przed montażem. Okazało się ze jakiś zawór od gazy miał nieszczelność i tamtędy odparowywała sobie benzynka...

Najgorzej jest jak dwie awarie się na siebie nałożą, można szału dostać.

Autor:  TReneR [ pt sty 05, 2007 10:32 pm ]
Tytuł: 

Na poczatek wez miernik w lape i zmierz napiecia na obu koncowkach regulatora powetrza dodatkowego.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/