pod jedna cewke jest podpięta świaca cylindra 1 i 4 - ma ona podłączenie przewodów różowo-czerwony (PNK-RED), oraz drugi przwód jest czarny
Pod drugą cewke jest podpięta świata cylindra: 2 i 3 - ma ona podlączenie przewodów różowo czerwony (PNK-RED), oraz oraz drugi przwód jest czarno- biały (BLK-WHT), i jest podłączona pod pin 21 w Engine Control Module. Więc sprawdz czy cewka daje iskre, jak nie, to zobacz w tym pinie czy daje impulsy, jeśli tak - to padła cewka (brak styku, przyczyna leży w cewce), jak nie ma impulsu to albo komp od silnika padł , (albo jest to czasami objawem nierozkodowania immbolilazera, i tak działa blokada).
Podłączenie, no musisz zobaczyc jakie kolory przewodów leca do cewek, i wtedy wiesz jak podłączyć przewodu, a tutaj dwie świece maja iskre w tym samym czasie, co ma oczyszczać elektrody z nalotu ( nawet w polonezie jest taki bajer, o CC nie wspomne
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
), dlatego pracuje na 2garach. BO jak padnie jedna cewke to masz z głowy 2cylindry.
Więc miernik w dloń i do dzieła
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Mercedes-Benz/1996/C220/SYSTEM%20WIRING%20DIAGRAMS/5758.pdf