| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Podkładki pod sprężyny https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=23411 |
Strona 1 z 2 |
| Autor: | Rybaczenkow [ wt sty 23, 2007 2:57 pm ] |
| Tytuł: | Podkładki pod sprężyny |
Chciałem troche obniżyć przód samochodu, a ze nie chce mi sie bawic w wymiane sprezyn, slyszalem ze mozna wymienic same podkładki. Podobno jest kilka rodzaji: "3", "2", "1" i chyba "0". Ja mam założone trójkii i chciałem sie was spytać ile cm roznicy jest miedzy kolejnymi skokami? Myślałem zeby zalożyć "2" zeby nie stracic zbytnio na komforcie, ale zeby jednak byl nizszy. |
|
| Autor: | WeebShut [ wt sty 23, 2007 3:12 pm ] |
| Tytuł: | |
No i teraz się dopiero zacznie
|
|
| Autor: | _me: how_ [ wt sty 23, 2007 3:31 pm ] |
| Tytuł: | |
Tawariszczje Ribatschenkov, szto wy gawaritje? Jakije padkladki, jakije awtomaszyny sadzanje? Przez samą zmianę podkładki, to ty sobie możesz co najwyżej podkładkę zmienić. |
|
| Autor: | Rybaczenkow [ wt sty 23, 2007 5:06 pm ] |
| Tytuł: | |
Hmmm. Czyzby moj mechanik byl w bledzie? Nie ma czegos jak podkladki roznych grubosci? Mowiac podkladke mam na mysli ta gume ktora jest miedzy gorna czescia sprezyny, a karoseria(nie wiem jak sie fachowo nazywa ). I jeszcze jak mi pokazywal to w innym aucie to na tej gumie byly 2 ząbki czyli ze jest to "dwojka" a ja patrzylem u siebie i mam 3 ząbki,czyli niby ze "trojke".....
|
|
| Autor: | Bukol [ wt sty 23, 2007 5:45 pm ] |
| Tytuł: | |
Są takie podkładki, ale zazwyczaj stosuje się je w odwrotnych sytuacjach - gdy spiralka już podmęczona czasem, drogami i nadmiarem tego i owego tu i ówdzie zaniemogła i "żelazo" niebezpiecznie zbliża się do asfaltu. Wtedy, wychodząc na przeciw zazwyczaj przewietrzonym portfelom klientów, stosuje się podkładki o nr większe (lub o kilka numerów). Zawsze możesz pojechać do kowala chlastnąć po jednym zwoju z każdej sprężynki
A tak na serio - obydwa C126 które miałem/mam były obniżone poprzez zmianę sprężyn. Auto wygląda agresywniej i chyba lepiej (w przypadku SEC'a), ale komfort siada niewspółmiernie do poprawy efektów wizualnych. |
|
| Autor: | Crazy_Russian [ wt sty 23, 2007 10:36 pm ] |
| Tytuł: | |
w temacie podkladek powiem tak- po zakupie auta, mercedes stala na obnizonych sprezynach firmy H&R + podkladki z 1-ym pinem/wypustka, czy jak to zwal. Chcac powrocic do seryjnej wysokosci auta, zostaly dobrane wyzsze sprezyny + podkladki z 3-ema wypustkami. Zmieniajac same podkladki to roznica raczej nie bedzie widoczna |
|
| Autor: | Meeta [ wt sty 23, 2007 11:23 pm ] |
| Tytuł: | |
a jeśli można wiedzieć jaki jest koszt wymiany sprężyn i podkładek na cały tył... precyzyjnie, bądź orientacyjnie, bo zastanawiam się nad podniesieniem mercedes do pierwotnej wysokości P.S. Wiem, ze mój w124 siedzi nisko, ale wie ktoś jaka jest oryginalna wysokość, gdzie i jak ją zmierzyć ( chodzi mi o punkty odniesienia |
|
| Autor: | Crazy_Russian [ śr sty 24, 2007 8:05 am ] |
| Tytuł: | |
Meeta pisze: a jeśli można wiedzieć jaki jest koszt wymiany sprężyn i podkładek na cały tył... precyzyjnie, bądź orientacyjnie, bo zastanawiam się nad podniesieniem mercedes do pierwotnej wysokości
Pisalem juz na forum ze 2 tyg temu o koszcie, no ale moge napisac jeszcze raz Tylne sprezyny do 124-ki firmy K+F to koszt 2*127 zl, podkladki kolo 20 zl za sztuke. Wymiana mnie kosztowala 80 zl za 2 sprezyny |
|
| Autor: | WeebShut [ śr sty 24, 2007 10:34 am ] |
| Tytuł: | |
Podjedź Ryba do Wieśka Uklei, powinien pamiętać jakie sprężyny wkładał do mojego na przód. Jak go kupiłem był juz obniżony a jedna sprężyna mi pękła. Musisz się tylko liczyć z szybszym zużywaniem elementów zawieszenia i układu kierowniczego. |
|
| Autor: | Meeta [ śr sty 24, 2007 11:20 am ] |
| Tytuł: | |
Crazy_Russian pisze: Pisalem juz na forum ze 2 tyg temu o koszcie, no ale moge napisac jeszcze raz
Tylne sprezyny do 124-ki firmy K+F to koszt 2*127 zl, podkladki kolo 20 zl za sztuke. Wymiana mnie kosztowala 80 zl za 2 sprezyny Faktycznie, nawet już to czytałem, ale zapomniałem;) dziękuje, koszt nie taki duży jak myślałem, to niedługo moja Mercedes dumnie podniesie się ku górze |
|
| Autor: | Wojtyla [ śr sty 24, 2007 11:55 am ] |
| Tytuł: | |
Witam jest taka śmieszna tabela jeśli chodzi o podkładki dystansowe tylnej zawiechy mam tylko do 190 uwzględnia ona wypas, rodzaj sprężyny oraz rodzaj zawieszenia http://mackuz.bolinko.org/is/img5/11696 ... abela1.jpg do 123 chyba nie mam
pozdro |
|
| Autor: | Bukol [ śr sty 24, 2007 12:58 pm ] |
| Tytuł: | |
Bo do Mercedesów dobiera się sprężyny na podstawie punktów właśnie. Kupując sprężyny używane n.p. do 124 można się nieźle naciąć. Przy wyliczeniu punktów określa się rodzaj silnika, skrzyni biegów i elementów wyposażenia - w końcu wszystko waży |
|
| Autor: | Crazy_Russian [ śr sty 24, 2007 2:35 pm ] |
| Tytuł: | |
Bukol pisze: Bo do Mercedesów dobiera się sprężyny na podstawie punktów właśnie. Kupując sprężyny używane n.p. do 124 można się nieźle naciąć. Przy wyliczeniu punktów określa się rodzaj silnika, skrzyni biegów i elementów wyposażenia - w końcu wszystko waży
A najsmieszniejsze, ze nawet to czy auto ma szyber czy nie, wplywa na to jakie sprezyny beda OK |
|
| Autor: | Bukol [ śr sty 24, 2007 2:38 pm ] |
| Tytuł: | |
Crazy_Russian pisze: Bukol pisze: Bo do Mercedesów dobiera się sprężyny na podstawie punktów właśnie. Kupując sprężyny używane n.p. do 124 można się nieźle naciąć. Przy wyliczeniu punktów określa się rodzaj silnika, skrzyni biegów i elementów wyposażenia - w końcu wszystko waży A najsmieszniejsze, ze nawet to czy auto ma szyber czy nie, wplywa na to jakie sprezyny beda OK Dokładnie. Także klima, el. fotele itp. - słowem każdy wypasik który ma zasadniczy wpływ na masę auta. Tak więc uwaga z okazjami i używkami, bo niechcący można sobie lowridera zrobić lub autko na Dakar przygotować
|
|
| Autor: | Żeluś [ śr lut 07, 2007 6:33 pm ] |
| Tytuł: | Re: Podkładki pod sprężyny |
Witam Rybaczenkow pisze: chciałem sie was spytać ile cm roznicy jest miedzy kolejnymi skokami? .
Ostatnio czytałem o tym, gdzieś na forum, ale nie mogę tego znaleźc. |
|
| Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|