MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

falowanie obrotów 270 CDI 2001
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=24192
Strona 1 z 1

Autor:  szymoni [ wt lut 27, 2007 9:17 pm ]
Tytuł:  falowanie obrotów 270 CDI 2001

Czy na zimnym silniku obroty maja prawo falowac lekko?
Na postoju jake powinny byc obroty, 700?

W Audi A3 1.9 TDI gdy jest ziiimny (mroz) obroty sa ok 1000 i stopniowo schodza w miare rozgrzania (moment) do 900 tak jak powino byc z tym ze nie faluja tylko schodza stopniowo...

Autor:  vs52b [ wt lut 27, 2007 9:28 pm ]
Tytuł: 

Falujące obroty to normalna sprawa w zimnym 270. W ASO mowią, że ten typ tak ma i nie ma się czym przejmować.

Autor:  master [ wt lut 27, 2007 9:38 pm ]
Tytuł: 

Nein, nein nein - to nie jest normalne - silnik powinien chodzić jak szwajcarski zegarek - prawdopodobnie jak ciepły też ma nierówne obroty (z życia wzięte) - jest to usterka nie do naprawienia, czyli jak jeździ to się jeździ - w serwisie MB (danzig) powiedzieli jasno i wyraźnie, że wtrysk bądź wtryski podupadają - ale jak działają jeszcze na tyle aby silnik chodził to komp serwisowy nic nie stwierdzi. Dopóki nie stanie na środku ulicy to trzeba jeździć...
700 obr trochę mało, chyba że 2,2 ma inne obroty na jałowym ...

Mam nadzieję, że autko będzie długo służyło [oczko] [oczko]

Autor:  vs52b [ wt lut 27, 2007 9:48 pm ]
Tytuł: 

U nas ciepły chodzi jak szwajcarski zegarek. Tylko zimny potrafi zmieniać delikatnie obroty.

Autor:  grzechch [ sob paź 20, 2007 5:04 pm ]
Tytuł: 

Witaj. Gdzieś na forum wyczytałem, że ktoś usunął problem naprawiając czujnik ciśnienia paliwa na listwie wysokiego ciśnienia. Mam też ten problem gdy odpalam rano samochód. Falujące obroty i dość mocno. Gdy dodam gazu i potrzymam go na obrotach 1100 przez 30 s wszystko mija i potem juz jest ok.

Autor:  beet [ ndz paź 21, 2007 12:57 am ]
Tytuł: 

Podepnij pod komputer i sprawdz cisnienie na "wtryskiwaczach". U ojca tez falowaly obroty, jeden "wtryskiwacz" podawal prawie o polowe mniejsze cisnienie niz powinien (samochod stal pol roku nieodpalany). Pol litra oleju silnikowego na zbiornik, przegonic 1-2k km i powinno pomoc. Do dzisiaj nie ma zadnych problemow.

Autor:  Karol Gda [ ndz paź 21, 2007 3:24 am ]
Tytuł: 

beet pisze:
Pol litra oleju silnikowego na zbiornik, przegonic 1-2k km i powinno pomoc.

:o Koledzy piszą o CDI. Czy ta metoda, w tym przypadku sprawdzi się?

Autor:  beet [ ndz paź 21, 2007 2:01 pm ]
Tytuł: 

Karol Gda pisze:
Koledzy piszą o CDI. Czy ta metoda, w tym przypadku sprawdzi się?


Ja rowniez pisze o CDI. Tak nam podpowiedzial znajomy specjalista od pomp wtryskowych wszelkiej masci no i rzeczywiscie pomoglo, gdyby nie pomoglo nie wspominalbym o tym ;) Olej powinien miec te same parametry, co olej w silniku. Jak nie pomoze, to za 3-4k km powtorzyc zabieg - cala filozofia.

Autor:  grzechch [ wt lis 13, 2007 8:04 pm ]
Tytuł: 

Szymoni czy rozwiazałeś problem falujących obrotów na zimnym silniku? Jeżeli tak to napisz jak.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/