MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Zakup 124 Coupe https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=23442 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | pitunio79 [ śr sty 24, 2007 8:46 pm ] |
Tytuł: | Zakup 124 Coupe |
Błagam pomocy. Pewnie wałkowaliście ten temat z 1000 razy ale prosze o wyrozumiałość. Chcę kupić 124 Coupe. Proszę doradźcie z jakim motorem najlepiej. Chodzi o to że najprawdopodobniej bedę musiał go zagazować ![]() ![]() Błagam pomocy. A może macie coś wartego polecenia. |
Autor: | VALENTINE123 [ śr sty 24, 2007 8:57 pm ] |
Tytuł: | |
Poczytaj to i wiele innych: http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=23242 |
Autor: | Żeluś [ śr sty 24, 2007 9:39 pm ] |
Tytuł: | |
Witam nowego forumowicza. Znalazłem coś takiego, ale ostatnio internet mnie się rozłącza więc trudno jest szukać, ale udało się narazie tyle znaleźć:. http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... ight=coupe Może to w czymś pomoże. |
Autor: | ruhh [ śr sty 24, 2007 10:40 pm ] |
Tytuł: | |
wydaje mi się że ja w takim samochodzie Gazu bym nie zamontował ... silnik dostaje potężne obciążenie i dlatego kupując taki duży silnik i na dodatek w benzynie głęboko bym się zastanowił ![]() ![]() ![]() |
Autor: | mojojojo13 [ śr sty 24, 2007 11:40 pm ] |
Tytuł: | |
ruhh pisze: może powrocisz do Sedanu 3,0 d? chociaż wydaje mi się że mi w zupełności wystarczyłby mi 2,5 td
to sedan czy kombi? ![]() Przy dzisiejeszych cenach benzyny jeśli wybierzesz silniki 200 i 220 to różnica nie bedzię aż tak niekorzystna wobec 300DTurbo czy samej 300D.....zakładająć że nie zazłożysz gazu |
Autor: | SoYeR [ śr sty 24, 2007 11:48 pm ] |
Tytuł: | |
Osobiście nie zagazowałem swojego i nie będę gazował... i nie będe polecał gazowania. jeżeli jednak bardzo chcesz to raczej silniki na el. wtr. plus droższa instalacja. Nie polecam gazowania.. o to coś strzeli, a to filtr powietrza, a to swiece, kable. etc..etc... no i Coupe to jakoś nie przystoi.. ![]() Moje M103, kurzy 13,5 a lekko nie jeżdżę.. i jest OK! Ostatnio wysyp jest Coupet w ogłoszeniach ale moło godnych uwagi. Się modne auto robir - niedługo zaczną kojarzyć z "karkami" ![]() SoYeR pisze: Osobiście nie zagazowałem swojego i nie będę gazował...
i nie będe polecał gazowania. jeżeli jednak bardzo chcesz to raczej silniki na el. wtr. plus droższa instalacja. Nie polecam gazowania.. o to coś strzeli, a to filtr powietrza, a to swiece, kable. etc..etc... no i Coupe to jakoś nie przystoi.. ![]() Moje M103, kurzy 13,5 a lekko nie jeżdżę.. i jest OK! Ostatnio wysyp jest Coupet w ogłoszeniach, ale moło godnych uwagi. Modne auto się robi - niedługo zaczną kojarzyć z "karkami" ![]() |
Autor: | beet [ śr sty 24, 2007 11:55 pm ] |
Tytuł: | |
mojojojo13 pisze: to różnica nie bedzię aż tak niekorzystna wobec 300DTurbo czy samej 300D.
Wlasciwie w ogole tej roznicy nie bedzie.. No chyba ze mowimy o trasie, wtedy mozna zaoszczedzic pare groszy na paliwie przy silniku Rudolfa. A tak przy ciut nizszej cenie benzyny wychodzi wlasciwie na to samo. Dlatego jesli nie szukasz jakichs nieziemskich przyspieszen, to E 220 a nawet E 200 w zupelnosci Ci wystarczy. Pozdrawiam |
Autor: | zegarek [ czw sty 25, 2007 12:20 am ] |
Tytuł: | Re: Zakup 124 Coupe |
pitunio79 pisze: Czy to wogule będzie działać
![]() Pewnie, ze bedzie, pod warunkiem, ze wsadzisz tam III generacje, czyli wtrysk ciagly. Sprawdzony jest juz IGSystem Landi Renzo i smiga w wielu znajomych MB na ke-jetach, jeden z nich to SEC 560. Strzalu ani zmniejszonych osiagow w stosunku do benzyny nie doswiadczysz. Koszt takiej instalacji w Warszawie jest w granicach 3,8k. Po Warszawie przy sporych korkach potrafi lyknac 18l. W trasie 10-11. [url=http://www.mb.org.pl/forum/showflat.php?Cat=&Board=pm&Number=157421&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1]Jest to m103 3.0 [/url] |
Autor: | pitunio79 [ czw sty 25, 2007 6:04 pm ] |
Tytuł: | |
Wielkie dzieki za wszystkie porady. Możliwe że żecywiście powróce do 300D ale poprostu Coupe ![]() |
Autor: | kryniu [ czw sty 25, 2007 10:17 pm ] |
Tytuł: | |
zegarek pisze: Pewnie, ze bedzie, pod warunkiem, ze wsadzisz tam III generacje, czyli wtrysk ciagly. Sprawdzony jest juz IGSystem Landi Renzo i smiga w wielu znajomych MB na ke-jetach, jeden z nich to SEC 560. Strzalu ani zmniejszonych osiagow w stosunku do benzyny nie doswiadczysz.
Koszt takiej instalacji w Warszawie jest w granicach 3,8k. Możesz nieco rozwinąć temat? K Jet daje radę z tym IGS-em? |
Autor: | zegarek [ pt sty 26, 2007 8:34 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Możesz nieco rozwinąć temat? Z grubsza opis instalacji znajduje sie tu http://www.pegas.krakow.pl/images/omegas/omegas.htm Cytuj: K Jet daje radę z tym IGS-em?
Wszystkie egzemplarze, ktore wyjechaly z tego zakladu, w ktorym mi zakladali sprawuja sie bardzo dobrze. Tam tez zakladali do SEC'a 560, obrobili juz mnostwo ke-jetow i maja w tym doswiadczenie. Znajomy zakladal we Wroclawiu i chodzilo to kiepsko, ale goscie nie umieli zrobic mapy wtrysku, co w tej instalacji jest kluczowe. Wiecej informacji znajdziesz na mb.org (szczegolnie posty KeyJey'a, ktory zagazowal tam swoje m104 3.0 i dal mi na nich namiar) |
Autor: | Tomasz_SB [ sob lut 17, 2007 2:40 pm ] |
Tytuł: | |
Hej! Czy mógłbyś dać jakiś namiar na ten warsztat? Bardzo przydałaby mi się taka informacja (mam zamiar zagazować 3-litrowego KE-Jeta). W razie czego mój priv to tdykla@gmail.com. Pozdrawiam, Tomek |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |