MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Przekaźnik grzania spryskiwaczy i kolektora https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=24167 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Andy [ pn lut 26, 2007 7:44 pm ] |
Tytuł: | Przekaźnik grzania spryskiwaczy i kolektora |
Witam Szanownych Klubowiczów ! Proszę o wskazanie miejsca gdzie powinienem szukać przekaźnika 4 pinowego (tak wynika ze schematu) który załącza podgrzewanie spryskiwaczy szyb oraz podgrzewanie wstępne kolektora ssącego. |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ pn lut 26, 2007 8:10 pm ] |
Tytuł: | Re: Przekaźnik grzania spryskiwaczy i kolektora |
Andy pisze: Witam Szanownych Klubowiczów !
oraz podgrzewanie wstępne kolektora ssącego. ![]() ![]() ![]() |
Autor: | TReneR [ pn lut 26, 2007 10:48 pm ] |
Tytuł: | |
Podgrzewanie dolotu i gaznika - w gaznikowcach ![]() |
Autor: | FreQ [ wt lut 27, 2007 5:12 pm ] |
Tytuł: | |
JAk wyzej. ZApomnij o podgrzewaniu kolektora podczas gdy posiadasz wtrysk. W gazniku owszem ale nie z ke-jetem. |
Autor: | Marcin S [ wt lut 27, 2007 6:15 pm ] |
Tytuł: | |
jest równiez przy wtrysku , mam zreszta taki do sprzedania ![]() ![]() Do spryskiwaczy w W124 jest w masce nad bezpiecznikami, pod przykrywka wyglądająca jak zaślepka po lampce |
Autor: | Andy [ wt lut 27, 2007 7:04 pm ] |
Tytuł: | |
Tak jak Marcin S opisał z tym, że nie mam dwóch sond lambda a do kolektora ssącego w dolnej części dochodzi łącze z przewodem o przekroju 2,5 mm słuzące do podgrzewania. Temat wypłynął w trakcie szukania przyczyn trudnego rozruchu silnika (ale tylko na ciepłym !) a z literatury wynikało, że przyczyną może być niegrzanie owego podgrzewacza kolektora. Na zimnym to bym się zgodził, ale mój reaktor nie chce zaskoczyć na ciepłym silniku po odstaniu np. 1/2 godziny. Trzeba piłować. Na zimnym nawet przy -20 stopniach pali od pierwszego obrotu wału. I co Wy na to ?! |
Autor: | FreQ [ wt lut 27, 2007 10:17 pm ] |
Tytuł: | |
dobra zgodze sie z toba ~Andy. Ale to jest chyba straszna rzadkosc to co ty masz. To sie nazywa system PSV i jest to taka wkladka miedzy podkladki od kolektora ssacego, ktora grzeje. ![]() ![]() ![]() ![]() schemat rozmieszczenia wkladka uklad elektryczny p.s. Qde czy ktos moze mi napisac jak wsadzac zdjecia aby byly wieksze od 640X480. ![]() Fotosy na fotosikuu http://maraian.fotosik.pl/albumy/140808.html <br>Dodano po 1 godzinach. 50 minutach.:<br> A czy twoj mototr to jest 102.962 i posiada czasem jakis dziwny czujnik temperatury w pokrywie od filtra?? MOze to on nawalil. |
Autor: | Andy [ czw mar 01, 2007 11:02 pm ] |
Tytuł: | |
Dzieki za materiał poglądowy. Jest bardzo pomocny i daje odpowiedz na tytułowe pytanie wobec czego zamykam temat. Motor to fakycznie typ 102 962, ale żadnego czujnika w obudowie filtra nie ma oprócz czujnika temperatury przepływającego powiertza nie ma. Dziękuję wszystkim aktywnym kolegom za zaangażowanie w rozwiązywaniu problemu. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |