MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
ważne! jaki GAZ do 190E?(przepraszam za wczesniejsza pomylke https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=25232 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Kornel [ śr kwie 11, 2007 9:55 pm ] |
Tytuł: | ważne! jaki GAZ do 190E?(przepraszam za wczesniejsza pomylke |
zastanawiam się jaki gaz zamontowac do 190E, 1.8 benzyna, 91r. Czy zwykłą instalację czy tzw. sekwencję(wtrysk)? moze ktoś z was ma zamontowany gaz, wie cos wiecej na ten temat i moglby mi podpowiedziec? w kazdym zakładzie LPG mówią mi co innego, dlatego mam problem. W jednym koles mowil ze tylko i wylacznie wtrysk bo na innym moze strzelac, w drugim za to ze tylko i wylacznie zwykly. komu wierzyc? Pomóżcie |
Autor: | janus [ śr kwie 11, 2007 10:00 pm ] |
Tytuł: | |
o sekwencji możesz zapomniec nie da się zamontowac do tego silnika zwykła II generacja jak najbardziej da rade oczywiscie pod warunkiem ze będziesz zakładał u kogoś kto ma o tym pojęcie ogolnie to duzo było na forum wiec poszukaj troche i bedziesz wiedział co i jak ![]() |
Autor: | master [ śr kwie 11, 2007 10:13 pm ] |
Tytuł: | |
Tak sie głowie co to za model W190 ![]() *** ![]() |
Autor: | roadrunner [ śr kwie 11, 2007 10:14 pm ] |
Tytuł: | |
Po 1 nie ma czegos takiego jak W190 jest W201. co do propozycji janusa to II generacje bym sobie odpuscil a to ze wzgledu na to ze nie ma w tym silniku zadnych czujnikow ktore moglby wykozystac sterownik gazu (lambda to zdecydowanie za malo szczegolnie ze ma ona dosc duze opoznienia w reakcji). Moim zdaniem najlepiej zastosowac zwykla I generacje gdzie jest bardzo prosta regulacja maksymalnego wydatku a dawka jest regulowana przez podcisnienie wytwazane na parowniku. Tej instalacji nie przeszkadza klapa spietrzajaca, tylko nie ustawiaj zbyt ubogo jak to maja w zwyczaju ludzie bo pojawia sie problemy z glowica. Instalacja kosztuje ponizej 1kpln stosuje taka instalacje u siebie juz w 2 silniku (wczesniej jezdzilem na IIgen. i byly ciagle klopoty z wolnymi obrotami) namowilem do podobnej zmiany juz kilka osob i zadna z nich nie narzeka. |
Autor: | piston [ śr kwie 11, 2007 10:49 pm ] |
Tytuł: | |
Mam pytanko ile pali w201 1.8 na LPG ? i czy w ogóle opłaca się wrzucać tam instalacje ? |
Autor: | roadrunner [ śr kwie 11, 2007 11:15 pm ] |
Tytuł: | |
ok 10-11l w miescie czyli instalacja I generacji zwraca sie po ok 5-6 miesiacach (900-1000km/miesiac) |
Autor: | master [ śr kwie 11, 2007 11:17 pm ] |
Tytuł: | |
roadrunner pisze: ok 10-11l w miescie
No to mało - kumpel ma 2.0 (122KM) to 13l na trasie spala ... |
Autor: | roadrunner [ czw kwie 12, 2007 2:55 pm ] |
Tytuł: | |
master pisze: roadrunner pisze: ok 10-11l w miescie No to mało - kumpel ma 2.0 (122KM) to 13l na trasie spala ... Tyle to mi 3,0 nawet nie spala na trasie (ok 12l) |
Autor: | TReneR [ czw kwie 12, 2007 3:02 pm ] |
Tytuł: | |
I gen. nie przejdzie uczciwego przegladu. |
Autor: | harrier [ czw kwie 12, 2007 3:07 pm ] |
Tytuł: | |
Kornel pisze: zastanawiam się jaki gaz zamontowac do 190E, 1.8 benzyna, 91r.
Najlepiej bezołowiową zainstaluj prosto do baku z dystrybutora. :) Nie będzie problemów ze strzałami, kopółkami, palcami, świecami, kablami, klapkami przepływomierza i szukaniem tych tajemniczych gazowników, co to się tak świetnie muszą znać na tym co robią, których nikt ich nigdy nie widział. :P Oczywiście LPG w MB to nie jest gwarantowany problem, ale poziom stochastyczności wzrasta... a ja uwielbiam słuchać/czytać opowieści o tym, jak pierdzielnęło gdzieś w głuszy na trasie i auto przestało jechać... :) Pozdrawiam, |
Autor: | zebda [ czw kwie 12, 2007 4:18 pm ] |
Tytuł: | |
Troche info o LPG, troche moich przygod, tyle ze w W124 z M102 >>>KLIK<<< |
Autor: | roadrunner [ czw kwie 12, 2007 5:34 pm ] |
Tytuł: | |
TReneR pisze: I gen. nie przejdzie uczciwego przegladu.
dlaczego? |
Autor: | TReneR [ czw kwie 12, 2007 5:40 pm ] |
Tytuł: | |
roadrunner pisze: TReneR pisze: I gen. nie przejdzie uczciwego przegladu. dlaczego? Bo takie jest wymaganie prawne - wymagane jest elektroniczne sterowanie skladem mieszanki (na podstwie sondy lambda) - silnik krokowy/atuator - a I gen nie ma zadnego sterownika. Raz mi wlasnie diagnosta sprawdzal instalacje i poprostu odpial sygnal od krokowca, zeby sprawdzic czy sie obroty zmniejsza/ silnik zgasnie (co oznacza, ze elektronika dziala a nie jest tylko atrapa) |
Autor: | roadrunner [ czw kwie 12, 2007 5:57 pm ] |
Tytuł: | |
TReneR pisze: roadrunner pisze: TReneR pisze: I gen. nie przejdzie uczciwego przegladu. dlaczego? Bo takie jest wymaganie prawne - wymagane jest elektroniczne sterowanie skladem mieszanki (na podstwie sondy lambda) - silnik krokowy/atuator - a I gen nie ma zadnego sterownika. Raz mi wlasnie diagnosta sprawdzal instalacje i poprostu odpial sygnal od krokowca, zeby sprawdzic czy sie obroty zmniejsza/ silnik zgasnie (co oznacza, ze elektronika dziala a nie jest tylko atrapa) Czyli nie mozna juz gazu zalozyc do silnika z gaznikiem?? Czy moze trzeba lambde dokladac? |
Autor: | TReneR [ czw kwie 12, 2007 6:02 pm ] |
Tytuł: | |
Ma byc sterownik - tego nie przeskoczysz. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |