MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

gaśnięcie przy zdecydowanym hamowaniu
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=23215
Strona 1 z 1

Autor:  kalach [ sob sty 13, 2007 12:04 pm ]
Tytuł:  gaśnięcie przy zdecydowanym hamowaniu

Witam Kolegów,

w moim nowym nabytku (W 126, 300 SE, bez gazu, silnik M103) występuje sytuacja jak w temacie. Gwoli weryfikacji:

za problem odpowiada, najprawdopodobniej, opóźnienie w zamykaniu przepustnicy w zaworze dolotowym (silnik krokowy?)- za dużo powietrza jak na zmniejszające się obroty, prawda?

Wybaczcie prawnikowi niefachowy język, proszę o ewentualną korektę i sugestię czy i jak mogę coś zrobić sam. 8)

Ps. I. Georem, widziałeś wóz, co sądzisz? ;)
Ps. II. Obiecane zdjęcia będą jak wóz posprzątam, a jest się czymś chwalić [zlosnik]

Autor:  kruszyn [ sob sty 13, 2007 3:53 pm ]
Tytuł: 

mialem to samo u siebie i byla to kwestia regulacji skladu i oborotow. Masz auto z gazem czy bez ??

Autor:  Jarzyn [ sob sty 13, 2007 3:57 pm ]
Tytuł: 

kruszyn pisze:
Masz auto z gazem czy bez ??


kalach pisze:
(W 126, 300 SE, bez gazu, silnik M103)


Kruszyn, czytaj oczami [zlosnik]

Autor:  roadrunner [ sob sty 13, 2007 4:00 pm ]
Tytuł: 

Rowniez uwazam ze to kwestia regulacji skladu mieszanki.

Autor:  kalach [ ndz sty 14, 2007 4:24 pm ]
Tytuł: 

dziękuję, sprawdzę z regulacją, inne sugestie jeszcze :lol:

Autor:  georem [ wt sty 16, 2007 12:07 am ]
Tytuł: 

kalach pisze:
w moim nowym nabytku (W 126, 300 SE, bez gazu, silnik M103) występuje sytuacja jak w temacie. Gwoli weryfikacji:
Ps. I. Georem, widziałeś wóz, co sądzisz? ;)
Ps. II. Obiecane zdjęcia będą jak wóz posprzątam, a jest się czymś chwalić [zlosnik]


No co myślę, tak jak Ci mówiłem na miejscu, do przegladu wszystkie przewody gumowe w układzie dolotowym (najlepiej wymiana na nowe) i dopiero po ich wymianie na regulację jak będzie potrzeba, również sprawdź ten regulator biegu jałowego, filtr powietrza sprawdzony/wymieniony?

No i czekamy na zdjęcia posprzątanej eS-ki. <br>Dodano po 1 minutach.:<br>
roadrunner pisze:
Rowniez uwazam ze to kwestia regulacji skladu mieszanki.


Ale warto zacząć od poszukania przyczyny, a nie od razu kręcić.

Autor:  TReneR [ wt sty 16, 2007 9:06 am ]
Tytuł: 

Sprawdz tez wylaczniki na przepustnicy.

Autor:  Debesciak [ ndz sty 21, 2007 9:09 pm ]
Tytuł: 

moze ktos wie bardziej dokladnie odemnie ale kiedys chyba jest i teraz w samochodach byl taki patent bezwladnosciowy odpowiedzielny za zgaszenie silnika w razie wypadku umieszczony byl w kopułce zaplonu byly to takie dwa ciezarki umieszczone na drązku ktore obracaly sie razem z palcem w przypadku gwaltownego zatrzymania samochodu ciezarki wysuwaly sie po wplywem sily bezwladnosciowej i odsuwaly styki przerywacza co powodowalo gasniecie silnika

Autor:  kalach [ wt sty 23, 2007 5:29 pm ]
Tytuł: 

Już zrobione. To był zepsuty, zardzewiały przekaźnik przeciążeniowy. Tyle powiedział mechanik. Nie wiem czy to prawidłowa nazwa, grunt, że mesiu już jeździ bezproblemowo. [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

Autor:  Debesciak [ wt sty 23, 2007 9:17 pm ]
Tytuł: 

no to chyba cos takiego jak opisalem :D

Autor:  georem [ wt sty 23, 2007 10:38 pm ]
Tytuł: 

kalach pisze:
że mesiu już jeździ bezproblemowo. [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]


No to czekamy na prezentację [cool]

Autor:  kalach [ sob sty 27, 2007 12:03 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
w razie wypadku umieszczony byl w kopułce zaplonu byly to takie dwa ciezarki umieszczone na drązku ktore obracaly sie razem z palcem w przypadku gwaltownego zatrzymania samochodu ciezarki wysuwaly sie po wplywem sily bezwladnosciowej i odsuwaly styki przerywacza co powodowalo gasniecie silnika


8) raczej to nie opisane przez Ciebie "ciężarki". Być może opis problemu był niedokładny- wóz gasł po prostu na wolnych obrotach po lekkim rozgrzaniu.

Dla potomności załączam zdjęcia feralnej części (co to naprawdę jest proszę fachowów o wypowiedź). :lol:

http://mackuz.bolinko.org/is/img5/res_1 ... CT0001.jpg
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/res_1 ... CT0002.jpg
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/res_1 ... CT0003.jpg

Autor:  georem [ sob sty 27, 2007 11:24 pm ]
Tytuł: 

kalach pisze:
Dla potomności załączam zdjęcia feralnej części (co to naprawdę jest proszę fachowów o wypowiedź). :lol:


Przecież nam nie o te zdjęcia chodzi!! Czekamy na zdjęcia autka.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/