MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Przekaźnik grzania spryskiwaczy i kolektora
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=24167
Strona 1 z 1

Autor:  Andy [ pn lut 26, 2007 7:44 pm ]
Tytuł:  Przekaźnik grzania spryskiwaczy i kolektora

Witam Szanownych Klubowiczów !
Proszę o wskazanie miejsca gdzie powinienem szukać przekaźnika 4 pinowego (tak wynika ze schematu) który załącza podgrzewanie spryskiwaczy szyb oraz podgrzewanie wstępne kolektora ssącego.

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ pn lut 26, 2007 8:10 pm ]
Tytuł:  Re: Przekaźnik grzania spryskiwaczy i kolektora

Andy pisze:
Witam Szanownych Klubowiczów !
oraz podgrzewanie wstępne kolektora ssącego.


:o :o :o podgrzewanie kolektora???????????????

Autor:  TReneR [ pn lut 26, 2007 10:48 pm ]
Tytuł: 

Podgrzewanie dolotu i gaznika - w gaznikowcach ;-)

Autor:  FreQ [ wt lut 27, 2007 5:12 pm ]
Tytuł: 

JAk wyzej. ZApomnij o podgrzewaniu kolektora podczas gdy posiadasz wtrysk. W gazniku owszem ale nie z ke-jetem.

Autor:  Marcin S [ wt lut 27, 2007 6:15 pm ]
Tytuł: 

jest równiez przy wtrysku , mam zreszta taki do sprzedania [zlosnik] - wygląda jak gruba uszczelka pod kolektor z wypustkami w kanałach dolotowych) ... gdyby sie ktoś na syberie wybierał [zlosnik] ( 91r, wersja na szwajcarie, z 2lambdami, przed i za katem + zawór zwrotny przy 4garze na kol wydechowym)

Do spryskiwaczy w W124 jest w masce nad bezpiecznikami, pod przykrywka wyglądająca jak zaślepka po lampce

Autor:  Andy [ wt lut 27, 2007 7:04 pm ]
Tytuł: 

Tak jak Marcin S opisał z tym, że nie mam dwóch sond lambda a do kolektora ssącego w dolnej części dochodzi łącze z przewodem o przekroju 2,5 mm słuzące do podgrzewania.
Temat wypłynął w trakcie szukania przyczyn trudnego rozruchu silnika (ale tylko na ciepłym !) a z literatury wynikało, że przyczyną może być niegrzanie owego podgrzewacza kolektora. Na zimnym to bym się zgodził, ale mój reaktor nie chce zaskoczyć na ciepłym silniku po odstaniu np. 1/2 godziny. Trzeba piłować. Na zimnym nawet przy -20 stopniach pali od pierwszego obrotu wału. I co Wy na to ?!

Autor:  FreQ [ wt lut 27, 2007 10:17 pm ]
Tytuł: 

dobra zgodze sie z toba ~Andy. Ale to jest chyba straszna rzadkosc to co ty masz. To sie nazywa system PSV i jest to taka wkladka miedzy podkladki od kolektora ssacego, ktora grzeje. [zlosnik] [zlosnik] :lol: :lol:

schemat rozmieszczenia
wkladka

uklad elektryczny

p.s.
Qde czy ktos moze mi napisac jak wsadzac zdjecia aby byly wieksze od 640X480. :evil: Chyba na jakis server musze to wrzucac bo kicha widac.

Fotosy na fotosikuu http://maraian.fotosik.pl/albumy/140808.html <br>Dodano po 1 godzinach. 50 minutach.:<br> A czy twoj mototr to jest 102.962 i posiada czasem jakis dziwny czujnik temperatury w pokrywie od filtra?? MOze to on nawalil.

Autor:  Andy [ czw mar 01, 2007 11:02 pm ]
Tytuł: 

Dzieki za materiał poglądowy. Jest bardzo pomocny i daje odpowiedz na tytułowe pytanie wobec czego zamykam temat.
Motor to fakycznie typ 102 962, ale żadnego czujnika w obudowie filtra nie ma oprócz czujnika temperatury przepływającego powiertza nie ma.
Dziękuję wszystkim aktywnym kolegom za zaangażowanie w rozwiązywaniu problemu.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/