MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 14, 2025 8:07 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz sty 07, 2007 10:40 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz sty 16, 2005 5:56 pm
Posty: 35
Lokalizacja: Wegorzewo, teraz Warszawa
Mam prośbę do szanownych kolegów. Czy ktoś zna to autko, widział je, może coś powiedzieć?
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1995582
Zanim pojadę obejrzeć to cudo jestem ciekaw czy może ktoś z Was już je oglądał.


pozdrawiam
Maciek

_________________
pozdrawiam
maciek

Teraz: 126 560SEC '90 182kkm
Kiedyś: 126 280SE '83


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 07, 2007 12:47 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Do pełnej opcji to IMO jeszcze mu trochę brakuje, ale wygląda zachęcająco.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 07, 2007 1:29 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Wookee pisze:
Do pełnej opcji to IMO jeszcze mu trochę brakuje, ale wygląda zachęcająco.


A mi się nie podoba wcale, dzwoniłem, gość twierdzi że cudo, a moim zdaniem był walony w prawy przód, i dziwne kombinacje pod maską, zobacz na mocno zniszczone wygłuszenie silnika, jakieś przewody napewno nie orginalne pod maską, braki w plastikach, auto na bank nie warte tej kasiory. Kolega MarcinMer ma ciekawszego na sprzedaż:

http://moto.allegro.pl/item153049222_me ... c_gaz.html

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 08, 2007 1:59 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
georem pisze:
A mi się nie podoba wcale

Ja widzę mniej kiksów, ale to Ty miałeś SECa :)

georem pisze:
Kolega MarcinMer

Patrz, nie wiedziałem. Wraca do okulara?

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 08, 2007 3:33 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 14, 2005 11:30 am
Posty: 64
Lokalizacja: Warszawa
georem pisze:
dziwne kombinacje pod maską...braki w plastikach


te dziwne kombinacje z tego co się dowiedziałem to jeszcze w niemcach zainstalowana jakaś instalacja z katalizatorem i sondą lambda żeby przejść jakąś niemiecką emisje spalin?
Jest li to prawdopodobne?

braki w plastikach ... a konkretnie to czego w tych plastikach brakuje?

_________________
traqutor
DB126 SEC M117 '83 (Paint 172) output 231hp@4750/min, torque 405Nm@3000/min


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 08, 2007 3:36 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Maciek, ale podpis to byś już zmienił [hehe]

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 08, 2007 4:25 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
traqutor pisze:
te dziwne kombinacje z tego co się dowiedziałem to jeszcze w niemcach zainstalowana jakaś instalacja z katalizatorem i sondą lambda żeby przejść jakąś niemiecką emisje spalin?
Jest li to prawdopodobne?


Hmm, może i jest, ale widziałem już dużo SEC z DE i takich wynalazków nie mają [szalone]

traqutor pisze:
braki w plastikach ... a konkretnie to czego w tych plastikach brakuje?


Im niczego nie brakuje bo ich po prostu nie ma [zlosnik] , brakuje plastikowych zaślepek, gumek na listwach, strasznie zniszczone wygłuszenie na ścianie grodziowej jak na auto w stanie w jakim określa właściciel, nie podoba też mi się okolica zbiornizka wyrównawczego, nie wiem czy masz zdjęcia od gościa inne, ale ja kilka tygodni temu dostałem i się róznią, przybyło naklejek na pasie przednim, generalnie ze zdjęć i tej ceny mi się nie chciało interesować tym autem. Ale może na żywo jest lepiej [oczko]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 10, 2007 10:27 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 14, 2005 11:30 am
Posty: 64
Lokalizacja: Warszawa
georem pisze:
Ale może na żywo jest lepiej


Witam
Na żywo jest dużo lepiej jednak nie idealnie.
Byliśmy wczoraj z Maćkiem na oględzinach uwagę naszą zwrócił pewien szczegół, otóż patrząc na samochód z tyłu widać że lewa strona jest niżej niż prawa wygląda mniej więcej tak: /. Zmierzyliśmy różnicę poziomu i wynosi ona około 15 mm. Odnosi się wrażenie jakby samochodem jeździł jakiś bardzo ciężki Niemiec. różnica jest zarówno z przodu jak i z tyłu z tym że dużo bardziej widoczna bo przód jest obniżony. Co może być przyczyną takiego obniżenia jednego boku? Samochód jedzie prosto nie ściąga nie, jedzie bokiem... ??? Ma nivo więc powinien raczej być prosty.

_________________
traqutor

DB126 SEC M117 '83 (Paint 172) output 231hp@4750/min, torque 405Nm@3000/min


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 10, 2007 10:33 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 22, 2005 7:38 am
Posty: 365
Lokalizacja: Jelenia Góra, Wrocław
traqutor pisze:
Co może być przyczyną takiego obniżenia jednego boku?

Nie wiem co ale zdara się to często - ja też tak mam .

_________________
Pozdrówka,
MB W124 220 TE, MB C140 S420 Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 10, 2007 10:49 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
traqutor pisze:
otóż patrząc na samochód z tyłu widać że lewa strona jest niżej niż prawa wygląda mniej więcej tak: /. Zmierzyliśmy różnicę poziomu i wynosi ona około 15 mm. Odnosi się wrażenie jakby samochodem jeździł jakiś bardzo ciężki Niemiec. różnica jest zarówno z przodu jak i z tyłu z tym że dużo bardziej widoczna bo przód jest obniżony. Co może być przyczyną takiego obniżenia jednego boku?


Waga kierowcy nie może mieć wpływu na pochylenie auta, no chyba że typ ważył z 500kg [zlosnik] Moim zdaniem może być taka sytuacja np. jeżeli jakiś kowal naprawiał NIVO i wymienili przewody między regulatorem NIVO a amorami, to oryginalnie w jednym przewodzie jest drut który ma duże znaczenie do ustawienia auta. Jeżeli tego drutu nie będzie to auto pochyli się na jedną stronę, albo raczej podniesie się właśnie strona prawa. To może być przyczyna. To takie spostrzeżenie z mojego doświadczenia z NIVO. <br>Dodano po 1 minutach.:<br>
traqutor pisze:
Na żywo jest dużo lepiej jednak nie idealnie.


A co z prawą strona tego auta (przód), moim zdaniem na 99,9%-100% było uszkodzone, kwestai tylko jak mocno.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 10, 2007 11:24 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 14, 2005 11:30 am
Posty: 64
Lokalizacja: Warszawa
georem pisze:
A co z prawą strona tego auta (przód), moim zdaniem na 99,9%-100% było uszkodzone, kwestai tylko jak mocno.


Zgadza się :-) przód prawy błotnik malowany z wyjściem, cieniowaniem na drzwiach. Jak mocno? oglądałem podłużnice spód trudno powiedzieć wszystko proste i wygląda zdrowo zabezpieczenie baran na spodzie cały bez śladów naprawy czy poprawek. wszystkie elementy na dole pod zderzakiem bez jakichkolwiek oznak rzeźby, dłubania czy klejenia. Trochę zapocony przedni prawy reflektor mógł ucierpieć przy uderzeniu, belka górna nad chłodnicą też była malowana od prawej strony ale nie cała do 1/3 długości oraz gumowe odbojniki maski w kolorze nadwozia(ale podobno tak w mercedesach jest mój tak nie ma:-)). Po za tym malowane było lewe tylne nadkole jednak przyrząd pokazywał dodatkową warstwę lakieru tylko wokół nadkola nie wyszło ono poza przegięcie blachy nad nadkolem, nie dało się odróżnić miejsc malowanych i oryginalnych gołym okiem, zupełny brak korozji.

To chyba tyle uwag co do napraw blacharsko lakierniczych.

_________________
traqutor

DB126 SEC M117 '83 (Paint 172) output 231hp@4750/min, torque 405Nm@3000/min


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 10, 2007 11:39 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
traqutor pisze:
To chyba tyle uwag co do napraw blacharsko lakierniczych.


Malowana jest też listwa pod reflektorami. Ech ten stan wystawowy. [oczko]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 10, 2007 11:53 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 14, 2005 11:30 am
Posty: 64
Lokalizacja: Warszawa
georem pisze:
Ech ten stan wystawowy.


He he ja w swoim znalazłem malowany element po zakupie okazało się że szpachlowana i pomalowana została tyna ściana bagażnika tuż obok rejestracji z lewej strony ... pewnie najechał ktoś na dyszel abo coś ;-)

_________________
traqutor

DB126 SEC M117 '83 (Paint 172) output 231hp@4750/min, torque 405Nm@3000/min


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl