MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 20, 2025 3:18 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt mar 13, 2007 12:21 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pn lis 27, 2006 11:13 am
Posty: 8
Lokalizacja: W-wa, Bełchatów, Płock
Dokladniej piszac to ucieka powietrze(a moze tez spaliny?) nie spod samego gwintu wtryskiwacza tylko na gwincie jakby takiej tulejki o wiekszej srednicy w ktora jest wkrecony wtryskiwacz.
Moze wie ktos jak to uszczelnic czy moze dokrecenie wtryskiwacza moze cos pomoc? Czy to raczej powazniejsza robota?
Niestety wlalem lepszego ON na BP chyba rekalmuja, ze z srodkami myjacymi no i mi wymyly :)
Z gory wielkie dzieki za podpowiedzi.

_________________
124 200D '92r


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 13, 2007 2:28 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 28, 2002 7:43 pm
Posty: 1054
Numer GG: 3764542
Lokalizacja: Wrocław
Czy chodzi o uszczelkę komory wstępnej? nr 188
Pewnie tak. Trzeba ją wykręcić i wymienić uszczelkę (podkładkę)
Nie ma chyba jak tego dokręcić (nie jestem pewien) i na pewno nie ma to związku z paliwem jakie wlałeś.



Obrazek

_________________
ex/8 74'


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 13, 2007 3:48 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 27, 2006 7:23 pm
Posty: 426
Lokalizacja: Opole
Dołącze sie do pytania bo mam podobny problem. Mianowice cieknie mi ropa zpod nakrętki która przykręcona jest z góry we wtrysk i nie wiem jak to uszczelnic. Przykreciłem juz najmocniej jak sie dało i dalej lipa.

_________________
W126 300D '76-ex.
W124 300D '89-ex.
W124 300D`86


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 14, 2007 8:24 am 
Offline
nowy

Rejestracja: pn lis 27, 2006 11:13 am
Posty: 8
Lokalizacja: W-wa, Bełchatów, Płock
Jesli ta podkladka 188 ma o wiele wieksza srednice od samego wtryskiwacza to jest wlasnie ona. Z tego rysunku nie widac, czy ona jest nagwintowana na obwodzie i za bardzo nie wim jak ja wykrecic. Chyba, ze jest dociskana przez wtryskiwacz.

A co do nakretki na gorze wtryskiwacza, ktora jest przykrecony przewod paliwowy to chyba trzeba odkrecic ja i obejrzec powierzchnie stozkowa (na ktorej pewnie jest uszczelniane to polaczenie) czy nie ma na niej nierownosci. A jak to nie pomoze to moze uszczelnic tasma teflonowa na gwincie.

_________________
124 200D '92r


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 17, 2007 10:50 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw gru 15, 2005 3:12 pm
Posty: 118
Numer GG: 457649
Lokalizacja: zabrze
Do wyciągnięcia komory wstępnej potrzebny jest specjalny przyrząd udarowy. Najpierw należy wykręcić pierścień 179 i potraktować komorę przyrządem.
Co do uszczelniania góry wtryskiwacza to gwint nie ma wpływu na szczelność tego połączenia.

_________________
W 124 E300TD
http://www.motohybrid.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl