MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Zakup 124 Coupe
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=23442
Strona 1 z 1

Autor:  pitunio79 [ śr sty 24, 2007 8:46 pm ]
Tytuł:  Zakup 124 Coupe

Błagam pomocy. Pewnie wałkowaliście ten temat z 1000 razy ale prosze o wyrozumiałość. Chcę kupić 124 Coupe. Proszę doradźcie z jakim motorem najlepiej. Chodzi o to że najprawdopodobniej bedę musiał go zagazować :( co mnie boli ale służbowe autko najprawdopodobniej niedługo odjedzie w siną dal. Miałem do tej pory 2 x 124 ale z motorem 300D manual i 300TD automat. Więc wiem że to dobre autko ale nie miałem do czynienia z bęzyną i do tego w gazie. Czy to wogule będzie działać [totalszok] bo różne żeczy słyszałem że mechaniczny wtrysk nigdy wżyciu nie gazować itp.

Błagam pomocy.
A może macie coś wartego polecenia.

Autor:  VALENTINE123 [ śr sty 24, 2007 8:57 pm ]
Tytuł: 

Poczytaj to i wiele innych:
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=23242

Autor:  Żeluś [ śr sty 24, 2007 9:39 pm ]
Tytuł: 

Witam nowego forumowicza.

Znalazłem coś takiego, ale ostatnio internet mnie się rozłącza więc trudno jest szukać, ale udało się narazie tyle znaleźć:.

http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... ight=coupe

Może to w czymś pomoże.

Autor:  ruhh [ śr sty 24, 2007 10:40 pm ]
Tytuł: 

wydaje mi się że ja w takim samochodzie Gazu bym nie zamontował ... silnik dostaje potężne obciążenie i dlatego kupując taki duży silnik i na dodatek w benzynie głęboko bym się zastanowił :) może powrocisz do Sedanu 3,0 d? :) chociaż wydaje mi się że mi w zupełności wystarczyłby mi 2,5 td ;)

Autor:  mojojojo13 [ śr sty 24, 2007 11:40 pm ]
Tytuł: 

ruhh pisze:
może powrocisz do Sedanu 3,0 d? chociaż wydaje mi się że mi w zupełności wystarczyłby mi 2,5 td

to sedan czy kombi? :-?


Przy dzisiejeszych cenach benzyny jeśli wybierzesz silniki 200 i 220 to różnica nie bedzię aż tak niekorzystna wobec 300DTurbo czy samej 300D.....zakładająć że nie zazłożysz gazu

Autor:  SoYeR [ śr sty 24, 2007 11:48 pm ]
Tytuł: 

Osobiście nie zagazowałem swojego i nie będę gazował...
i nie będe polecał gazowania.
jeżeli jednak bardzo chcesz to raczej silniki na el. wtr. plus droższa instalacja.
Nie polecam gazowania.. o to coś strzeli, a to filtr powietrza, a to swiece, kable. etc..etc...
no i Coupe to jakoś nie przystoi.. ;)
Moje M103, kurzy 13,5 a lekko nie jeżdżę.. i jest OK!

Ostatnio wysyp jest Coupet w ogłoszeniach ale moło godnych uwagi. Się modne auto robir - niedługo zaczną kojarzyć z "karkami" [zlosnik] <br>Dodano po 57 sekundach.:<br>
SoYeR pisze:
Osobiście nie zagazowałem swojego i nie będę gazował...
i nie będe polecał gazowania.
jeżeli jednak bardzo chcesz to raczej silniki na el. wtr. plus droższa instalacja.
Nie polecam gazowania.. o to coś strzeli, a to filtr powietrza, a to swiece, kable. etc..etc...
no i Coupe to jakoś nie przystoi.. ;)
Moje M103, kurzy 13,5 a lekko nie jeżdżę.. i jest OK!

Ostatnio wysyp jest Coupet w ogłoszeniach, ale moło godnych uwagi. Modne auto się robi - niedługo zaczną kojarzyć z "karkami" [zlosnik]

Autor:  beet [ śr sty 24, 2007 11:55 pm ]
Tytuł: 

mojojojo13 pisze:
to różnica nie bedzię aż tak niekorzystna wobec 300DTurbo czy samej 300D.


Wlasciwie w ogole tej roznicy nie bedzie.. No chyba ze mowimy o trasie, wtedy mozna zaoszczedzic pare groszy na paliwie przy silniku Rudolfa. A tak przy ciut nizszej cenie benzyny wychodzi wlasciwie na to samo. Dlatego jesli nie szukasz jakichs nieziemskich przyspieszen, to E 220 a nawet E 200 w zupelnosci Ci wystarczy.

Pozdrawiam

Autor:  zegarek [ czw sty 25, 2007 12:20 am ]
Tytuł:  Re: Zakup 124 Coupe

pitunio79 pisze:
Czy to wogule będzie działać [totalszok] bo różne żeczy słyszałem że mechaniczny wtrysk nigdy wżyciu nie gazować itp.


Pewnie, ze bedzie, pod warunkiem, ze wsadzisz tam III generacje, czyli wtrysk ciagly. Sprawdzony jest juz IGSystem Landi Renzo i smiga w wielu znajomych MB na ke-jetach, jeden z nich to SEC 560. Strzalu ani zmniejszonych osiagow w stosunku do benzyny nie doswiadczysz.

Koszt takiej instalacji w Warszawie jest w granicach 3,8k.
Po Warszawie przy sporych korkach potrafi lyknac 18l. W trasie 10-11.
[url=http://www.mb.org.pl/forum/showflat.php?Cat=&Board=pm&Number=157421&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1]Jest to m103 3.0
[/url]

Autor:  pitunio79 [ czw sty 25, 2007 6:04 pm ]
Tytuł: 

Wielkie dzieki za wszystkie porady. Możliwe że żecywiście powróce do 300D ale poprostu Coupe [totalszok] Sami wiecie powala na kolana. A najprawdopodobniej będę go musiał używać na codzień dla tego tylko muślałem o LPG. Ale jeszcze pomyślę.

Autor:  kryniu [ czw sty 25, 2007 10:17 pm ]
Tytuł: 

zegarek pisze:
Pewnie, ze bedzie, pod warunkiem, ze wsadzisz tam III generacje, czyli wtrysk ciagly. Sprawdzony jest juz IGSystem Landi Renzo i smiga w wielu znajomych MB na ke-jetach, jeden z nich to SEC 560. Strzalu ani zmniejszonych osiagow w stosunku do benzyny nie doswiadczysz.

Koszt takiej instalacji w Warszawie jest w granicach 3,8k.


Możesz nieco rozwinąć temat? K Jet daje radę z tym IGS-em?

Autor:  zegarek [ pt sty 26, 2007 8:34 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
Możesz nieco rozwinąć temat?


Z grubsza opis instalacji znajduje sie tu
http://www.pegas.krakow.pl/images/omegas/omegas.htm

Cytuj:
K Jet daje radę z tym IGS-em?

Wszystkie egzemplarze, ktore wyjechaly z tego zakladu, w ktorym mi zakladali sprawuja sie bardzo dobrze. Tam tez zakladali do SEC'a 560, obrobili juz mnostwo ke-jetow i maja w tym doswiadczenie.
Znajomy zakladal we Wroclawiu i chodzilo to kiepsko, ale goscie nie umieli zrobic mapy wtrysku, co w tej instalacji jest kluczowe.
Wiecej informacji znajdziesz na mb.org (szczegolnie posty KeyJey'a, ktory zagazowal tam swoje m104 3.0 i dal mi na nich namiar)

Autor:  Tomasz_SB [ sob lut 17, 2007 2:40 pm ]
Tytuł: 

Hej!
Czy mógłbyś dać jakiś namiar na ten warsztat? Bardzo przydałaby mi się taka informacja (mam zamiar zagazować 3-litrowego KE-Jeta).
W razie czego mój priv to tdykla@gmail.com.

Pozdrawiam,
Tomek

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/