MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
problemow z Pb ciag dalszy....;( https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=23189 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | miś89 [ czw sty 11, 2007 7:21 pm ] |
Tytuł: | problemow z Pb ciag dalszy....;( |
Witam jakis czas temu wspominalem ze mam problemy z Pb mianowicie chodzilo o to ze auto wogole nie dzialalo na tym paliwie jak sie potem okazalo przerdzewial kabelek od jednej z pomp paliwa.Ale ten problem mam juz za soba ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Prosze pomozcie. w razie dodatkowtch pytan piszcie. auto to w124 230TE z 91roku |
Autor: | Marcin18 [ czw sty 11, 2007 10:29 pm ] |
Tytuł: | |
Być może bezpiecznik w przekaźniku znajdującym się za akumlatorem. NIe jestem tego pewien, ale miałem podobny problem i u mnie pomogło:) |
Autor: | miś89 [ czw sty 11, 2007 11:41 pm ] |
Tytuł: | |
hmm a mozesz jakos dokladniej opisac gdzie tego szukac?? chodzi Ci moze o ten czarny przekaznik za akumulatorem?? <br>Dodano po 19 minutach.:<br> niestety sprawdzilem ten bezpiecznik i to nie to.bezpiecznik jest caly.chodzilo Ci o taki oznaczony symbolem 10 znajdujacy sie w srebrnym przekazniku?/ |
Autor: | Meeta [ pt sty 12, 2007 12:19 am ] |
Tytuł: | |
tak właśnie o ten chodzi, bezpiecznik pod przeźroczystą klapką. Czasami on siada, ma zimne luty. Można wymienić, albo go rozłożyć i poprawić luty, już paru osobom to pomogło w różnych kwestiach ![]() |
Autor: | TReneR [ pt sty 12, 2007 9:54 am ] |
Tytuł: | |
Sprawdz czy jest napiecie na regulatorze powietrza dodatkowego (na obu koncowkach) |
Autor: | miś89 [ sob sty 13, 2007 9:13 am ] |
Tytuł: | |
TReneR ja jestem jeszcze nieco nie wdrozony w temat silnika M102 wiec mam prosbe.Moglbys mi napisac gdzie znajduje sie takowy regulator i jak on wyglada??Podejrzewam ze moze Ci chodzic o te czesc pod fltrem powietrza na ktoro niektoy mowia ze jet to jakis silnik krokowy mam racje??czy o to Ci chodzi?? |
Autor: | Meeta [ sob sty 13, 2007 2:44 pm ] |
Tytuł: | |
tak, o to chodzi. musisz zdjąć filtr i pod nim, pomiędzy rurami kolektora dolotowego znajdziesz regulator w gumowej osłonie:) |
Autor: | miś89 [ sob sty 13, 2007 3:22 pm ] |
Tytuł: | |
ok postaram sie pobawic tym zisiaj po poludniu sprawdze te prady i przy okazji sproboje wyczyscic ten caly regulator |
Autor: | miś89 [ ndz sty 14, 2007 10:42 am ] |
Tytuł: | |
TReneR pisze: Sprawdz czy jest napiecie na regulatorze powietrza dodatkowego (na obu koncowkach) na jkich obu koncowkach?? tam jest tylko jedna wtyczka z dwoma kabelkami prawdzalem na jednym jest prad a na drogim nie ma. Marcin18 pisze: Być może bezpiecznik w przekaźniku znajdującym się za akumlatorem.
niestety sprawdzilem ten bezpiecznik i on rowniez jest caly ma ktos jeszcze jakies pomysly??czekam na wszelkie sugestie. P.S: Ma ktos moze schemat instalacji elekrtycznej do silnika M102 chodzi mi szczegolnie o to czym i jak jest sterowany wtrysk rozruchowy <br>Dodano po 1 minutach.:<br> aa przy okazji sprawdzilem tez i wyczyscilem sobie ten regulator ![]() |
Autor: | Jurand [ ndz sty 14, 2007 1:59 pm ] |
Tytuł: | |
miś89 pisze: jak jest sterowany wtrysk rozruchowy
Wtrysk jest sterowany z pinu 87V przekaźnika pompy paliwa, tutaj masz schemat. A jak odpala na ciepłym silniku na PB ? |
Autor: | miś89 [ ndz sty 14, 2007 3:21 pm ] |
Tytuł: | |
witam Na ciepłym silniku auto odpala bez problemu <br>Dodano po 9 minutach.:<br> napisz mi jeszcze gdzie dokladnie jest ten przekaznik jak bys mogl |
Autor: | Jurand [ ndz sty 14, 2007 3:53 pm ] |
Tytuł: | |
miś89 pisze: gdzie dokladnie jest ten przekaznik
Za aku obok srebrnego przekaźnika, z napisem KPR, lub 4 ZYL |
Autor: | miś89 [ ndz sty 14, 2007 4:44 pm ] |
Tytuł: | |
ok znalazlem go przy okazji sprawdzilem jeszcze raz wtysk rozruchowy i okazalo sie ze jednak dziala wiec zobaczymy co bedzie rano czy odpali czy nie.Trzymajcie kciuki hehe ![]() |
Autor: | TReneR [ pn sty 15, 2007 9:58 am ] |
Tytuł: | |
miś89 pisze: TReneR pisze: Sprawdz czy jest napiecie na regulatorze powietrza dodatkowego (na obu koncowkach) na jkich obu koncowkach?? tam jest tylko jedna wtyczka z dwoma kabelkami prawdzalem na jednym jest prad a na drogim nie ma. Jedna wtyczka z dwoma koncowkami (wtykami)! ![]() Czyli wyglada ze komputer ma zasilanie - srebrny przekaznik jest ok. Natomiast martwi mnie to co napisales o braku napiecia (pradu) na drugim zacisku (zwykle powinno nam byc 7-9V o ile dobrze pamietam). Oznaczalo by to calkowite otwarcie regulatora biegu jalowego - chyba jest cos z nim nie tak i sie nie otwiera z zwiazku z czym komputer prubujac go otworzyc podaje sygnal o minimalnym wypelnieniu (~0V). <br>Dodano po 23 minutach.:<br> Worc!! Wlasnie sobie uswiadomilem ze pewnie zrobiles pomiar na sciagnietej wtyczce ![]() |
Autor: | Meeta [ pn sty 15, 2007 12:42 pm ] |
Tytuł: | |
a że tak zapytam... to się robi na wyłączonym silniku, kluczyku przekręconym do pozycji drugiej ( zapłon), czy na odpalonym silniku?? ![]() |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |