MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
220 E - czy to dobry silnik ? jakie ma wady? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=23469 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | markslav [ czw sty 25, 2007 11:45 pm ] |
Tytuł: | 220 E - czy to dobry silnik ? jakie ma wady? |
Pilnie szukam auta dla taty, przeglądając tematy o lpg przeczytałem że 220 + sekwencja to dobre rozwiązanie. Jednak nie interesowałem się nigdy tymi silnikami ani na tyle nowymi Mercedesami i nie wiem czy dobre to? Równie udane jak stary 230? A może lepsze? Czy ma jakieś typowe wady? Jak jest z trwałością? Planujemy kupić auto z przebiegiem ok 220 tys... Dziękuje za opinie, dodam że szukałem i nie znalazłem nic wiecej ponad 2 tematy o lpg ,że sie nadaje, jednak nic o samym silniku... |
Autor: | aegm [ pt sty 26, 2007 12:25 am ] |
Tytuł: | |
markslav pisze: Jak jest z trwałością?
bedzie dobrze jak sobie oszczedzisz w nim LPG ![]() |
Autor: | markslav [ pt sty 26, 2007 12:48 am ] |
Tytuł: | |
aegm pisze: markslav pisze: Jak jest z trwałością? bedzie dobrze jak sobie oszczedzisz w nim LPG ![]() Właśnie pod tym kątem myślę aby go kupić... to może jednak 300d |
Autor: | beet [ pt sty 26, 2007 12:57 am ] |
Tytuł: | |
markslav pisze: to może jednak 300d
No to widze, ze nie bardzo jestes zdecydowany co do silnika, 300D a 220E to spora rozbieznosc ![]() ![]() Zalezy gdzie tym samochodem zamierzasz jezdzic. No i 220tka nie przejedziesz calego miasta na 4ce bez zadnego szarpniecia ![]() Pozdrawiam |
Autor: | markslav [ pt sty 26, 2007 1:16 am ] |
Tytuł: | |
beet pisze: markslav pisze: to może jednak 300d A o gazie przy tym silniku w zyciu bym nie pomyslal, jak bedziesz spokojnie jezdzil to w miescie 11 litrow powinno wystarczyc, takze inwestycja w instalacje jest chyba w tym wypadku nieuzasadniona.. Zakłądając że będzie palił 12-13 gazu to czemu nie? Jednak tylko wtedy gdy będzie to bezawaryjne i bezproblemowe, bo inaczej to wole 300d |
Autor: | beet [ pt sty 26, 2007 1:39 am ] |
Tytuł: | |
Jeszcze raz powtorze ze nie zdecydowalbym sie na zakladanie przy tym silniku instalacji gazowej ![]() Przy mojej jezdzie nawet polowka siostry pali prawie 12 litrow (sic!) w miescie przy zwyklym 8 zaworowym 1,4.. Co innego ze sonda lambda jest walnieta, ale to i tak duzo za duzo. Wszystko zalezy do czego ma sluzyc ten samochod (powtarzam sie ![]() ![]() Chcesz jezdzic na prawde tanio, to kup sobie Volvo V70 z oryginalna instalacja CNG, pomijajac ceny czesci bedziesz zadowolony. A Mercedesa zostaw w oryginalnym stanie, moze spalaniem Ci sie nie odwdzieczy, ale zadnych klopotow na przyszlosc nie bedzie. ![]() Pozdrawiam |
Autor: | MMM [ pt sty 26, 2007 1:04 pm ] |
Tytuł: | Re: 220 E - czy to dobry silnik ? jakie ma wady? |
markslav pisze: Pilnie szukam auta dla taty, przeglądając tematy o lpg przeczytałem że 220 + sekwencja to dobre rozwiązanie.
Kupuj 220 i gazuj. To jeden z lepszych silników MB 4-cyl, które nadają się do LPG. Zakładaj sekwencję i śmigaj ile wlezie. Koszty paliwa na pewno będziesz miał mniejsze niż 300D lub 300DTurbo, Poza tym cena zakupu jest trochę niższa niż Diesela. Te auta z sekwencyjnym LPG jeżdżą bez problemów z silnikiem do około 500-600kkm. Nie liczę uszczelki pod głowicą i osprzętu. I jescze jedno: opłaca się zagazować jeśli robisz w roku dużo kilometrów (pow 20k), bo jak nie to nie ma sensu. |
Autor: | TReneR [ pt sty 26, 2007 1:12 pm ] |
Tytuł: | |
To jest przeciez elektroniczny wrtrysk - nie ma problemow z gazowaniem - zaloz sekwencje i bedzie pieknie smigal!! |
Autor: | Bukol [ pt sty 26, 2007 1:16 pm ] |
Tytuł: | |
Idealny silnik do zagazowania, tak samo jak 16 zaworowa 200. Instalacja sekwencyjna będzie kosztować około 2.700zł (dane z Warszawy). Nie czuć różnicy między jazdą na Pb i LPG. 150KM daje sporą frajdę z jazdy. Oszczędności na LPG będą spore, bo jak to już bywa przy sekwencyjnych instalacjach, spalanie Pb i LPG nie różni się tak bardzo jak przy zwykłych instalacjach. |
Autor: | MMM [ pt sty 26, 2007 4:17 pm ] |
Tytuł: | |
Bukol pisze: Idealny silnik do zagazowania, tak samo jak 16 zaworowa 200. Instalacja sekwencyjna będzie kosztować około 2.700zł (dane z Warszawy).
220 uważam za NAJLEPSZY silnik do W124/W202. Już jedzie, a jeszcze mało pali. Sekwencja u mnie 2400PLN. Polska STAG. |
Autor: | kropi [ pt sty 26, 2007 6:20 pm ] |
Tytuł: | |
Przy obecnych relacjach cen gazu do benzyny mam mocno mieszane uczucia co do gazowania, zwłaszcza wysłużonych silników. Żeby nie było - jak na razie, z wyjątkiem Trabanta (nie da się) i Skody (wtedy gazu nie było) WSZYSTKIE moje auta śmigały na LPG, ale jak zakładałem pierwszą instalkę to gaz kosztował 99 gr a benzyna 3,20 - i wtedy się opłacało. Teraz... trzeba się poważnie zastanowić. |
Autor: | erazm101 [ sob sty 27, 2007 10:20 pm ] |
Tytuł: | E220 |
Ja mam juz rok E220 załozyłem zwykła instalację, tyle tylko ze o nia dbam i wszystko jest w porzadku. regulacja kosztuje w wwie 30 zł a więc nic. pali mi w mieście nie mniej niż 14 l gazu w trasie nie mniej niz 11,5/12. nie ma takiej kultury jak R6. Ale cóż nie wszystko naraz. A tak wogóle to polecam 300td, ojciec ma go w gelendzie przełożył właśnie z 124 i gruchocze "prawie" jak cdi. |
Autor: | kyto [ czw lut 01, 2007 7:38 pm ] |
Tytuł: | |
a powiedzcie mi jak to wyglada z w124 230 coupe na automacie. ile on pali ale benzyny? bardziej oplaca sie go kupic na gazie czy benz? |
Autor: | Bukol [ pt lut 02, 2007 3:40 pm ] |
Tytuł: | |
kyto pisze: bardziej oplaca sie go kupic na gazie czy benz?
Ja bym zagazowanego nie kupił. Jeżeli bym się zdecydował na LPG, to tylko zamontowane za mojej kadencji. O LPG w 230 poczytaj posty kolegi zebda - miał z tym trochę przygód. |
Autor: | Żeluś [ pt lut 02, 2007 4:47 pm ] |
Tytuł: | |
Witam http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... hlight=230. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |