| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Zakup 124 Coupe https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=23442 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | pitunio79 [ śr sty 24, 2007 8:46 pm ] |
| Tytuł: | Zakup 124 Coupe |
Błagam pomocy. Pewnie wałkowaliście ten temat z 1000 razy ale prosze o wyrozumiałość. Chcę kupić 124 Coupe. Proszę doradźcie z jakim motorem najlepiej. Chodzi o to że najprawdopodobniej bedę musiał go zagazować bo różne żeczy słyszałem że mechaniczny wtrysk nigdy wżyciu nie gazować itp.
Błagam pomocy. A może macie coś wartego polecenia. |
|
| Autor: | VALENTINE123 [ śr sty 24, 2007 8:57 pm ] |
| Tytuł: | |
Poczytaj to i wiele innych: http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=23242 |
|
| Autor: | Żeluś [ śr sty 24, 2007 9:39 pm ] |
| Tytuł: | |
Witam nowego forumowicza. Znalazłem coś takiego, ale ostatnio internet mnie się rozłącza więc trudno jest szukać, ale udało się narazie tyle znaleźć:. http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... ight=coupe Może to w czymś pomoże. |
|
| Autor: | ruhh [ śr sty 24, 2007 10:40 pm ] |
| Tytuł: | |
wydaje mi się że ja w takim samochodzie Gazu bym nie zamontował ... silnik dostaje potężne obciążenie i dlatego kupując taki duży silnik i na dodatek w benzynie głęboko bym się zastanowił |
|
| Autor: | mojojojo13 [ śr sty 24, 2007 11:40 pm ] |
| Tytuł: | |
ruhh pisze: może powrocisz do Sedanu 3,0 d? chociaż wydaje mi się że mi w zupełności wystarczyłby mi 2,5 td
to sedan czy kombi? Przy dzisiejeszych cenach benzyny jeśli wybierzesz silniki 200 i 220 to różnica nie bedzię aż tak niekorzystna wobec 300DTurbo czy samej 300D.....zakładająć że nie zazłożysz gazu |
|
| Autor: | SoYeR [ śr sty 24, 2007 11:48 pm ] |
| Tytuł: | |
Osobiście nie zagazowałem swojego i nie będę gazował... i nie będe polecał gazowania. jeżeli jednak bardzo chcesz to raczej silniki na el. wtr. plus droższa instalacja. Nie polecam gazowania.. o to coś strzeli, a to filtr powietrza, a to swiece, kable. etc..etc... no i Coupe to jakoś nie przystoi.. Moje M103, kurzy 13,5 a lekko nie jeżdżę.. i jest OK! Ostatnio wysyp jest Coupet w ogłoszeniach ale moło godnych uwagi. Się modne auto robir - niedługo zaczną kojarzyć z "karkami" <br>Dodano po 57 sekundach.:<br> SoYeR pisze: Osobiście nie zagazowałem swojego i nie będę gazował...
i nie będe polecał gazowania. jeżeli jednak bardzo chcesz to raczej silniki na el. wtr. plus droższa instalacja. Nie polecam gazowania.. o to coś strzeli, a to filtr powietrza, a to swiece, kable. etc..etc... no i Coupe to jakoś nie przystoi.. Moje M103, kurzy 13,5 a lekko nie jeżdżę.. i jest OK! Ostatnio wysyp jest Coupet w ogłoszeniach, ale moło godnych uwagi. Modne auto się robi - niedługo zaczną kojarzyć z "karkami" ![]() |
|
| Autor: | beet [ śr sty 24, 2007 11:55 pm ] |
| Tytuł: | |
mojojojo13 pisze: to różnica nie bedzię aż tak niekorzystna wobec 300DTurbo czy samej 300D.
Wlasciwie w ogole tej roznicy nie bedzie.. No chyba ze mowimy o trasie, wtedy mozna zaoszczedzic pare groszy na paliwie przy silniku Rudolfa. A tak przy ciut nizszej cenie benzyny wychodzi wlasciwie na to samo. Dlatego jesli nie szukasz jakichs nieziemskich przyspieszen, to E 220 a nawet E 200 w zupelnosci Ci wystarczy. Pozdrawiam |
|
| Autor: | zegarek [ czw sty 25, 2007 12:20 am ] |
| Tytuł: | Re: Zakup 124 Coupe |
pitunio79 pisze: Czy to wogule będzie działać
bo różne żeczy słyszałem że mechaniczny wtrysk nigdy wżyciu nie gazować itp.Pewnie, ze bedzie, pod warunkiem, ze wsadzisz tam III generacje, czyli wtrysk ciagly. Sprawdzony jest juz IGSystem Landi Renzo i smiga w wielu znajomych MB na ke-jetach, jeden z nich to SEC 560. Strzalu ani zmniejszonych osiagow w stosunku do benzyny nie doswiadczysz. Koszt takiej instalacji w Warszawie jest w granicach 3,8k. Po Warszawie przy sporych korkach potrafi lyknac 18l. W trasie 10-11. [url=http://www.mb.org.pl/forum/showflat.php?Cat=&Board=pm&Number=157421&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1]Jest to m103 3.0 [/url] |
|
| Autor: | pitunio79 [ czw sty 25, 2007 6:04 pm ] |
| Tytuł: | |
Wielkie dzieki za wszystkie porady. Możliwe że żecywiście powróce do 300D ale poprostu Coupe Sami wiecie powala na kolana. A najprawdopodobniej będę go musiał używać na codzień dla tego tylko muślałem o LPG. Ale jeszcze pomyślę.
|
|
| Autor: | kryniu [ czw sty 25, 2007 10:17 pm ] |
| Tytuł: | |
zegarek pisze: Pewnie, ze bedzie, pod warunkiem, ze wsadzisz tam III generacje, czyli wtrysk ciagly. Sprawdzony jest juz IGSystem Landi Renzo i smiga w wielu znajomych MB na ke-jetach, jeden z nich to SEC 560. Strzalu ani zmniejszonych osiagow w stosunku do benzyny nie doswiadczysz.
Koszt takiej instalacji w Warszawie jest w granicach 3,8k. Możesz nieco rozwinąć temat? K Jet daje radę z tym IGS-em? |
|
| Autor: | zegarek [ pt sty 26, 2007 8:34 pm ] |
| Tytuł: | |
Cytuj: Możesz nieco rozwinąć temat? Z grubsza opis instalacji znajduje sie tu http://www.pegas.krakow.pl/images/omegas/omegas.htm Cytuj: K Jet daje radę z tym IGS-em?
Wszystkie egzemplarze, ktore wyjechaly z tego zakladu, w ktorym mi zakladali sprawuja sie bardzo dobrze. Tam tez zakladali do SEC'a 560, obrobili juz mnostwo ke-jetow i maja w tym doswiadczenie. Znajomy zakladal we Wroclawiu i chodzilo to kiepsko, ale goscie nie umieli zrobic mapy wtrysku, co w tej instalacji jest kluczowe. Wiecej informacji znajdziesz na mb.org (szczegolnie posty KeyJey'a, ktory zagazowal tam swoje m104 3.0 i dal mi na nich namiar) |
|
| Autor: | Tomasz_SB [ sob lut 17, 2007 2:40 pm ] |
| Tytuł: | |
Hej! Czy mógłbyś dać jakiś namiar na ten warsztat? Bardzo przydałaby mi się taka informacja (mam zamiar zagazować 3-litrowego KE-Jeta). W razie czego mój priv to tdykla@gmail.com. Pozdrawiam, Tomek |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|