MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
C220 Pilne!Podłączyć przewody...JAK?Proszę o pomoc... https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=23525 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Michcio126 [ pn sty 29, 2007 12:15 am ] |
Tytuł: | C220 Pilne!Podłączyć przewody...JAK?Proszę o pomoc... |
Witam serdecznie! Od niedawna jestem posiadaczem w202 c220 z 16zaworowym benzynowym silnikiem rocznik 96.Auto ma wymienione świece oraz przewody w momencie rozruchu zapala idealnie natomiast gdy silnik zapali niema iskry na 1 i 4 świecy.Sprawia mi to ogromny problem ponieważ przebywam w londynie,gdzie dobrych "mercedesiaży" jest jak na lekarstwo i niebędę ukrywał,że to moja pierwsza c-klasa.Mam również problem ze znalezieniem schematu w internecie bo może ktoś pomylił kolejnośc przewodów itp...rozwiązanie w tym modelu jest zupełnie inne niż w w201 czy w124 bo tam na kopółce jest wszystko ponumerowane:-(Jeśli ktoś z was panowie może mi wirtualnie pomóc to z góry wielkie dzięki... pozdrawiam michał ![]() |
Autor: | Grzegi [ pn sty 29, 2007 11:17 am ] |
Tytuł: | |
Hej !! Powinno pomóc. KLIK |
Autor: | Michcio126 [ pn sty 29, 2007 7:17 pm ] |
Tytuł: | |
![]() pozdrawiam <br>Dodano po 2 godzinach. 58 minutach.:<br> hm...muszę się przyznać ,że niewiele rozumiem z tych schematów ![]() benzyniaki nie są moją mocną stroną heh,że to nie diesel ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Michcio126 [ sob lut 10, 2007 11:59 pm ] |
Tytuł: | |
z powodu braku informacji dalej jestem w potrzebie. Czy to taki sam silnik i osprzęt jak w W124 E220?? |
Autor: | Michcio126 [ wt lut 13, 2007 2:03 am ] |
Tytuł: | |
czy znajdzie sie jakas dobra dusza...? |
Autor: | Marcin S [ wt lut 13, 2007 9:36 am ] |
Tytuł: | |
pod jedna cewke jest podpięta świaca cylindra 1 i 4 - ma ona podłączenie przewodów różowo-czerwony (PNK-RED), oraz drugi przwód jest czarny Pod drugą cewke jest podpięta świata cylindra: 2 i 3 - ma ona podlączenie przewodów różowo czerwony (PNK-RED), oraz oraz drugi przwód jest czarno- biały (BLK-WHT), i jest podłączona pod pin 21 w Engine Control Module. Więc sprawdz czy cewka daje iskre, jak nie, to zobacz w tym pinie czy daje impulsy, jeśli tak - to padła cewka (brak styku, przyczyna leży w cewce), jak nie ma impulsu to albo komp od silnika padł , (albo jest to czasami objawem nierozkodowania immbolilazera, i tak działa blokada). Podłączenie, no musisz zobaczyc jakie kolory przewodów leca do cewek, i wtedy wiesz jak podłączyć przewodu, a tutaj dwie świece maja iskre w tym samym czasie, co ma oczyszczać elektrody z nalotu ( nawet w polonezie jest taki bajer, o CC nie wspomne ![]() Więc miernik w dloń i do dzieła http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Mercedes-Benz/1996/C220/SYSTEM%20WIRING%20DIAGRAMS/5758.pdf |
Autor: | Michcio126 [ śr lut 14, 2007 12:27 am ] |
Tytuł: | |
Witaj Marcin! I tak mi juz wiele pomogłeś ale powiedz czy pierwsza cewka to ta od przodu auta,a druga od szyby ?,czy na odwrót?w opisie problemu pominałem niechcący to ,że bateria w kluczyku jest na wykonczeniu i z otwieraniem auta był problem.Napisałeś mi,że przyczyną może być nierozkodowanie immobilazera.Czy ten kluczyk mógł być przyczyną??? |
Autor: | Marcin S [ śr lut 14, 2007 4:58 pm ] |
Tytuł: | |
kluczyk mogłbyć przyczyna odcięcia zapłonu na jednej z cewek (często spotykane w fabrycznych immobilaizerach) A która cewka jest pierwsza, to nie wiem, dlatego napisałem żebyś sprawdził po kolorach przewodów które do tej cewki idą jednak ja obstawiam pierwsza od przodu - tak jak cylindry <br>Dodano po 2 minutach.:<br> zmień baterie w kluczyku i zobacz czy sie zmieni praca silnika |
Autor: | Michcio126 [ sob lut 17, 2007 8:33 pm ] |
Tytuł: | |
Witam ponownie! Miałem mały przestój,ale jutro tj. w sobotę rano zaczynam działać dzięki za wszystko,pozdrawiam ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |