MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 05, 2025 6:05 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: 300CE-24V-gaz
Post: wt mar 20, 2007 12:22 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn wrz 20, 2004 11:51 pm
Posty: 163
Lokalizacja: Warszawa,Bełchatów
Witam Szanownych Forumowiczów...
Tytuł już sam za siebie sygnalizuje problem...od razu uprzedzam,że "grzebałem" w archiwum..ale chcę skierować bezpośrednio pytanie do użytkowników motoru 300 CE-24V,którzy jeżdżą na gazie.Mam pytanie jaki rodzaj instalacji macie w autach...mi poradzono,żeby założyć tą najzwyklejszą, czyli to samo co miałem w W123 280 CE...jestem po pierwszych testach i generalnie przypominają mi się początkowe problemy z poprzednim autem tuż po załozeniu instalacji..czyli:
1)auto kompletnie straciło "kopa"...od 180km/h "zastanawia się" czy jechać...przyśpiesza strasznie wolno w prównaniu do tego co było przed...
2)pierwszy pomiar spalania LPG wskazuje na ponad 20l/100km...to samo miałem z poprzednim wozem i był to problem reduktora..później wszystko grało po poprawieniu i autko 50 tys zrobiło bezproblemowo na gazie.
Jeżeli ktoś z Was jeździ na LPG z tym silnikiem będę wdzięczny za wskazówki....ja podjechałem do "fachowców" i powiedziałem:"włóżcie najlepsze z możliwych rozwiązań"...
Dzisiaj usłyszałem w jednym miejscu ,że do tego motoru to 3 generacja instalacji wchodzi i nie bardzo już teraz wiem co myśleć,a w piątek chłopaki będą poprawiać...
Będę wdzięczny za wskazówki...

Pzdr

Kriss

P.S. Wszystkich zagorzałych przeciwników LPG pozdrawiam,ale sam po trzech samochodach na gazie w tym dwóch mercedesach mam już wyrobioną opinię i proszę tylko o wypowiedzi jak w temacie:)

_________________
W140 500 CL


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 20, 2007 7:08 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 15, 2007 10:43 pm
Posty: 168
Lokalizacja: szczecin
Witam, chcialem z całych sił przyłaczyc sie do pytania krissa.. mam podobna sytuacje, radzono mi jakis czas temu gaz I generacji co i tak wg fachowców byloby ryzykowne poniewaz twierdzą ze te silniki na gazie dosłownie wybuchają. Mam ten samochód któtki czas, praktycznie jeździł tylko w zime i jego spalanie w granicach (21-22l) na zimnym silniku jest przerazające dlatego bardzo powaznie mysle o gazie...pozdrawiam

_________________
<u>190D</u> <u>2.5</u>automat
ex <u>190E</u> <u>2.0</u>manual
ex <u>190E</u> <u>1.8</u>manual


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 20, 2007 9:09 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Siemanko.
Ja akurat mam 124 CE 230 na gazie, ale mam znajomych co jeżdżą 300 i wszyscy mówią jedno: zwykła instalacja to strata kasy. Jeden nawet wyciągnął instalację i jeździ na benzynie. Generalnie problemy: częste strzały, spalanie 20l/100km, brak mocy, szarpanie, Vmax o 30 km niższa, nawet na benzynie auto chodzi gorzej przez tą instalację.
Ja u siebie mam wtrysk ciągły IGS Landi, mogę tą instalację śmiało polecić. Ani razu mi nie strzeliła, osiągi bardzo zbliżone do benzyny, silnik pracuje równo i pali średnio 12 litrów, jadąc oszczędnie do 130 km/h mieści się w 10, w mieście w korkach czasem i 14. Vmax jest o ok. 5 km niższa na gazie bo na benzynie zamykam licznik, na gazie trochę brakuje. Przyspieszenie jest ok. Jak gaz do mechanicznego wtrysku to tylko IGS.
Posdroofka
Trocin

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 20, 2007 9:34 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn wrz 20, 2004 11:51 pm
Posty: 163
Lokalizacja: Warszawa,Bełchatów
trocin pisze:
Siemanko.
Ja akurat mam 124 CE 230 na gazie, ale mam znajomych co jeżdżą 300 i wszyscy mówią jedno: zwykła instalacja to strata kasy. Jeden nawet wyciągnął instalację i jeździ na benzynie. Generalnie problemy: częste strzały, spalanie 20l/100km, brak mocy, szarpanie, Vmax o 30 km niższa, nawet na benzynie auto chodzi gorzej przez tą instalację.
Ja u siebie mam wtrysk ciągły IGS Landi, mogę tą instalację śmiało polecić. Ani razu mi nie strzeliła, osiągi bardzo zbliżone do benzyny, silnik pracuje równo i pali średnio 12 litrów, jadąc oszczędnie do 130 km/h mieści się w 10, w mieście w korkach czasem i 14. Vmax jest o ok. 5 km niższa na gazie bo na benzynie zamykam licznik, na gazie trochę brakuje. Przyspieszenie jest ok. Jak gaz do mechanicznego wtrysku to tylko IGS.
Posdroofka
Trocin


No to mnie zdenerwowałeś tym tekstem i danymi w nim przedstawionymi!!!...a tak poważnie to bardzo dziekuję za odp.
Dokładnie auto zachowuje się tak jak piszesz.Jak go prowadziłem w sobotę miałem okazję jechać pusta autostradą i 210-220 to podróżna prędkośc tego samochodu...teraz jest tragicznie od 180!!!....na benzynie też chodzi słabo.Podczas pomiaru na benzynie na trasie ze Szczecina przy ostrej bardzo jeździe i autostradą 190-220 autko spaliło 14,48 a więc bardzo ładnie.Możesz coś więcej na temat tej instalacji IGS?...i czy ktoś wie gdzie to mozna założyć?...bo to,że będzie chodził na gazie to jestem pewien tylko trzeba to dobrze zrobić.
Kriss

_________________
W140 500 CL


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 20, 2007 10:59 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Na temat IGS zobacz http://www.landi-renzo.com.pl/
Ja znam 2 miejsca gdzie to robią dobrze, jedno w Poznaniu a drugie w Lublinie. W obu byłem i jestem zadowolony, bo niewiele warsztatów jest dobrych w IGS. Za swoją instalację dałem w 2004 roku 3800zł ale teraz na pewno jest taniej, chociaż ja mam 4 gary a ty 6 to może być coś więcej. Ja mam przejechane na IGS już 80 tys., regenerowałem parownik przy 70 tys., chociaż spokojnie do 100 tys. mogłem jeździć, po rozłożeniu okazało się że jest w niezłym stanie. Wymieniałem tylko filtr gazu 3 razy (25zł). Czasem zdarza się że trzeba wymienić silniczek krokowy bo to jest newralgiczny punkt instalacji i mnie to chyba czeka, ale to wydatek max. 300zł. Naprawdę jestem zadowolony z tej instalacji w przeciwieństwie do kolegów co założyli zwykłą i klną cały czas. Mercedes i gaz to niezbyt udane połączenie...ale jeśli już to dobra instalacja i wtedy auto może wybaczy...
Powodzenia

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 20, 2007 11:13 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
kriss pisze:
Możesz coś więcej na temat tej instalacji IGS?...i czy ktoś wie gdzie to mozna założyć?


Duzo na swoje pytania znajdziesz na forum mb.org.pl. Bylo walkowane nie raz, tu z reszta tez :)

Aktualnie w Warszawie na Slomianej do 6 cyl. ke-jeta, to koszt 3700.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 20, 2007 12:48 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:29 pm
Posty: 206
Lokalizacja: WLKP
trocin pisze:
Na temat IGS zobacz http://www.landi-renzo.com.pl/
Ja znam 2 miejsca gdzie to robią dobrze, jedno w Poznaniu
Powodzenia


daj namiar na tych fachofcuff w Poznaniu-cały czas walczę ze sobą ,aby nie kalać tego auta LPG -ale ekonomia jest nieubłagana niestety [usmiech]

_________________
now: W210 E280 V6 97'
ex W124 E250 D 94'
ex W124 200 E 91'
ex W124 250 D 91'
ex W124 200 D 87'
ex W123 200 D 82'


Na górę
 Tytuł: IGS
Post: wt mar 20, 2007 1:12 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Nr do gościa 604108539, naprawdę zna się na IGSie, polecam, ja byłem u niego ze 3 razy i chłop ma pojęcie.
Warsztat ma w Tarnowie Podgórnym, ulicy zapomniałem ale zadzwoń to ci wytłumaczy, najlepiej się umówić z nim trochę wcześniej bo ma sporo roboty.
Powodzenia.

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 20, 2007 1:44 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 13, 2006 11:00 am
Posty: 342
Lokalizacja: Rzeszów
ja bym się zastanowił nad reduktorem z rodzaju takich co na tej aukcji http://www.allegro.pl/item174423999_red ... 0_lit.html
ale przy 200km/h i silniku 3 litrowym to raczej mało prawdopodobne by łyknął gazu mniej niż 18 litrów niezależnie od instalacji

_________________
W 124 200E 1990 Ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 21, 2007 4:01 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
tylko BLOS !!!!!!!!!!!!!!!

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 21, 2007 10:37 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 08, 2006 7:28 pm
Posty: 351
Lokalizacja: Konin
zegarek pisze:
Duzo na swoje pytania znajdziesz na forum mb.org.pl.



na tym forum wszystko było i na każde prawie pytanie dostaniesz odpowiedz "było poszukaj" [zlosnik]

_________________
124 CE 92r 2.0 Nitro (LPG) VIN WDB1240411B800530 M 102.963


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 31, 2007 7:49 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
kriss rozwiazałeś swoje problemy??
Ja juz z tym gazem sie całkiem zamotałem .. co chodzi, co nie ... co ta sie zalożyć a co nie.... i co najlepiej wrzucic do 300ce 24V z mechanicznym wtryskiem... [wscieklosc]

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 31, 2007 9:03 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Jak już pisałem, tylko 3 gen. (IGS) Landi. O innych instalacjach do mechanicznego wtrysku w MB w ogóle szkoda gadać.

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 16, 2008 5:37 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: wt wrz 16, 2008 5:14 pm
Posty: 3
Witam, od pewnego czasu jestem szczęsliwym posiadaczem MB C124 300ce 24v zawsze mazyłem o tym aucie i kocham je miłoscią bezwarunkową :P , nigdy nie chciałem go gazowac ale przy obecnych cenach paliwa miłosc przegrywa nierówna walkę z ekonomią, dlatego szukam jakiegos dobrego gazownika. I tu mam pytanie do trocina. mianowicie gdybys mógł powiedziec cos więcej na temat tego zakładu w Lublinie. co, gdzie, jak? Z góry dziękuje.

_________________
kto ma mercedesa ten ma interesa :)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 16, 2008 5:57 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
817463300 na Łęczyńskiej, zadzwoń do nich i się dopytaj....

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl