MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 20, 2025 3:26 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz mar 18, 2007 4:41 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz mar 18, 2007 11:02 am
Posty: 14
Jak już wcześniej wspominałem pożyczyłem koledze 500e i to był błąd. Przyjechał wziąć auto zidentyfikował po napisie na tylnej klapie że to silnik 5 litrów. I zadał głupie jak dla mnie pytanie czy to diesel czy benzyna. Ja uznałem to za żart i z ironią na twarzy powiedziałem " tak diesel " i sie zaśmiałem kolega miał uśmiechnięty wyraz twarzy więc myślałem że zrozumiał dowcip. Jednak się myliłem kolega dzwoni po 25 minutach i wydziera sie na mnie że dotankował ON do pełnego zbiornika i po przejechaniu pewnej odległości auto odmówiło posłuszeństwa i nie dojedzie do celu :o Autko stoi już u mnie na podwórku, przyjechało na lawecie... I teraz pytanko od czego zacząć i co trzeba będzie zrobić żeby znowu jeździło ?


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 18, 2007 4:47 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sie 02, 2006 1:25 pm
Posty: 860
Lokalizacja: Gdańsk
wyczyścić wszystko od wlewu az po wtryski :/ + nowe filtry itp
Naprawdę przykro mi :( :(

PS. kolega naprawdę nie ma poczucia humoru

_________________
S124 E220 '95
Škoda Fabia '17 1.0 TSI DSG

Ex: S202 C180 '97


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 18, 2007 4:49 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
eś narobił....... niepowinno nic się stać.postepowanie
-spuszczamy paliwo
-lejemy benzynke
dobrze by było jakos odkrecić filtr ,albo przewod paliwowy doprawdzajcy paliwo do wtrysku i przekrecic kluczyk aby wypompowac ON z przewodu....ciekawe czy katalizator poszedł ale raczej nie.....

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 18, 2007 6:18 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 12, 2004 5:30 pm
Posty: 714
Lokalizacja: ze stolicy Śląska
master pisze:
PS. kolega naprawdę nie ma poczucia humoru


Tak a ty myślisz że ten kolega nie ma co do roboty i przed pożyczeniem czyta fora i inne duperele. Zapytał się i dostał odpowiedź.

_________________
-410D 2,9D '86
-308D 2,3D '94
-Sprinter 312D 2,9TD '97
-307D 2,4D '87
-Vito 2,2 CDI '03
-210 2,2 CDI '00
-190 200D '88
-190 200D '86
-126 300 SDL '84 USA
-124 E300TD '94
-124 250TD '86
-190 2,0E '86
-123 300D '81


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 18, 2007 6:22 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Niektorzy na klapie maja 200D a pod maska M110, nie miej do niego pretensji ;)

Nie mniej jednak poczysc wszystko i modl sie by nic powaznego nie bylo zepsute :)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 18, 2007 6:51 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
z silnikiem nic się nie stało, za mały stopień spręzania
Zlej z baku ON, odkręcając od spodu przewód idacy z baku do pompy paliwa, odkręć filtr paliwa - zmień go na nowy.
Odkręć przewód ciśnieniowy idący z pod samochodu do regulatora ciśnienia paliwa ( chyba klucz 17mm), aby wypłyneła ON z przewodu. Z wtryskiem raczej nic nie zrobisz.
Odkrec świece - czeka Cię zmiana na nowe
Wulej ON, zmień filtr + świece, nalej Pb , telefon do Ojca Dyrektora o modlitwe, i odpalaj [zlosnik]
będzie na początku ciężko, ale odpali.
a i jeszcze jedno, jak wykręcisz świece to kluczem nałożonym np na pompe wspomagania, alternator pokręć kilka razy silnikiem na sucho bez zapłonu, zobaczysz czy nie ma oporów - jak sie kręci lekko bez zacieć, to powinno być wszystko OK


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 18, 2007 6:54 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
A jak on tam wcisnął ten dystrybutor???

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 18, 2007 6:55 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
a i przy poczętkowym odpalaniu, kilka razy będziesz miał świece do czyszczenia, więc proponuje najpierw oczyścić stare świece i na nich poczetkowo kręcić aż do czasu jak zapali, potem wkręć nowe.
I przy kręceniu jak będzie chciał zapalić ale nie zaskakuje, to odkręć świece, początkowo będzie wypluwało ON z wtrysku i przewodów, więc będzie zalepiac elektrody, i nie będziesz miał iskry <br>Dodano po 49 sekundach.:<br>
Gerri pisze:
A jak on tam wcisnął ten dystrybutor???

własnie... inna średnica i kształt pistoletu [zlosnik]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 18, 2007 7:09 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sie 02, 2006 1:25 pm
Posty: 860
Lokalizacja: Gdańsk
.:SPEEDYRIDER:. pisze:
master pisze:
PS. kolega naprawdę nie ma poczucia humoru


Tak a ty myślisz że ten kolega nie ma co do roboty i przed pożyczeniem czyta fora i inne duperele. Zapytał się i dostał odpowiedź.


No dobra - ale diesla od benzyny nie odróżnić ?!?!? 5 litrowy diesel ma kulturę pracy podobną do podrasowanego ZETORa ... wielkim znawcą nie trzeba być.

_________________
S124 E220 '95
Škoda Fabia '17 1.0 TSI DSG

Ex: S202 C180 '97


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 18, 2007 7:26 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 06, 2005 9:12 pm
Posty: 288
Numer GG: 5288954
Lokalizacja: Świdnik [LSW]
Gerri pisze:
A jak on tam wcisnął ten dystrybutor???

Też się zastanawiam.
Powodzenia...

_________________
Bez gwiazdy nie ma jazdy...
W201 190 2.0 '84 --> kundel 2,3E elpidzi - ex
C124 230CE '92 - ex
W123 240D '80 - w rękach dziadka
C124 320CE '92 - Viola
Suzuki GSX 750 F '97 - Zuzia


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 18, 2007 7:27 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 25, 2006 7:47 pm
Posty: 1907
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Witam
Miałem podobna sytuacje z moja 230E o TU
Zrób tak, jak napisał kolega MERCEDES 4 EVER, ja zrobiłem prawie tak samo.

Pozdrawiam ;)

_________________
S123 300TD


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 18, 2007 7:47 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Marcin S pisze:
a i jeszcze jedno, jak wykręcisz świece to kluczem nałożonym np na pompe wspomagania, alternator pokręć kilka razy silnikiem na sucho bez zapłonu, zobaczysz czy nie ma oporów - jak sie kręci lekko bez zacieć, to powinno być wszystko OK

Kluczem nalozonym na wał koledzy ;-) Nie kreci sie silnikiem przez paski czyli tak jak opisales. Generalnie chyba nic sie powaznego nei powinno stac. Módl sie o uklad wtrysku ;-)

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 18, 2007 7:47 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz mar 18, 2007 11:02 am
Posty: 14
Gerri pisze:
A jak on tam wcisnął ten dystrybutor???

Gdy emocje już opadną to go zapytam bo na razie chyba mnie unika [zlosnik] Czy to ile km przejechał na tej mieszance ma jakieś znaczenie ? Z tego co pamiętam było 1/3 baku pb ale nie wiem ile wypalił w drodze do stacji a teraz zbiornik jest pełen. Dobrze że nie wpadł na pomysł oszczędzenia paru złotych i oleju rzepakowego nie zalał.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 18, 2007 7:59 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 3:42 pm
Posty: 1375
Witam

Klikając ten temat, przestraszyłem się, że auto skasowane i nic z niego nie zostało, a tu zmiana paliwa. Dobrze, że nie to o czym pomyślałem.

Trzymam kciuki, żeby wszystko było dobrze.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 18, 2007 8:40 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 25, 2006 7:47 pm
Posty: 1907
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
zyrtec pisze:
Czy to ile km przejechał na tej mieszance ma jakieś znaczenie

My na mieszance pół na pół, przejechaliśmy około 5 kilometrów...
W123 pojechała by dalej ale nie chcieliśmy jej meczyć ;).

_________________
S123 300TD


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl