MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Jaki jest ten złoty środiek??? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=24252 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | grochu [ pt mar 02, 2007 8:55 am ] |
Tytuł: | Jaki jest ten złoty środiek??? |
Cześć Wszystkim!!! ![]() Nie jestem tu nowy.. musiałem założyć nowe konto tylko dlatego że po półtora rocznej przerwie nie moge się zalogować na moim starym nicku! a może już pamięc zawodzi i jest błędnie go wpisuje.. wracam do marki Mercedes.. z sentymentu, niezawodności itd.. Chce kupić w126 ale nie wiem jaki jest ten złoty środek... Kompromis pomiędzy mocą a spalaniem.... Jak pamiętam 380 v8 to najlepszy wybór ale czy tak jest???? Przepraszam za błąd w tytule... "środiek" what the fuck ??? ![]() |
Autor: | AndyS [ sob mar 03, 2007 10:57 pm ] |
Tytuł: | |
Hmmm... Cóż doradzić - w moim posiadaniu jest 300SE. Jak nie jesteś wyznawcą jedynego słusznego dźwięku V8 to myślę że jest to doskonały wybór. W końcu ten model był aktualny do końca produkcji. Nie słuchaj "znawców" że silnik "za słaby do tej budy", że dużo pali albo "niewiele mniej niż 500", ![]() ![]() |
Autor: | Junak [ śr mar 07, 2007 12:08 am ] |
Tytuł: | |
Od kilku miesięcy mam 380. Nie wiem czy pod względem ekonomiki, osiągów, czy wyglądu ten silnik jest wyborem optymalnym. Wiem natomiast jedno. Pod względem dźwięku żaden inny się z nim nie równa. Taki bulgot ładny można spotkać chyba tylko w silnikach 350 i 450 "poprzedniej generacji" ![]() 500 i 560tka chodzą zbyt... aksamitnie ![]() Pozdrawiam |
Autor: | broneq [ śr mar 07, 2007 12:32 pm ] |
Tytuł: | |
Osobiście jakbym miał kupować W126 to tylko SEC i tylko 500 lub 560 ![]() Jeżeli natomiast sedan to 300SDL, bo: 1. Mercedes nie jest autem do ścigania (od tego jest BMW) 2. Mercedes ma się dostojnie toczyć, a 300 diesel w S-klasse tylko do toczeni asię nadaje ![]() 3. 3,0d nie zjada tyle co 3,8b czy 5,6b ![]() 4. No dobra, powyższe argumenty to ściema ![]() ![]() |
Autor: | Croolick [ śr mar 07, 2007 10:30 pm ] |
Tytuł: | |
Temat rzeka. 1. 260- to troche mało. 2. 300- jest ok, ale z automatem do dupy na trasie ( byle bździna 1.6 przy 120km/h kręci mniejsze obroty) a z manualem do dupy w mieście. Tak źle a tak niedobrze. IMHO to największy mankament 300setki. 3. 420- tu jusz problemu ze skrzynią nie ma. Całkiem inny zakres obrotów uzytecznych. ale jak V8 to po co sie rozdrabniac.. czyli... 500- jeżeli V8 to chyba tylko takie. Żaden z powyższych nie jest demonem prędkosci/przyspieszeń/osiągów w stosunku do pojemności oraz ilości paliwa jakie pożerają. |
Autor: | AndyS [ śr mar 07, 2007 11:21 pm ] |
Tytuł: | |
Croolick pisze: 1. 260- to troche mało. Start do setki w 10 sek i prędkość max. 190 km/h w kraju gdzie przepisy pozwalają najszybciej jeździć 110. ![]() Poza tym postaraj się "profilaktycznie" pojeździć kilka dni 200D to zmienisz zdanie diametralnie. ![]() Croolick pisze: 2. 300- jest ok, ale z automatem do dupy na trasie ( byle bździna 1.6 przy 120km/h kręci mniejsze obroty) a z manualem do dupy w mieście. Tak źle a tak niedobrze. IMHO to największy mankament 300setki. Ale za to jak w czasie wyprzedzania przyciśniesz przy tych obrotach (i momencie obrotowym) to każda bździna nawet 2.0 jest bez szans. Croolick pisze: Żaden z powyższych nie jest demonem prędkosci/przyspieszeń/osiągów w stosunku do pojemności oraz ilości paliwa jakie pożerają.
Bo chyba nie o to w tym chodzi. To są reprezentacyjne limuzyny (ew. Sportowe - SEC). A poza tym moim zdaniem nie odbiegaja zbytnio od "normalnych" aut o podobnych pojemnościach. Jeździłem Volvo, BMW i to samo. Jedynie Audi było trochę ekonomiczniejsze. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |