MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Nieszczelnosc przy wtryskiwaczu. https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=24510 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | mk77 [ wt mar 13, 2007 12:21 pm ] |
Tytuł: | Nieszczelnosc przy wtryskiwaczu. |
Dokladniej piszac to ucieka powietrze(a moze tez spaliny?) nie spod samego gwintu wtryskiwacza tylko na gwincie jakby takiej tulejki o wiekszej srednicy w ktora jest wkrecony wtryskiwacz. Moze wie ktos jak to uszczelnic czy moze dokrecenie wtryskiwacza moze cos pomoc? Czy to raczej powazniejsza robota? Niestety wlalem lepszego ON na BP chyba rekalmuja, ze z srodkami myjacymi no i mi wymyly ![]() Z gory wielkie dzieki za podpowiedzi. |
Autor: | damian [ wt mar 13, 2007 2:28 pm ] |
Tytuł: | |
Czy chodzi o uszczelkę komory wstępnej? nr 188 Pewnie tak. Trzeba ją wykręcić i wymienić uszczelkę (podkładkę) Nie ma chyba jak tego dokręcić (nie jestem pewien) i na pewno nie ma to związku z paliwem jakie wlałeś. ![]() |
Autor: | Rybaczenkow [ wt mar 13, 2007 3:48 pm ] |
Tytuł: | |
Dołącze sie do pytania bo mam podobny problem. Mianowice cieknie mi ropa zpod nakrętki która przykręcona jest z góry we wtrysk i nie wiem jak to uszczelnic. Przykreciłem juz najmocniej jak sie dało i dalej lipa. |
Autor: | mk77 [ śr mar 14, 2007 8:24 am ] |
Tytuł: | |
Jesli ta podkladka 188 ma o wiele wieksza srednice od samego wtryskiwacza to jest wlasnie ona. Z tego rysunku nie widac, czy ona jest nagwintowana na obwodzie i za bardzo nie wim jak ja wykrecic. Chyba, ze jest dociskana przez wtryskiwacz. A co do nakretki na gorze wtryskiwacza, ktora jest przykrecony przewod paliwowy to chyba trzeba odkrecic ja i obejrzec powierzchnie stozkowa (na ktorej pewnie jest uszczelniane to polaczenie) czy nie ma na niej nierownosci. A jak to nie pomoze to moze uszczelnic tasma teflonowa na gwincie. |
Autor: | gepcio124 [ sob mar 17, 2007 10:50 am ] |
Tytuł: | |
Do wyciągnięcia komory wstępnej potrzebny jest specjalny przyrząd udarowy. Najpierw należy wykręcić pierścień 179 i potraktować komorę przyrządem. Co do uszczelniania góry wtryskiwacza to gwint nie ma wpływu na szczelność tego połączenia. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |