MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Podkładki pod sprężyny https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=23411 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Rybaczenkow [ wt sty 23, 2007 2:57 pm ] |
Tytuł: | Podkładki pod sprężyny |
Chciałem troche obniżyć przód samochodu, a ze nie chce mi sie bawic w wymiane sprezyn, slyszalem ze mozna wymienic same podkładki. Podobno jest kilka rodzaji: "3", "2", "1" i chyba "0". Ja mam założone trójkii i chciałem sie was spytać ile cm roznicy jest miedzy kolejnymi skokami? Myślałem zeby zalożyć "2" zeby nie stracic zbytnio na komforcie, ale zeby jednak byl nizszy. |
Autor: | WeebShut [ wt sty 23, 2007 3:12 pm ] |
Tytuł: | |
No i teraz się dopiero zacznie ![]() |
Autor: | _me: how_ [ wt sty 23, 2007 3:31 pm ] |
Tytuł: | |
Tawariszczje Ribatschenkov, szto wy gawaritje? Jakije padkladki, jakije awtomaszyny sadzanje? Przez samą zmianę podkładki, to ty sobie możesz co najwyżej podkładkę zmienić. |
Autor: | Rybaczenkow [ wt sty 23, 2007 5:06 pm ] |
Tytuł: | |
Hmmm. Czyzby moj mechanik byl w bledzie? Nie ma czegos jak podkladki roznych grubosci? Mowiac podkladke mam na mysli ta gume ktora jest miedzy gorna czescia sprezyny, a karoseria(nie wiem jak sie fachowo nazywa ![]() |
Autor: | Bukol [ wt sty 23, 2007 5:45 pm ] |
Tytuł: | |
Są takie podkładki, ale zazwyczaj stosuje się je w odwrotnych sytuacjach - gdy spiralka już podmęczona czasem, drogami i nadmiarem tego i owego tu i ówdzie zaniemogła i "żelazo" niebezpiecznie zbliża się do asfaltu. Wtedy, wychodząc na przeciw zazwyczaj przewietrzonym portfelom klientów, stosuje się podkładki o nr większe (lub o kilka numerów). Zawsze możesz pojechać do kowala chlastnąć po jednym zwoju z każdej sprężynki ![]() A tak na serio - obydwa C126 które miałem/mam były obniżone poprzez zmianę sprężyn. Auto wygląda agresywniej i chyba lepiej (w przypadku SEC'a), ale komfort siada niewspółmiernie do poprawy efektów wizualnych. |
Autor: | Crazy_Russian [ wt sty 23, 2007 10:36 pm ] |
Tytuł: | |
w temacie podkladek powiem tak- po zakupie auta, mercedes stala na obnizonych sprezynach firmy H&R + podkladki z 1-ym pinem/wypustka, czy jak to zwal. Chcac powrocic do seryjnej wysokosci auta, zostaly dobrane wyzsze sprezyny + podkladki z 3-ema wypustkami. Zmieniajac same podkladki to roznica raczej nie bedzie widoczna |
Autor: | Meeta [ wt sty 23, 2007 11:23 pm ] |
Tytuł: | |
a jeśli można wiedzieć jaki jest koszt wymiany sprężyn i podkładek na cały tył... precyzyjnie, bądź orientacyjnie, bo zastanawiam się nad podniesieniem mercedes do pierwotnej wysokości ![]() P.S. Wiem, ze mój w124 siedzi nisko, ale wie ktoś jaka jest oryginalna wysokość, gdzie i jak ją zmierzyć ( chodzi mi o punkty odniesienia ![]() |
Autor: | Crazy_Russian [ śr sty 24, 2007 8:05 am ] |
Tytuł: | |
Meeta pisze: a jeśli można wiedzieć jaki jest koszt wymiany sprężyn i podkładek na cały tył... precyzyjnie, bądź orientacyjnie, bo zastanawiam się nad podniesieniem mercedes do pierwotnej wysokości
![]() Pisalem juz na forum ze 2 tyg temu o koszcie, no ale moge napisac jeszcze raz ![]() Tylne sprezyny do 124-ki firmy K+F to koszt 2*127 zl, podkladki kolo 20 zl za sztuke. Wymiana mnie kosztowala 80 zl za 2 sprezyny |
Autor: | WeebShut [ śr sty 24, 2007 10:34 am ] |
Tytuł: | |
Podjedź Ryba do Wieśka Uklei, powinien pamiętać jakie sprężyny wkładał do mojego na przód. Jak go kupiłem był juz obniżony a jedna sprężyna mi pękła. Musisz się tylko liczyć z szybszym zużywaniem elementów zawieszenia i układu kierowniczego. |
Autor: | Meeta [ śr sty 24, 2007 11:20 am ] |
Tytuł: | |
Crazy_Russian pisze: Pisalem juz na forum ze 2 tyg temu o koszcie, no ale moge napisac jeszcze raz
![]() Tylne sprezyny do 124-ki firmy K+F to koszt 2*127 zl, podkladki kolo 20 zl za sztuke. Wymiana mnie kosztowala 80 zl za 2 sprezyny Faktycznie, nawet już to czytałem, ale zapomniałem;) dziękuje, koszt nie taki duży jak myślałem, to niedługo moja Mercedes dumnie podniesie się ku górze ![]() |
Autor: | Wojtyla [ śr sty 24, 2007 11:55 am ] |
Tytuł: | |
Witam jest taka śmieszna tabela jeśli chodzi o podkładki dystansowe tylnej zawiechy mam tylko do 190 uwzględnia ona wypas, rodzaj sprężyny oraz rodzaj zawieszenia http://mackuz.bolinko.org/is/img5/11696 ... abela1.jpg do 123 chyba nie mam ![]() pozdro |
Autor: | Bukol [ śr sty 24, 2007 12:58 pm ] |
Tytuł: | |
Bo do Mercedesów dobiera się sprężyny na podstawie punktów właśnie. Kupując sprężyny używane n.p. do 124 można się nieźle naciąć. Przy wyliczeniu punktów określa się rodzaj silnika, skrzyni biegów i elementów wyposażenia - w końcu wszystko waży ![]() |
Autor: | Crazy_Russian [ śr sty 24, 2007 2:35 pm ] |
Tytuł: | |
Bukol pisze: Bo do Mercedesów dobiera się sprężyny na podstawie punktów właśnie. Kupując sprężyny używane n.p. do 124 można się nieźle naciąć. Przy wyliczeniu punktów określa się rodzaj silnika, skrzyni biegów i elementów wyposażenia - w końcu wszystko waży
![]() A najsmieszniejsze, ze nawet to czy auto ma szyber czy nie, wplywa na to jakie sprezyny beda OK |
Autor: | Bukol [ śr sty 24, 2007 2:38 pm ] |
Tytuł: | |
Crazy_Russian pisze: Bukol pisze: Bo do Mercedesów dobiera się sprężyny na podstawie punktów właśnie. Kupując sprężyny używane n.p. do 124 można się nieźle naciąć. Przy wyliczeniu punktów określa się rodzaj silnika, skrzyni biegów i elementów wyposażenia - w końcu wszystko waży ![]() A najsmieszniejsze, ze nawet to czy auto ma szyber czy nie, wplywa na to jakie sprezyny beda OK Dokładnie. Także klima, el. fotele itp. - słowem każdy wypasik który ma zasadniczy wpływ na masę auta. Tak więc uwaga z okazjami i używkami, bo niechcący można sobie lowridera zrobić lub autko na Dakar przygotować ![]() |
Autor: | Żeluś [ śr lut 07, 2007 6:33 pm ] |
Tytuł: | Re: Podkładki pod sprężyny |
Witam Rybaczenkow pisze: chciałem sie was spytać ile cm roznicy jest miedzy kolejnymi skokami? .
Ostatnio czytałem o tym, gdzieś na forum, ale nie mogę tego znaleźc. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |