MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 20, 2025 7:27 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr kwie 11, 2007 9:55 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: śr kwie 11, 2007 9:35 pm
Posty: 2
zastanawiam się jaki gaz zamontowac do 190E, 1.8 benzyna, 91r. Czy zwykłą instalację czy tzw. sekwencję(wtrysk)? moze ktoś z was ma zamontowany gaz, wie cos wiecej na ten temat i moglby mi podpowiedziec? w kazdym zakładzie LPG mówią mi co innego, dlatego mam problem. W jednym koles mowil ze tylko i wylacznie wtrysk bo na innym moze strzelac, w drugim za to ze tylko i wylacznie zwykly. komu wierzyc? Pomóżcie


Ostatnio zmieniony śr kwie 11, 2007 10:25 pm przez Kornel, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 11, 2007 10:00 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 08, 2006 7:28 pm
Posty: 351
Lokalizacja: Konin
o sekwencji możesz zapomniec nie da się zamontowac do tego silnika zwykła II generacja jak najbardziej da rade oczywiscie pod warunkiem ze będziesz zakładał u kogoś kto ma o tym pojęcie ogolnie to duzo było na forum wiec poszukaj troche i bedziesz wiedział co i jak ;-)

_________________
124 CE 92r 2.0 Nitro (LPG) VIN WDB1240411B800530 M 102.963


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 11, 2007 10:13 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sie 02, 2006 1:25 pm
Posty: 860
Lokalizacja: Gdańsk
Tak sie głowie co to za model W190 ;) Autor miał raczej na myśli W201 - w tym przypadku 190E

*** :))

_________________
S124 E220 '95
Škoda Fabia '17 1.0 TSI DSG

Ex: S202 C180 '97


Ostatnio zmieniony śr kwie 11, 2007 10:39 pm przez master, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 11, 2007 10:14 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Po 1 nie ma czegos takiego jak W190 jest W201. co do propozycji janusa to II generacje bym sobie odpuscil a to ze wzgledu na to ze nie ma w tym silniku zadnych czujnikow ktore moglby wykozystac sterownik gazu (lambda to zdecydowanie za malo szczegolnie ze ma ona dosc duze opoznienia w reakcji). Moim zdaniem najlepiej zastosowac zwykla I generacje gdzie jest bardzo prosta regulacja maksymalnego wydatku a dawka jest regulowana przez podcisnienie wytwazane na parowniku. Tej instalacji nie przeszkadza klapa spietrzajaca, tylko nie ustawiaj zbyt ubogo jak to maja w zwyczaju ludzie bo pojawia sie problemy z glowica. Instalacja kosztuje ponizej 1kpln stosuje taka instalacje u siebie juz w 2 silniku (wczesniej jezdzilem na IIgen. i byly ciagle klopoty z wolnymi obrotami) namowilem do podobnej zmiany juz kilka osob i zadna z nich nie narzeka.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 11, 2007 10:49 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 10, 2007 9:17 pm
Posty: 407
Lokalizacja: Szczecin
Mam pytanko ile pali w201 1.8 na LPG ? i czy w ogóle opłaca się wrzucać tam instalacje ?

_________________
w124 400E 93'
s210 320CDI 00'
w201 3.0 24v 89'


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 11, 2007 11:15 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
ok 10-11l w miescie czyli instalacja I generacji zwraca sie po ok 5-6 miesiacach (900-1000km/miesiac)

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 11, 2007 11:17 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sie 02, 2006 1:25 pm
Posty: 860
Lokalizacja: Gdańsk
roadrunner pisze:
ok 10-11l w miescie

No to mało - kumpel ma 2.0 (122KM) to 13l na trasie spala ...

_________________
S124 E220 '95
Škoda Fabia '17 1.0 TSI DSG

Ex: S202 C180 '97


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 12, 2007 2:55 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
master pisze:
roadrunner pisze:
ok 10-11l w miescie

No to mało - kumpel ma 2.0 (122KM) to 13l na trasie spala ...


Tyle to mi 3,0 nawet nie spala na trasie (ok 12l)

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 12, 2007 3:02 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
I gen. nie przejdzie uczciwego przegladu.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 12, 2007 3:07 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 28, 2005 6:50 pm
Posty: 1596
Lokalizacja: Warszawa
Kornel pisze:
zastanawiam się jaki gaz zamontowac do 190E, 1.8 benzyna, 91r.

Najlepiej bezołowiową zainstaluj prosto do baku z dystrybutora. :) Nie będzie problemów ze strzałami, kopółkami, palcami, świecami, kablami, klapkami przepływomierza i szukaniem tych tajemniczych gazowników, co to się tak świetnie muszą znać na tym co robią, których nikt ich nigdy nie widział. :P

Oczywiście LPG w MB to nie jest gwarantowany problem, ale poziom stochastyczności wzrasta... a ja uwielbiam słuchać/czytać opowieści o tym, jak pierdzielnęło gdzieś w głuszy na trasie i auto przestało jechać... :)

Pozdrawiam,

_________________
Konrad Lapsz / harrier
[ex]: W126 280SE, S210 E320 CDI, X166 GL350 BlueTEC
[in]: S211 E320 CDI, W639 Viano 3.0 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 12, 2007 4:18 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
Troche info o LPG, troche moich przygod, tyle ze w W124 z M102 >>>KLIK<<<

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 12, 2007 5:34 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
TReneR pisze:
I gen. nie przejdzie uczciwego przegladu.

dlaczego?

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 12, 2007 5:40 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
roadrunner pisze:
TReneR pisze:
I gen. nie przejdzie uczciwego przegladu.

dlaczego?


Bo takie jest wymaganie prawne - wymagane jest elektroniczne sterowanie skladem mieszanki (na podstwie sondy lambda) - silnik krokowy/atuator - a I gen nie ma zadnego sterownika.
Raz mi wlasnie diagnosta sprawdzal instalacje i poprostu odpial sygnal od krokowca, zeby sprawdzic czy sie obroty zmniejsza/ silnik zgasnie (co oznacza, ze elektronika dziala a nie jest tylko atrapa)

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 12, 2007 5:57 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
TReneR pisze:
roadrunner pisze:
TReneR pisze:
I gen. nie przejdzie uczciwego przegladu.

dlaczego?


Bo takie jest wymaganie prawne - wymagane jest elektroniczne sterowanie skladem mieszanki (na podstwie sondy lambda) - silnik krokowy/atuator - a I gen nie ma zadnego sterownika.
Raz mi wlasnie diagnosta sprawdzal instalacje i poprostu odpial sygnal od krokowca, zeby sprawdzic czy sie obroty zmniejsza/ silnik zgasnie (co oznacza, ze elektronika dziala a nie jest tylko atrapa)

Czyli nie mozna juz gazu zalozyc do silnika z gaznikiem?? Czy moze trzeba lambde dokladac?

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 12, 2007 6:02 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Ma byc sterownik - tego nie przeskoczysz.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl