MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
rozsądna cena za... https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=24506 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Emil200D [ wt mar 13, 2007 11:11 am ] |
Tytuł: | rozsądna cena za... |
Witam! Szykuję sie do wymiany uszczelki pod głowicą i w zwiazku z tym mam pytanie do szanownego forum: Jaka jest rozsądna cena za robotę i jakie sprawy powinno się z tej okazji wymienić (mniemam,że uszczelniacze zaworów chyba również ale cóż jeszcze?) http://mackuz.bolinko.org/is/img5/11737 ... mering.jpg http://mackuz.bolinko.org/is/img5/11737 ... czelka.jpg Serdeczne dzięki za wskazówki ![]() pozdro Emil |
Autor: | ixes [ wt mar 13, 2007 2:28 pm ] |
Tytuł: | |
Chodzi Ci o ten olej na silniku? Mowisz że to z pod glowicy a nie z pod kolektora?? Ile pali Ci oleju? A może (siemmering ![]() Ja robilem glowicę w w123 300d koszty i spis ![]() olej 150 uszcz. glowicy Victro Reinz 100 filtr oleju 20 remont glowicy - wsio przylgnie, prowadnice, uszczelniacze itp. 400 robota 500 ja jeszcze mialem inne jak plyn chlodzący i zawory do wymiany. Ceny są z malą zniżką ale tak orientacyjnie podalem. |
Autor: | Emil200D [ wt mar 13, 2007 7:23 pm ] |
Tytuł: | |
![]() Wiesz,że tego nie brałem pod uwagę? Zrobie według Twoich wskazań i będe wiedział więcej. Oleju pali jakieś 2 litry na 7000 km Dzięki wielkie!!! |
Autor: | ixes [ wt mar 13, 2007 7:37 pm ] |
Tytuł: | |
hmm... 1l/3500 km w sumie nie za dużo. Umyj go dokladnie jakimś środkiem i karcherem zrob z 400-500km i już powinieneś widzieć tluste plamki na silniku. U mnie trochę leci z pod kolektora bo po remoncie dalem starą uszczelkę - jak idiota - chcialem szybko go zlożyć. Teraz już sie nie oplaca zdejmować dolotu i wydechu dla uszczelki za 30zl. Z walu będziesz też widzial takiego kleksa na froncie silnika. Jak to zrobisz to powiedz skąd leci i ile ![]() |
Autor: | kropi [ sob mar 17, 2007 7:20 pm ] |
Tytuł: | |
A czy są typowe objawy walniętej uszczelki? (olej w płynie chłodniczym, para wodna w spalinach itd.)? Bo jeśli nie, to prędzej same uszczelniacze albo jak kolega sugeruje, simering. Osobiście proponuję przeprowadzić dokładną diagnostykę, może opędzisz się mniejszymi kosztami z lepszym efektem. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |