Oczywiscie za nie ma regulacji zapłonu. PRawie. Otoz czujnik na kole zamachowym jest i moze sie poruszyl w jakas strone lub cos takeigo.
Łańcuch mogl sie wyciagnac jak nalezy i zmiana katow otwarcia zaworow jak cza. <br>
Dodano po 3 minutach.:<br> A i tez ma napewno rozdzielacz WN i on tez moze sie poruszyl a wtedy moze wypadniecie zaplonu wystepowac a w szczegolnosci pod obciazeniem. Iskra moze wtedy przeskakiwac jak sie jej chce , ale to by byl czarny dym z rury lecz niekoniecznie.

<br>
Dodano po 10 minutach.:<br> dobra moze przesadzam z tym rozdzielaczem. Ale w M102 jak sie go zle ustawi to ptrafia byc wypadniecia zaplonu a i strzaly w rure ssaca przy odpalaniu
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
.
Sprawdz palec rozdzielacza i kopulke pod katem zuzycia.
A zaw. apalin wykarze ze poprostu zle przepala. Tylko zalezy czy ma za bogato czy za ubogo. Wtedy mozna dalej wnioskowac. <br>
Dodano po 46 sekundach.:<br> p.s
co jest z tym forum dzis ,dziala nie dziala i tak w kolko???? <br>
Dodano po 4 godzinach. 15 minutach.:<br> PO dluzszych rozmyslaniach dochodze do wniosku:
a) jaka ma ten silnik kompresje??
b) moze to byc spowodowane niewydolnoscia ukladu zasilajacego. Poprostu cos nie daje tyle beny ile sie nalezy- pompa lub (z tego co chyba wiem jest to Ke-jet) uklad tloczacy wtrysku.