MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Wysokie obroty,szarpie itp
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=25118
Strona 1 z 1

Autor:  vivi [ sob kwie 07, 2007 1:26 am ]
Tytuł:  Wysokie obroty,szarpie itp

Witam!!
Mam problem z mercedesem 124 200TE.
Zacznijmy od poczatku:
samochod z 1990 roku, silnik 2,0 benzyna (bez gazu) od 190 tki.
Jak jest zimny odpala ale po chwili gasnie tak jakby nie dzialalo ssanie, gdy zlapie lekko temperature chodzi normalnie, gdy sie nagrzeje trzyma 1500 obr/min. (Regulator wolnych obrotow wyczyszczony)
W czasie jazdy trzymajac rowno 2500 obr/min szarpie, jak sie delikatnie przyspiesza wszystko jest ok.
Zapach spalin jest bardzo duszacy tak jakby mieszanka byla za bogata.
Ogolnie delikatny burdel w kablach (prosba o fotki komory silnika a szczegolnie podlaczenia wszystkich czujnikow)
Po zdjeciu obudowy filtra powietrza jest jedno podcisnienie zatkane.
Pomozcie prosze bo strasznie denerwuje mnie taka jazda.
Mam nadzieje ze w miare jasno przedstawilem swoj problem. Jesli nie prosze pytac.
Z gory dzieki za odpowiedz
pozdrawiam
vivi

Autor:  VALENTINE123 [ sob kwie 07, 2007 8:50 am ]
Tytuł: 

Zacznij od sprawdzenia bezpiecznika na przekaźniku ponadnapięciowym ,jest obok akumulatora .Ma on na samej górze bezpiecznik ,jezeli on jest przepalony to możesz miec takie efekty .

Autor:  vivi [ ndz kwie 08, 2007 12:33 am ]
Tytuł: 

bezpiecznik jest ok. Dzisiaj ladna pogoda i az przyjemnie sie jezdzilo nic nie szarpal nie przerywal ale po nagrzaniu trzyma 1500 obr/min. Zaznacze ze swiece , kopolke i palec wymienilem. Po swietach wymienie jeszcze przwody zaplonowe. Moze zajrze jeszcze do filtra paliwa.
Szykuje sie z zamiarem zalozenia gazu czy te problemy ktore sa na benzynie moga wplynac na jazde na lpg??
pozdrawiam

Autor:  Marcin18 [ ndz kwie 08, 2007 1:33 pm ]
Tytuł: 

Nie wiem czy to w czymś pomoże, ale u mnie kiedyś też nagle podskoczyły obroty i spowodowane to było łapaniem "lewego powietrza" gdzieś pod obodową filtra 8)
A co do gazu to się jeszcze dobrze zastanów, bo jak założy Ci go jakiś niedoświadczony gazownik to problemy z gwiazdką dopiero się zaczną, chyba, że masz jakiegoś zaufanego gazownika :lol:

Autor:  Meeta [ wt kwie 10, 2007 3:09 pm ]
Tytuł: 

a ogólnie zasada jest jedna... żeby założyć gaz, silnik musi chodzić perfekcyjnie na benzynie, bo inaczej będą wielkie wielkie cyrki. Nie ma sensu dokładać instalki do czegoś co nie działa dobrze, więc pozbądź się tych kłopotów i dopiero wtedy działaj z gazem.

Autor:  vivi [ wt kwie 10, 2007 11:52 pm ]
Tytuł: 

Wymienilem przewody ale dalej szarpie. Co do gazu to mam znajomego ktory gazowal mietki wiec powinno byc ok. Jutro pojade chyba do serwisu mercedesa i zobaczymy moze oni cos stwierdza bo wymiana wszystkiego po kolei nie ma sensu.Dzieki za odpowiedzi.
pozdrawiam

Autor:  TReneR [ śr kwie 11, 2007 9:40 am ]
Tytuł: 

W Serwisie Mercedesa wymienia wszystko pokolei, umyja samochod i doleja plynu do spryskiwacza [zlosnik]

Autor:  FreQ [ śr kwie 11, 2007 11:54 am ]
Tytuł: 

NIe wiem jaki masz woz ale wiec lepeij jakbys napisal xczy masz gazior (jak tak to jaki). Jesli chodzi o te wolne wysokie obroty to prawdopodobnie lewizne lapie. Wiecej powietrza=wiecej dawki paliwa=wyzsze obroty.
Przewaznie jesli lewizna lapie za gaznikiem to ma wytzsze , a jak przed tio sa si [cool] (wiadomo). Jesli to pierburg 2ee to podkladka pod gaznikiem do klejenia silikonem sie nada [zlosnik] .

Autor:  vivi [ czw kwie 12, 2007 12:14 am ]
Tytuł: 

Witam!!
No i bylem w serwisie:)Powiedzieli ze najpierw wymienili by rozrzad i hydroregulatory zaworow:)podziekowalem im.
Patrzac po kodzie silnika jest to wlasnie pierburg 2ee. Jutro sprawdze czy bierze lewew czy nie. Gazu nie mam. Aaa jeszcze jedno: niedogrzewa mi sie, wskaznik pokazuje max. 80 st. Moze jakis czujnik temp. wysyla bledny sygnal.
Pozdrawiam

Autor:  Meeta [ czw kwie 12, 2007 2:16 pm ]
Tytuł: 

80 to dobra temperatura. W normalniej jeździe wskazówka powinna stać na 80 stopni, w korku max do 110 :)

Autor:  FreQ [ czw kwie 12, 2007 9:35 pm ]
Tytuł: 

NO wskazowka powinna byc tak na 80 i nie przekraczac brzuszka 80 .CZyli ciut na kreska 80 ale nie przekraczac tego brzuszka od 0 od 80.

Autor:  vivi [ pn kwie 16, 2007 11:26 pm ]
Tytuł: 

Witam!!
Z temperatura jest ok nawet sie wentylator zalacza:)Merol zostal sprawdzony na trasie: zrobil z laweta 1200 km bezawaryjnie. Troche balem sie nim jechac ale na szczescie dal rade. Co do mojego problemu to dalej jest. Czasami bardziej wyczuwalny czasami mniej. Ostatnio zdemontowalem puszke filtra i zobaczylem ze z jakiegosc czarnego ustrojstawa delikatnie saczy sie paliwo. Zalaczam fotki i prosze o wyjasnienie co to takiego i czy z tych malych otworkow powinno leciec i czy moze to jest przyczyna tego ze tak czasami szarpie i trzyma wysokie obroty.
http://www.pellas.pl/vivi/m1.jpg
http://www.pellas.pl/vivi/m2.jpg
http://www.pellas.pl/vivi/m3.jpg

Autor:  TReneR [ wt kwie 17, 2007 9:54 am ]
Tytuł: 

To wyglada na elektryczny regulator cisnienia z wtysku KE. Nic sie z niego/obok niego nie powinno lac. Natomiast po odkreceniu - w srodku ma byc paliwo oczywiscie ;-)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/