| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Przekaźnik grzania spryskiwaczy i kolektora https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=24167 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | Andy [ pn lut 26, 2007 7:44 pm ] |
| Tytuł: | Przekaźnik grzania spryskiwaczy i kolektora |
Witam Szanownych Klubowiczów ! Proszę o wskazanie miejsca gdzie powinienem szukać przekaźnika 4 pinowego (tak wynika ze schematu) który załącza podgrzewanie spryskiwaczy szyb oraz podgrzewanie wstępne kolektora ssącego. |
|
| Autor: | MERCEDES 4 EVER [ pn lut 26, 2007 8:10 pm ] |
| Tytuł: | Re: Przekaźnik grzania spryskiwaczy i kolektora |
Andy pisze: Witam Szanownych Klubowiczów !
oraz podgrzewanie wstępne kolektora ssącego. |
|
| Autor: | TReneR [ pn lut 26, 2007 10:48 pm ] |
| Tytuł: | |
Podgrzewanie dolotu i gaznika - w gaznikowcach |
|
| Autor: | FreQ [ wt lut 27, 2007 5:12 pm ] |
| Tytuł: | |
JAk wyzej. ZApomnij o podgrzewaniu kolektora podczas gdy posiadasz wtrysk. W gazniku owszem ale nie z ke-jetem. |
|
| Autor: | Marcin S [ wt lut 27, 2007 6:15 pm ] |
| Tytuł: | |
jest równiez przy wtrysku , mam zreszta taki do sprzedania - wygląda jak gruba uszczelka pod kolektor z wypustkami w kanałach dolotowych) ... gdyby sie ktoś na syberie wybierał ( 91r, wersja na szwajcarie, z 2lambdami, przed i za katem + zawór zwrotny przy 4garze na kol wydechowym)
Do spryskiwaczy w W124 jest w masce nad bezpiecznikami, pod przykrywka wyglądająca jak zaślepka po lampce |
|
| Autor: | Andy [ wt lut 27, 2007 7:04 pm ] |
| Tytuł: | |
Tak jak Marcin S opisał z tym, że nie mam dwóch sond lambda a do kolektora ssącego w dolnej części dochodzi łącze z przewodem o przekroju 2,5 mm słuzące do podgrzewania. Temat wypłynął w trakcie szukania przyczyn trudnego rozruchu silnika (ale tylko na ciepłym !) a z literatury wynikało, że przyczyną może być niegrzanie owego podgrzewacza kolektora. Na zimnym to bym się zgodził, ale mój reaktor nie chce zaskoczyć na ciepłym silniku po odstaniu np. 1/2 godziny. Trzeba piłować. Na zimnym nawet przy -20 stopniach pali od pierwszego obrotu wału. I co Wy na to ?! |
|
| Autor: | FreQ [ wt lut 27, 2007 10:17 pm ] |
| Tytuł: | |
dobra zgodze sie z toba ~Andy. Ale to jest chyba straszna rzadkosc to co ty masz. To sie nazywa system PSV i jest to taka wkladka miedzy podkladki od kolektora ssacego, ktora grzeje. schemat rozmieszczenia wkladka uklad elektryczny p.s. Qde czy ktos moze mi napisac jak wsadzac zdjecia aby byly wieksze od 640X480. Fotosy na fotosikuu http://maraian.fotosik.pl/albumy/140808.html <br>Dodano po 1 godzinach. 50 minutach.:<br> A czy twoj mototr to jest 102.962 i posiada czasem jakis dziwny czujnik temperatury w pokrywie od filtra?? MOze to on nawalil. |
|
| Autor: | Andy [ czw mar 01, 2007 11:02 pm ] |
| Tytuł: | |
Dzieki za materiał poglądowy. Jest bardzo pomocny i daje odpowiedz na tytułowe pytanie wobec czego zamykam temat. Motor to fakycznie typ 102 962, ale żadnego czujnika w obudowie filtra nie ma oprócz czujnika temperatury przepływającego powiertza nie ma. Dziękuję wszystkim aktywnym kolegom za zaangażowanie w rozwiązywaniu problemu. |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|