MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lip 25, 2025 1:01 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr kwie 11, 2007 11:47 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lut 03, 2007 6:10 pm
Posty: 83
Siemka mam takie pytanie co jest lepsze w osigach 300 turbo D czy 300D 24V jesli jest to jaka. Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 13, 2007 10:16 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 14, 2007 11:08 am
Posty: 99
Lokalizacja: Siedlce
witam,ogólnie dostępne dla wszystkich,wsszystkie potrzebne dane do porównania tych dwóch modeli,a co wyjdzie sprawdż sam!
http://mb.auto.pl/dane_en_os/START.HTM

_________________
MB W124 250TurboD 95r -Moja pierwsza gwiazdka


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 14, 2007 10:19 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 30, 2006 10:51 pm
Posty: 181
Lokalizacja: Warszawa
Witam, pół roku miałem ten sam dylemat. temat jest rozwinięty na podobnym tytule (opcja szukaj ;) . Ja wybrałem Turbo - bo na taki się uparłem i bym nie zamienił, trochę więcej pali ok 12-13l/100km. Ale radości z jazdy na litry nie przekładam [zlosnik] .

Ważne aby sztuka była ok ja szukałem 6 miesięcy.
Pozdrawiam Miki01

_________________
124 300TDT 94' - "Naczelnik Mieczysław"
nowość S210 320CDi Avangarde 00'- Mr.Perfect
Suzuki Swift MKII 1.3 GS - "Miejski zamiatacz"
Honda VT1100 Shadow

Mercedes the best - fuck the rest ...


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 15, 2007 10:08 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
Miki01 pisze:
trochę więcej pali ok 12-13l/100km. Ale radości z jazdy na litry nie przekładam [zlosnik] .



To Twoje TDT jest coś nie tak.
Jedź na regulację pompy lub wymianę wtrysków.
Moje nigdy, nawet przy bardzo ostrej jeździe nie spaliło więcej niż 10,5-11,0l/100km.
Przy normalnej jeździe paliło 9,0-9,5l/100.

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 16, 2007 12:27 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 30, 2006 10:51 pm
Posty: 181
Lokalizacja: Warszawa
Zgodzę się z Tobą w 100% jak jadę ciut za miasto i po mieście 70/30 to tez pali ok 11 czasem nawet niecałe. Ale mieszkam w Wawie i jak wiesz korki są tu niemiłosierne stąd wychodzi po mieście takie zuzycie (sorki nie napisałem w cyklu miejskim :oops: ) ale lepiej powiedzieć więcej i niech sobie pali te 10 -11l niż napisać jak w fabryce przykazali 9,4, a tu upss jest 11. Przepraszam za brak precyzji przy podaniu zużycia. Co do pompy i wtrysków jest wszysko bangla... w trasie przy ostrzejszej jeździe ostatnio wypił niecałe 8l.

Pozdrawiam i jeszce raz przepraszam.

_________________
124 300TDT 94' - "Naczelnik Mieczysław"

nowość S210 320CDi Avangarde 00'- Mr.Perfect

Suzuki Swift MKII 1.3 GS - "Miejski zamiatacz"

Honda VT1100 Shadow



Mercedes the best - fuck the rest ...


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 16, 2007 1:44 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
Mój 50/50 palił 9-10l/100
Jazda oczywiście po wawie.

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 13, 2007 12:07 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 07, 2007 9:51 pm
Posty: 107
Witam. Jeździłem 300TD ale ostatecznie kupiłem 300D 24V i nie żałuję. Uważam że samochód ten lepiej jeździ niż 300TD i pali także mniej. Ponadto 300D w E klasie wygląda efektowniej. Mam ponadto W210 2,2 CDI 150 KM ale to samochód z innej bajki przy nim 300 W124 to furmanka. Najlepsze rozwiązanie to kupno 300 D V24 w E-klasie i zamontowanie za ok. 3000 zł turbiny od W210 300D 24V turbo a wówczas 177 KM i rozkosz z jazdy.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 13, 2007 12:14 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Cytuj:
Uważam że samochód ten lepiej jeździ niż 300TD

nic dziwnego bo 300TD ma 113 KM bo jest bez turbiny [zlosnik]
sprawdź : http://www.w114-115.org.pl/jomla/compon ... Itemid,79/
;)

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 13, 2007 12:56 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 07, 2007 9:51 pm
Posty: 107
Coś nowego. 300TD to określenie 300 Turbo Diesel. Wiec jak jest bez turbiny. 124 miło silnik 300 D z dwoma zaworami na cylinder, 300 TD z dwonma zaworami i doładowaniem i 300 D 24V bez doładowania z 4 zaworami na cylinder 136 KM. 300 TD ma jeżeli sie nie mylę 147 koni a 300D
113.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 13, 2007 1:10 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Nie, 300TD to kombi 300 diesel, jak juz to 300DT.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 13, 2007 1:14 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
grzechch pisze:
Witam. Jeździłem 300TD ale ostatecznie kupiłem 300D 24V i nie żałuję. Uważam że samochód ten lepiej jeździ niż 300TD i pali także mniej. Ponadto 300D w E klasie wygląda efektowniej. Mam ponadto W210 2,2 CDI 150 KM ale to samochód z innej bajki przy nim 300 W124 to furmanka. Najlepsze rozwiązanie to kupno 300 D V24 w E-klasie i zamontowanie za ok. 3000 zł turbiny od W210 300D 24V turbo a wówczas 177 KM i rozkosz z jazdy.


Poczytaj najpierw chłopaku o mercedesach, a później się wymądrzaj.
Zamontowanie turbo do wolnossącego silnika mija się z celem i jest nieopłacalne.
W 80% przypadków jest to całkiem inny silnik.

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 13, 2007 1:21 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
A dokladniej aby cos takiego wykonac wypada przygotowac reszte, czyli w zasadzie pelen remont wraz z wymiana sporej czesci na mocniejsze odpowiedniki...


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 13, 2007 1:26 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 07, 2007 9:51 pm
Posty: 107
Kolego przeczytaj dokumentacje mercedesa. Każdy silnik, który występuje w wersji turbo jest taki sam jak silnik w wersji bez doładowania. Róznica tylko w osprzęcie a nie w budowie np. tłoki, panewki itd. W innych samochodach są róznice w mercedesie nie od modelu 124. Jeżeli nie wierzysz zgłoś się do serwisu. Jeżeli chcesz zeskanuje ci stronę ksiązki Etzold-a gdzie wyraźnie jest to napisane. nie trzeba wszystkiego zmieniac trzeba dokupić cały osprzęt bo turbo nie tylko turbina.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 13, 2007 1:38 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
grzechch pisze:
Kolego przeczytaj dokumentacje mercedesa. Każdy silnik, który występuje w wersji turbo jest taki sam jak silnik w wersji bez doładowania. Róznica tylko w osprzęcie a nie w budowie np. tłoki, panewki itd. W innych samochodach są róznice w mercedesie nie od modelu 124. Jeżeli nie wierzysz zgłoś się do serwisu. Jeżeli chcesz zeskanuje ci stronę ksiązki Etzold-a gdzie wyraźnie jest to napisane. nie trzeba wszystkiego zmieniac trzeba dokupić cały osprzęt bo turbo nie tylko turbina.


Cały osprzęt = kompletna głowica kolektory i cała reszta [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 13, 2007 1:40 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
No to dla mnie nowina, zreszta nawet gdyby tak bylo to nie wiem czy to taki rewelacyjny pomysl kupowac auto ktore ma pewnie co najmniej 200k na budziku i wkladac do niego turbo. Nawet gdyby reszta byla ta sama to nie wierze ze nie roznily sie chociaz stopniem sprezania [szalone]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl