MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 26, 2025 2:12 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt lut 27, 2007 9:17 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: wt lut 27, 2007 7:38 pm
Posty: 3
Lokalizacja: Szamotuły
Czy na zimnym silniku obroty maja prawo falowac lekko?
Na postoju jake powinny byc obroty, 700?

W Audi A3 1.9 TDI gdy jest ziiimny (mroz) obroty sa ok 1000 i stopniowo schodza w miare rozgrzania (moment) do 900 tak jak powino byc z tym ze nie faluja tylko schodza stopniowo...


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 27, 2007 9:28 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt lut 27, 2007 9:23 pm
Posty: 21
Lokalizacja: Wrocław
Falujące obroty to normalna sprawa w zimnym 270. W ASO mowią, że ten typ tak ma i nie ma się czym przejmować.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 27, 2007 9:38 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sie 02, 2006 1:25 pm
Posty: 860
Lokalizacja: Gdańsk
Nein, nein nein - to nie jest normalne - silnik powinien chodzić jak szwajcarski zegarek - prawdopodobnie jak ciepły też ma nierówne obroty (z życia wzięte) - jest to usterka nie do naprawienia, czyli jak jeździ to się jeździ - w serwisie MB (danzig) powiedzieli jasno i wyraźnie, że wtrysk bądź wtryski podupadają - ale jak działają jeszcze na tyle aby silnik chodził to komp serwisowy nic nie stwierdzi. Dopóki nie stanie na środku ulicy to trzeba jeździć...
700 obr trochę mało, chyba że 2,2 ma inne obroty na jałowym ...

Mam nadzieję, że autko będzie długo służyło [oczko] [oczko]

_________________
S124 E220 '95
Škoda Fabia '17 1.0 TSI DSG

Ex: S202 C180 '97


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 27, 2007 9:48 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt lut 27, 2007 9:23 pm
Posty: 21
Lokalizacja: Wrocław
U nas ciepły chodzi jak szwajcarski zegarek. Tylko zimny potrafi zmieniać delikatnie obroty.

_________________
MB Sprinter 313 CDI SprintShift


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 20, 2007 5:04 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 07, 2007 9:51 pm
Posty: 107
Witaj. Gdzieś na forum wyczytałem, że ktoś usunął problem naprawiając czujnik ciśnienia paliwa na listwie wysokiego ciśnienia. Mam też ten problem gdy odpalam rano samochód. Falujące obroty i dość mocno. Gdy dodam gazu i potrzymam go na obrotach 1100 przez 30 s wszystko mija i potem juz jest ok.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 21, 2007 12:57 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Podepnij pod komputer i sprawdz cisnienie na "wtryskiwaczach". U ojca tez falowaly obroty, jeden "wtryskiwacz" podawal prawie o polowe mniejsze cisnienie niz powinien (samochod stal pol roku nieodpalany). Pol litra oleju silnikowego na zbiornik, przegonic 1-2k km i powinno pomoc. Do dzisiaj nie ma zadnych problemow.

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 21, 2007 3:24 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt maja 15, 2007 7:14 pm
Posty: 140
Lokalizacja: Gdańsk
beet pisze:
Pol litra oleju silnikowego na zbiornik, przegonic 1-2k km i powinno pomoc.

:o Koledzy piszą o CDI. Czy ta metoda, w tym przypadku sprawdzi się?

_________________
W 210 E 200 CDI '00 - budyniowe marzenie.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 21, 2007 2:01 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Karol Gda pisze:
Koledzy piszą o CDI. Czy ta metoda, w tym przypadku sprawdzi się?


Ja rowniez pisze o CDI. Tak nam podpowiedzial znajomy specjalista od pomp wtryskowych wszelkiej masci no i rzeczywiscie pomoglo, gdyby nie pomoglo nie wspominalbym o tym ;) Olej powinien miec te same parametry, co olej w silniku. Jak nie pomoze, to za 3-4k km powtorzyc zabieg - cala filozofia.

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 13, 2007 8:04 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 07, 2007 9:51 pm
Posty: 107
Szymoni czy rozwiazałeś problem falujących obrotów na zimnym silniku? Jeżeli tak to napisz jak.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl