MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

No i po pięćsecie ....
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=24632
Strona 1 z 2

Autor:  zyrtec [ ndz mar 18, 2007 4:41 pm ]
Tytuł:  No i po pięćsecie ....

Jak już wcześniej wspominałem pożyczyłem koledze 500e i to był błąd. Przyjechał wziąć auto zidentyfikował po napisie na tylnej klapie że to silnik 5 litrów. I zadał głupie jak dla mnie pytanie czy to diesel czy benzyna. Ja uznałem to za żart i z ironią na twarzy powiedziałem " tak diesel " i sie zaśmiałem kolega miał uśmiechnięty wyraz twarzy więc myślałem że zrozumiał dowcip. Jednak się myliłem kolega dzwoni po 25 minutach i wydziera sie na mnie że dotankował ON do pełnego zbiornika i po przejechaniu pewnej odległości auto odmówiło posłuszeństwa i nie dojedzie do celu :o Autko stoi już u mnie na podwórku, przyjechało na lawecie... I teraz pytanko od czego zacząć i co trzeba będzie zrobić żeby znowu jeździło ?

Autor:  master [ ndz mar 18, 2007 4:47 pm ]
Tytuł: 

wyczyścić wszystko od wlewu az po wtryski :/ + nowe filtry itp
Naprawdę przykro mi :( :(

PS. kolega naprawdę nie ma poczucia humoru

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ ndz mar 18, 2007 4:49 pm ]
Tytuł: 

eś narobił....... niepowinno nic się stać.postepowanie
-spuszczamy paliwo
-lejemy benzynke
dobrze by było jakos odkrecić filtr ,albo przewod paliwowy doprawdzajcy paliwo do wtrysku i przekrecic kluczyk aby wypompowac ON z przewodu....ciekawe czy katalizator poszedł ale raczej nie.....

Autor:  .:SPEEDYRIDER:. [ ndz mar 18, 2007 6:18 pm ]
Tytuł: 

master pisze:
PS. kolega naprawdę nie ma poczucia humoru


Tak a ty myślisz że ten kolega nie ma co do roboty i przed pożyczeniem czyta fora i inne duperele. Zapytał się i dostał odpowiedź.

Autor:  Xytras [ ndz mar 18, 2007 6:22 pm ]
Tytuł: 

Niektorzy na klapie maja 200D a pod maska M110, nie miej do niego pretensji ;)

Nie mniej jednak poczysc wszystko i modl sie by nic powaznego nie bylo zepsute :)

Autor:  Marcin S [ ndz mar 18, 2007 6:51 pm ]
Tytuł: 

z silnikiem nic się nie stało, za mały stopień spręzania
Zlej z baku ON, odkręcając od spodu przewód idacy z baku do pompy paliwa, odkręć filtr paliwa - zmień go na nowy.
Odkręć przewód ciśnieniowy idący z pod samochodu do regulatora ciśnienia paliwa ( chyba klucz 17mm), aby wypłyneła ON z przewodu. Z wtryskiem raczej nic nie zrobisz.
Odkrec świece - czeka Cię zmiana na nowe
Wulej ON, zmień filtr + świece, nalej Pb , telefon do Ojca Dyrektora o modlitwe, i odpalaj [zlosnik]
będzie na początku ciężko, ale odpali.
a i jeszcze jedno, jak wykręcisz świece to kluczem nałożonym np na pompe wspomagania, alternator pokręć kilka razy silnikiem na sucho bez zapłonu, zobaczysz czy nie ma oporów - jak sie kręci lekko bez zacieć, to powinno być wszystko OK

Autor:  Gerri [ ndz mar 18, 2007 6:54 pm ]
Tytuł: 

A jak on tam wcisnął ten dystrybutor???

Autor:  Marcin S [ ndz mar 18, 2007 6:55 pm ]
Tytuł: 

a i przy poczętkowym odpalaniu, kilka razy będziesz miał świece do czyszczenia, więc proponuje najpierw oczyścić stare świece i na nich poczetkowo kręcić aż do czasu jak zapali, potem wkręć nowe.
I przy kręceniu jak będzie chciał zapalić ale nie zaskakuje, to odkręć świece, początkowo będzie wypluwało ON z wtrysku i przewodów, więc będzie zalepiac elektrody, i nie będziesz miał iskry <br>Dodano po 49 sekundach.:<br>
Gerri pisze:
A jak on tam wcisnął ten dystrybutor???

własnie... inna średnica i kształt pistoletu [zlosnik]

Autor:  master [ ndz mar 18, 2007 7:09 pm ]
Tytuł: 

.:SPEEDYRIDER:. pisze:
master pisze:
PS. kolega naprawdę nie ma poczucia humoru


Tak a ty myślisz że ten kolega nie ma co do roboty i przed pożyczeniem czyta fora i inne duperele. Zapytał się i dostał odpowiedź.


No dobra - ale diesla od benzyny nie odróżnić ?!?!? 5 litrowy diesel ma kulturę pracy podobną do podrasowanego ZETORa ... wielkim znawcą nie trzeba być.

Autor:  Wojkek [ ndz mar 18, 2007 7:26 pm ]
Tytuł: 

Gerri pisze:
A jak on tam wcisnął ten dystrybutor???

Też się zastanawiam.
Powodzenia...

Autor:  MajsterGarage [ ndz mar 18, 2007 7:27 pm ]
Tytuł: 

Witam
Miałem podobna sytuacje z moja 230E o TU
Zrób tak, jak napisał kolega MERCEDES 4 EVER, ja zrobiłem prawie tak samo.

Pozdrawiam ;)

Autor:  and6412 [ ndz mar 18, 2007 7:47 pm ]
Tytuł: 

Marcin S pisze:
a i jeszcze jedno, jak wykręcisz świece to kluczem nałożonym np na pompe wspomagania, alternator pokręć kilka razy silnikiem na sucho bez zapłonu, zobaczysz czy nie ma oporów - jak sie kręci lekko bez zacieć, to powinno być wszystko OK

Kluczem nalozonym na wał koledzy ;-) Nie kreci sie silnikiem przez paski czyli tak jak opisales. Generalnie chyba nic sie powaznego nei powinno stac. Módl sie o uklad wtrysku ;-)

Autor:  zyrtec [ ndz mar 18, 2007 7:47 pm ]
Tytuł: 

Gerri pisze:
A jak on tam wcisnął ten dystrybutor???

Gdy emocje już opadną to go zapytam bo na razie chyba mnie unika [zlosnik] Czy to ile km przejechał na tej mieszance ma jakieś znaczenie ? Z tego co pamiętam było 1/3 baku pb ale nie wiem ile wypalił w drodze do stacji a teraz zbiornik jest pełen. Dobrze że nie wpadł na pomysł oszczędzenia paru złotych i oleju rzepakowego nie zalał.

Autor:  Żeluś [ ndz mar 18, 2007 7:59 pm ]
Tytuł: 

Witam

Klikając ten temat, przestraszyłem się, że auto skasowane i nic z niego nie zostało, a tu zmiana paliwa. Dobrze, że nie to o czym pomyślałem.

Trzymam kciuki, żeby wszystko było dobrze.

Autor:  MajsterGarage [ ndz mar 18, 2007 8:40 pm ]
Tytuł: 

zyrtec pisze:
Czy to ile km przejechał na tej mieszance ma jakieś znaczenie

My na mieszance pół na pół, przejechaliśmy około 5 kilometrów...
W123 pojechała by dalej ale nie chcieliśmy jej meczyć ;).

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/