MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
No i po pięćsecie .... https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=24632 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | zyrtec [ ndz mar 18, 2007 4:41 pm ] |
Tytuł: | No i po pięćsecie .... |
Jak już wcześniej wspominałem pożyczyłem koledze 500e i to był błąd. Przyjechał wziąć auto zidentyfikował po napisie na tylnej klapie że to silnik 5 litrów. I zadał głupie jak dla mnie pytanie czy to diesel czy benzyna. Ja uznałem to za żart i z ironią na twarzy powiedziałem " tak diesel " i sie zaśmiałem kolega miał uśmiechnięty wyraz twarzy więc myślałem że zrozumiał dowcip. Jednak się myliłem kolega dzwoni po 25 minutach i wydziera sie na mnie że dotankował ON do pełnego zbiornika i po przejechaniu pewnej odległości auto odmówiło posłuszeństwa i nie dojedzie do celu ![]() |
Autor: | master [ ndz mar 18, 2007 4:47 pm ] |
Tytuł: | |
wyczyścić wszystko od wlewu az po wtryski :/ + nowe filtry itp Naprawdę przykro mi ![]() ![]() PS. kolega naprawdę nie ma poczucia humoru |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ ndz mar 18, 2007 4:49 pm ] |
Tytuł: | |
eś narobił....... niepowinno nic się stać.postepowanie -spuszczamy paliwo -lejemy benzynke dobrze by było jakos odkrecić filtr ,albo przewod paliwowy doprawdzajcy paliwo do wtrysku i przekrecic kluczyk aby wypompowac ON z przewodu....ciekawe czy katalizator poszedł ale raczej nie..... |
Autor: | .:SPEEDYRIDER:. [ ndz mar 18, 2007 6:18 pm ] |
Tytuł: | |
master pisze: PS. kolega naprawdę nie ma poczucia humoru
Tak a ty myślisz że ten kolega nie ma co do roboty i przed pożyczeniem czyta fora i inne duperele. Zapytał się i dostał odpowiedź. |
Autor: | Xytras [ ndz mar 18, 2007 6:22 pm ] |
Tytuł: | |
Niektorzy na klapie maja 200D a pod maska M110, nie miej do niego pretensji ![]() Nie mniej jednak poczysc wszystko i modl sie by nic powaznego nie bylo zepsute ![]() |
Autor: | Marcin S [ ndz mar 18, 2007 6:51 pm ] |
Tytuł: | |
z silnikiem nic się nie stało, za mały stopień spręzania Zlej z baku ON, odkręcając od spodu przewód idacy z baku do pompy paliwa, odkręć filtr paliwa - zmień go na nowy. Odkręć przewód ciśnieniowy idący z pod samochodu do regulatora ciśnienia paliwa ( chyba klucz 17mm), aby wypłyneła ON z przewodu. Z wtryskiem raczej nic nie zrobisz. Odkrec świece - czeka Cię zmiana na nowe Wulej ON, zmień filtr + świece, nalej Pb , telefon do Ojca Dyrektora o modlitwe, i odpalaj ![]() będzie na początku ciężko, ale odpali. a i jeszcze jedno, jak wykręcisz świece to kluczem nałożonym np na pompe wspomagania, alternator pokręć kilka razy silnikiem na sucho bez zapłonu, zobaczysz czy nie ma oporów - jak sie kręci lekko bez zacieć, to powinno być wszystko OK |
Autor: | Gerri [ ndz mar 18, 2007 6:54 pm ] |
Tytuł: | |
A jak on tam wcisnął ten dystrybutor??? |
Autor: | Marcin S [ ndz mar 18, 2007 6:55 pm ] |
Tytuł: | |
a i przy poczętkowym odpalaniu, kilka razy będziesz miał świece do czyszczenia, więc proponuje najpierw oczyścić stare świece i na nich poczetkowo kręcić aż do czasu jak zapali, potem wkręć nowe. I przy kręceniu jak będzie chciał zapalić ale nie zaskakuje, to odkręć świece, początkowo będzie wypluwało ON z wtrysku i przewodów, więc będzie zalepiac elektrody, i nie będziesz miał iskry <br>Dodano po 49 sekundach.:<br> Gerri pisze: A jak on tam wcisnął ten dystrybutor???
własnie... inna średnica i kształt pistoletu ![]() |
Autor: | master [ ndz mar 18, 2007 7:09 pm ] |
Tytuł: | |
.:SPEEDYRIDER:. pisze: master pisze: PS. kolega naprawdę nie ma poczucia humoru Tak a ty myślisz że ten kolega nie ma co do roboty i przed pożyczeniem czyta fora i inne duperele. Zapytał się i dostał odpowiedź. No dobra - ale diesla od benzyny nie odróżnić ?!?!? 5 litrowy diesel ma kulturę pracy podobną do podrasowanego ZETORa ... wielkim znawcą nie trzeba być. |
Autor: | Wojkek [ ndz mar 18, 2007 7:26 pm ] |
Tytuł: | |
Gerri pisze: A jak on tam wcisnął ten dystrybutor???
Też się zastanawiam. Powodzenia... |
Autor: | MajsterGarage [ ndz mar 18, 2007 7:27 pm ] |
Tytuł: | |
Witam Miałem podobna sytuacje z moja 230E o TU Zrób tak, jak napisał kolega MERCEDES 4 EVER, ja zrobiłem prawie tak samo. Pozdrawiam ![]() |
Autor: | and6412 [ ndz mar 18, 2007 7:47 pm ] |
Tytuł: | |
Marcin S pisze: a i jeszcze jedno, jak wykręcisz świece to kluczem nałożonym np na pompe wspomagania, alternator pokręć kilka razy silnikiem na sucho bez zapłonu, zobaczysz czy nie ma oporów - jak sie kręci lekko bez zacieć, to powinno być wszystko OK
Kluczem nalozonym na wał koledzy ![]() ![]() |
Autor: | zyrtec [ ndz mar 18, 2007 7:47 pm ] |
Tytuł: | |
Gerri pisze: A jak on tam wcisnął ten dystrybutor???
Gdy emocje już opadną to go zapytam bo na razie chyba mnie unika ![]() |
Autor: | Żeluś [ ndz mar 18, 2007 7:59 pm ] |
Tytuł: | |
Witam Klikając ten temat, przestraszyłem się, że auto skasowane i nic z niego nie zostało, a tu zmiana paliwa. Dobrze, że nie to o czym pomyślałem. Trzymam kciuki, żeby wszystko było dobrze. |
Autor: | MajsterGarage [ ndz mar 18, 2007 8:40 pm ] |
Tytuł: | |
zyrtec pisze: Czy to ile km przejechał na tej mieszance ma jakieś znaczenie
My na mieszance pół na pół, przejechaliśmy około 5 kilometrów... W123 pojechała by dalej ale nie chcieliśmy jej meczyć ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |