bary123ce pisze:
P.S:a co to takie czerwone w filtrze paliwa?
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
hehehe!!

To jest to co Tygryski lubią najbardziej. Czyste i ekologiczne.
Urządzenie na zdjęciu to regulator podciśnienia. Często jego uszkodzenie jest przyczyną szarpania skrzyni przy jeździe spacerowej. Podczas jazdy bardziej sportowej skrzynia zwykle przełącza biegi prawidłowo. Koszt tego urządzenia w ASO ok. 380zł. Oczywiście nie namawiam na zbędny zakup. Najlepiej udać się do dobrego skrzyniologa na pomiar podciśnienia i ew. regulację skrzyni. Brakująca na zdjęciu rurka podciśnienia powinna być podłączona do vacumpompy.
Powrót wężyka do vacumpompy.
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/1174221005_1.jpg
Wyjście z regulatora podciśnienia.
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/1174221055_2.jpg
Dodatkowa regulacja linki skrzyni biegów - białe pokrętło.
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/1174221104_3.jpg
Sposób zamocowania opaskami wężyka podciśnienia skrzyni biegów aby uniknąć przetarcia o metalowe części silnika.
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/1174221941_4.jpg
Kręcenie i regulacja bez podstawowej wiedzy na ten temat może spowodować, że auto i tak wyląduje u skrzyniologa.
Zdjęcia pochodzą z mojego W124 300TDT, więc u Ciebie powinno być podobnie.
Napisałem co wiedziałem. Może ktoś z Forum ma więcej wiedzy na ten temat to niech mnie poprawi.
Pozdrawiam.
PS: Daniel_19 czy robiłeś te zdjęcia podczas pracy silnika??
Widzę, że masz owinięte izolacją złącze podciśnienia w
regulatorze. Masz tam wyciek oleju czy nieszczelność powietrza?