MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 15, 2025 10:27 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn sty 08, 2007 3:34 pm 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 08, 2007 12:17 pm
Posty: 8
Lokalizacja: Szklarska P.
Witam mam taki problem z mercedesem vito z silnikiem 2,2cdi od jakiegos czasu a problem wiaze sie z odpaleniem samochodu na zimnym silniku odpala bez problemu lecz po zagrzaniu silnika i zgaszeniu go np poszlem na zakupy wracajac i chcac odpalic samochod niedarady czeba sie nameczyc troche a nieraz musze czekac 30minut zeby wystygl troche silnik i dopiero odpali.
Co moze byc przyczyna tego ze na cieplym nie odpala ja mysle ze wtryski ale niejestem pewnien moze ktos mjal taki przypadek lub wie oco chodzi pomozcie bo jest to troche meczoce a korzystam z tego autka grzecznościowo i nie wiem czy sam coś nie namieszałem.
Acha i jaki moze byc koszt tego.Dzieki i pozdrawiam.

_________________
Corsa B 1.0 = Krosta pierdopęd
& Tex + Haenel 310 :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 08, 2007 7:18 pm 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 19, 2004 3:02 pm
Posty: 9
Lokalizacja: EU
Zdecydowanie polecam przejrzeć układ paliwowy.
Ojciec u siebie miał bardzo podobnie - VW Passat 1,6 TD
jak go zgasił po jeździe - to nie mógł odpalić a zimny odpalał.
Kwestia jest w tym że po rozgrzaniu wszystkie rurki (zwłaszcza plastykowe)
dostają temperatury, a że w układzie paliwowym jest duże ciśnienie
to ciągnęło powietrze i nie mógł zapalić.
Jednak tutaj doszedł problem zapchanego dodatkowego filtra przy zbiorniku
paliwa
Życze miłych poszukiwań!

_________________
www.mustang.abc.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 08, 2007 9:19 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Ja co prawda w benzynie ale mialem cos podobnego - nie chcial palic na rozgrzanym silniku. Okazalo sie ze byl pekniety lut w przekazniku pompy paliwowej i jak sie cewka rozgrzala to nie lapal. Co dziwne nigdy to sie nie dzialo podczas jazdy - tylko po zgaszeniu silnika. Diesel tez pompe ma a i przekaznik wiec moze...??

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl