MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lip 18, 2025 11:36 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr lut 22, 2006 4:56 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz paź 30, 2005 8:47 pm
Posty: 6
Lokalizacja: pomorskie
Witam mój kolega ma problem przy rozruchu na zimnym nie może go odpalić :( .Jak jest ciepły to jest wszystko ok.Teraz po kolei :roll: .Nie działa wtryskiwacz rozruchowy choć jest sprawny na 100% brak sterowania,silnik krokowy nie działa chociaż jest sprawny.Ogólnie jest brak sterowania tych urządzeń.Mam pytanie z jakiego urządzenia są zasilane.Co to może być.Chodzi o W201 2.0 ROK 1991. :roll:


Na górę
Post: śr lut 22, 2006 5:19 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
rafala6 pisze:
Witam mój kolega ma problem przy rozruchu na zimnym nie może go odpalić :( .Jak jest ciepły to jest wszystko ok.Teraz po kolei :roll: .Nie działa wtryskiwacz rozruchowy choć jest sprawny na 100% brak sterowania,silnik krokowy nie działa chociaż jest sprawny.Ogólnie jest brak sterowania tych urządzeń.Mam pytanie z jakiego urządzenia są zasilane.Co to może być.Chodzi o W201 2.0 ROK 1991. :roll:


A gdzie tam jest silnik krokowy?Wtryskiwacz rozruchu sterowany jest poprzez przełacznik termiczny i dodaje dodatkowa ilośc paliwa podczas zimnego rozruchu.zasilany jest z przekaźnika sterowania (w czarnej obudowie z napisem na gorze KPR - przelącza on zasilanie do ukladu paliwa dopuki otrzymuje impulsy z systemu zaplonu silnika rozruchowego.
Może w przekażniku srebrnym z klapką przezroczystą padl bezpiecznik.
Trzeba udac sie do speca od elektroniki/elektryki samochodowej.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 23, 2006 9:29 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt gru 02, 2005 1:52 pm
Posty: 61
Lokalizacja: Szczecin
Ja też mam podobny problem, ale w 126 (M103 3.0). Nie ma to związku z temp. zewnętrzną - najgorzej odpala jak samochód zostawię na noc w garażu. Na dworze i na mrozie jak postoi 10 godzin, to jest OK. W garażu kręcę i kręcę i po 3-cim długim kręceniu zaczyna się coś dziać. Przez chwilę się telepie, potem łapie rytm i jest już OK. Czy to podobne przyczyny są? Co sprawdzić?

_________________
W126 300SE '86
Ex: W123 230C '80


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 23, 2006 9:39 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
Przemo-MEL pisze:
Ja też mam podobny problem, ale w 126 (M103 3.0). Nie ma to związku z temp. zewnętrzną - najgorzej odpala jak samochód zostawię na noc w garażu. Na dworze i na mrozie jak postoi 10 godzin, to jest OK. W garażu kręcę i kręcę i po 3-cim długim kręceniu zaczyna się coś dziać. Przez chwilę się telepie, potem łapie rytm i jest już OK. Czy to podobne przyczyny są? Co sprawdzić?


Jak na powietrzu na mrozie jest ok. a w garażu nie to może przewody WN i kopułka rosieją i przeskakuje iskra. Sprawdź kable i kopułkę najlepiej wytrzyj szmatką z benzyną ekstrakcyjną, kopułkę od środka rownież i elektrody w niej trzeba oczyścić z zielonego nalotu i nagaru. Najlepiej wieczorem w garzau sprawdzić czy nie skacze gdzieś iskra po kablach,kopulce, cewce.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
Post: czw lut 23, 2006 10:34 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 29, 2006 8:30 pm
Posty: 99
Miałem podobny problem. Wyjm baterię, za plastykową przegrodą aluminiowy przekażnik z przezroczystą klapką. Wymień lub wyczyść 10A (czerwony?) bezpiecznik. Pozdrawiam-szerokiej drogi. :lol: :roll:


Na górę
Post: czw lut 23, 2006 1:17 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
wojchr pisze:
Miałem podobny problem. Wyjm baterię, za plastykową przegrodą aluminiowy przekażnik z przezroczystą klapką. Wymień lub wyczyść 10A (czerwony?) bezpiecznik. Pozdrawiam-szerokiej drogi. :lol: :roll:


Podobny problem nie znaczy,że taki sam.gdyby to był ten przekaźnik to w każdych warunkach byla by identyczna sytuacja.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 15, 2007 9:30 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 6:30 pm
Posty: 3
Lokalizacja: Bialystok
Witam!
W mojej 190-tce 2.6E z 91r.mam podobny problem,odpala po kilku sekundach kręcenia rozrusznikiem obojętnie czy zimny czy ciepły.Jedynie pali od razu jesli uruchamiam ponownie po kilku sekundach.Zaczynam wątpić slogan"masz gwiazdę to masz jazdę.

_________________
Pozdrawiam, Marek :)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 16, 2007 9:00 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Marunia pisze:
Witam!
W mojej 190-tce 2.6E z 91r.mam podobny problem,odpala po kilku sekundach kręcenia rozrusznikiem obojętnie czy zimny czy ciepły.Jedynie pali od razu jesli uruchamiam ponownie po kilku sekundach.Zaczynam wątpić slogan"masz gwiazdę to masz jazdę.


Wyglada na zawor zwrotny w pompie paliwowej albo pompa nie wlacza sie po przekreceniu kluczyka. Czy po przekreceniu kluczyka slyszysz szum pompy?

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 16, 2007 6:33 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 6:30 pm
Posty: 3
Lokalizacja: Bialystok
witam!
Po przekręceniu kluczyka pompa szumi,próbowałem też właczac kilkakrotnie zapłon by pompa sie wlaczała i potem uruczamiałem auto i z takim samym skutkiem.Odpala po kilkusekundowym kręceniu rozrusznikiem.

_________________
Pozdrawiam, Marek :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl