MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Trzymajcie mnie bo eksploduję https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=23756 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kalach [ czw lut 08, 2007 8:54 pm ] |
Tytuł: | Trzymajcie mnie bo eksploduję |
![]() ![]() Jest tak: W 126 300 SE, '88 piękny ale wczoraj nagle nie odpalił, zdiagnozowałem- pompa nie podaje paliwa, po wyjęciu przekaźnika i spięciu na krótko, drucikiem, pompa ruszyła i odpalił bez problemu; dzisiaj kupiłem inny, używany przekaźnik, zamontowałem, pięnie, nawet lepiej odpalił, pojeździłem trochę, po postoju zapalam- odpalił, włączam światła i zgasł znowu. Przyczyna jak poprzednio. Wrcałem "na druciku". ![]() Co może być przyczyną? 1. Nowy przekaźnik też do bani? Kupić kolejny i po sprawie. 2. COŚ powoduje, że przekaźniki padają? Gdzie TO znaleźć? |
Autor: | AndyS [ czw lut 08, 2007 9:53 pm ] |
Tytuł: | Re: Trzymajcie mnie bo eksploduję |
kalach pisze: :evil:
![]() 2. COŚ powoduje, że przekaźniki padają? Gdzie TO znaleźć? Hmmm.... A potrafisz bliżej opisac jak padają? Przekaźnik musi "cykać". Bo istnieją 2 możliwości: 1. Faktycznie COŚ przepala przekaźnik (byłby to nadmierny pobór prądu - drut wytrzyma). ![]() 2. Przekaźniki (obydwa) są dobre a "nie styka" sygnał sterujący do nich doprowadzony najprawdopodobniej w kabelkach od spodu gniazda przekaźnika. Przy wkładaniu tego drugiego przekaźnika poruszyłeś i działa. Trzeba poruszać i "obsikać" sprayem Kontakt gniazdo i spód gniazda.. Osobiście uważam tą drugą ewentualność za dużo bardziej prawdopodobną (i częściej spotykaną). To tyle. |
Autor: | ..::wojtek::.. [ czw lut 08, 2007 10:19 pm ] |
Tytuł: | |
Sprawdź czy przekaźniki są dobre, nie w gnieździe, tylko podłącz do akumulatora i zobacz czy się załącza. Mało prawdopodobne, żeby coś "psuło" przekaźniki. |
Autor: | kalach [ pt lut 09, 2007 10:52 pm ] |
Tytuł: | |
AndyS pisze: "nie styka" sygnał sterujący do nich doprowadzony najprawdopodobniej w kabelkach od spodu gniazda przekaźnika
To rzeczywiście to, poruszałem i działa. Dzięki ![]() |
Autor: | AndyS [ sob lut 10, 2007 12:26 am ] |
Tytuł: | |
kalach pisze: To rzeczywiście to, poruszałem i działa. Dzięki ![]() Już 11-ty rok jeżdżę 126. Znam chyba wszystkie "numery". kalach pisze: Woda? Rdza? "Na oko" styki wyglądają bez zarzutu.
To starość. ![]() ![]() |
Autor: | Gerri [ sob lut 10, 2007 9:02 pm ] |
Tytuł: | |
..::wojtek::.. pisze: Sprawdź czy przekaźniki są dobre, nie w gnieździe, tylko podłącz do akumulatora i zobacz czy się załącza. Mało prawdopodobne, żeby coś "psuło" przekaźniki.
No to mi opisz, jak podłączysz do akumulatora w celu sprawdzenia przekaźnik, który ma ok. dziesięć "nóżek" ???????? |
Autor: | TReneR [ ndz lut 11, 2007 11:28 am ] |
Tytuł: | |
Wyprowadzenia sa rozrysowane na schemacie (trzba go niestety posadac - albo sie zapytac o takowy na forum). Po podlaczeniu zasilania do odpowiednich pinow powinien na chwile zewrzec styki zasilania pompy (sa tam dwa przekazniki w srodku). Tez mialem problemy z tym "przekaznikiem" wystarczylo przelutowanie pinow przekaznikow na plytce drukowanej. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |