MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
300 turboD czy 300D 24V https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=25234 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Daniel_19 [ śr kwie 11, 2007 11:47 pm ] |
Tytuł: | 300 turboD czy 300D 24V |
Siemka mam takie pytanie co jest lepsze w osigach 300 turbo D czy 300D 24V jesli jest to jaka. Pozdrawiam |
Autor: | BoB82 [ pt kwie 13, 2007 10:16 am ] |
Tytuł: | |
witam,ogólnie dostępne dla wszystkich,wsszystkie potrzebne dane do porównania tych dwóch modeli,a co wyjdzie sprawdż sam! http://mb.auto.pl/dane_en_os/START.HTM |
Autor: | Miki01 [ sob kwie 14, 2007 10:19 am ] |
Tytuł: | |
Witam, pół roku miałem ten sam dylemat. temat jest rozwinięty na podobnym tytule (opcja szukaj ![]() ![]() Ważne aby sztuka była ok ja szukałem 6 miesięcy. Pozdrawiam Miki01 |
Autor: | MMM [ ndz kwie 15, 2007 10:08 am ] |
Tytuł: | |
Miki01 pisze: trochę więcej pali ok 12-13l/100km. Ale radości z jazdy na litry nie przekładam
![]() To Twoje TDT jest coś nie tak. Jedź na regulację pompy lub wymianę wtrysków. Moje nigdy, nawet przy bardzo ostrej jeździe nie spaliło więcej niż 10,5-11,0l/100km. Przy normalnej jeździe paliło 9,0-9,5l/100. |
Autor: | Miki01 [ pn kwie 16, 2007 12:27 pm ] |
Tytuł: | |
Zgodzę się z Tobą w 100% jak jadę ciut za miasto i po mieście 70/30 to tez pali ok 11 czasem nawet niecałe. Ale mieszkam w Wawie i jak wiesz korki są tu niemiłosierne stąd wychodzi po mieście takie zuzycie (sorki nie napisałem w cyklu miejskim ![]() Pozdrawiam i jeszce raz przepraszam. |
Autor: | MMM [ pn kwie 16, 2007 1:44 pm ] |
Tytuł: | |
Mój 50/50 palił 9-10l/100 Jazda oczywiście po wawie. |
Autor: | grzechch [ sob paź 13, 2007 12:07 pm ] |
Tytuł: | |
Witam. Jeździłem 300TD ale ostatecznie kupiłem 300D 24V i nie żałuję. Uważam że samochód ten lepiej jeździ niż 300TD i pali także mniej. Ponadto 300D w E klasie wygląda efektowniej. Mam ponadto W210 2,2 CDI 150 KM ale to samochód z innej bajki przy nim 300 W124 to furmanka. Najlepsze rozwiązanie to kupno 300 D V24 w E-klasie i zamontowanie za ok. 3000 zł turbiny od W210 300D 24V turbo a wówczas 177 KM i rozkosz z jazdy. |
Autor: | bary123ce [ sob paź 13, 2007 12:14 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Uważam że samochód ten lepiej jeździ niż 300TD
nic dziwnego bo 300TD ma 113 KM bo jest bez turbiny ![]() sprawdź : http://www.w114-115.org.pl/jomla/compon ... Itemid,79/ ![]() |
Autor: | grzechch [ sob paź 13, 2007 12:56 pm ] |
Tytuł: | |
Coś nowego. 300TD to określenie 300 Turbo Diesel. Wiec jak jest bez turbiny. 124 miło silnik 300 D z dwoma zaworami na cylinder, 300 TD z dwonma zaworami i doładowaniem i 300 D 24V bez doładowania z 4 zaworami na cylinder 136 KM. 300 TD ma jeżeli sie nie mylę 147 koni a 300D 113. |
Autor: | Xytras [ sob paź 13, 2007 1:10 pm ] |
Tytuł: | |
Nie, 300TD to kombi 300 diesel, jak juz to 300DT. |
Autor: | MMM [ sob paź 13, 2007 1:14 pm ] |
Tytuł: | |
grzechch pisze: Witam. Jeździłem 300TD ale ostatecznie kupiłem 300D 24V i nie żałuję. Uważam że samochód ten lepiej jeździ niż 300TD i pali także mniej. Ponadto 300D w E klasie wygląda efektowniej. Mam ponadto W210 2,2 CDI 150 KM ale to samochód z innej bajki przy nim 300 W124 to furmanka. Najlepsze rozwiązanie to kupno 300 D V24 w E-klasie i zamontowanie za ok. 3000 zł turbiny od W210 300D 24V turbo a wówczas 177 KM i rozkosz z jazdy.
Poczytaj najpierw chłopaku o mercedesach, a później się wymądrzaj. Zamontowanie turbo do wolnossącego silnika mija się z celem i jest nieopłacalne. W 80% przypadków jest to całkiem inny silnik. |
Autor: | Xytras [ sob paź 13, 2007 1:21 pm ] |
Tytuł: | |
A dokladniej aby cos takiego wykonac wypada przygotowac reszte, czyli w zasadzie pelen remont wraz z wymiana sporej czesci na mocniejsze odpowiedniki... |
Autor: | grzechch [ sob paź 13, 2007 1:26 pm ] |
Tytuł: | |
Kolego przeczytaj dokumentacje mercedesa. Każdy silnik, który występuje w wersji turbo jest taki sam jak silnik w wersji bez doładowania. Róznica tylko w osprzęcie a nie w budowie np. tłoki, panewki itd. W innych samochodach są róznice w mercedesie nie od modelu 124. Jeżeli nie wierzysz zgłoś się do serwisu. Jeżeli chcesz zeskanuje ci stronę ksiązki Etzold-a gdzie wyraźnie jest to napisane. nie trzeba wszystkiego zmieniac trzeba dokupić cały osprzęt bo turbo nie tylko turbina. |
Autor: | MMM [ sob paź 13, 2007 1:38 pm ] |
Tytuł: | |
grzechch pisze: Kolego przeczytaj dokumentacje mercedesa. Każdy silnik, który występuje w wersji turbo jest taki sam jak silnik w wersji bez doładowania. Róznica tylko w osprzęcie a nie w budowie np. tłoki, panewki itd. W innych samochodach są róznice w mercedesie nie od modelu 124. Jeżeli nie wierzysz zgłoś się do serwisu. Jeżeli chcesz zeskanuje ci stronę ksiązki Etzold-a gdzie wyraźnie jest to napisane. nie trzeba wszystkiego zmieniac trzeba dokupić cały osprzęt bo turbo nie tylko turbina.
Cały osprzęt = kompletna głowica kolektory i cała reszta ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Xytras [ sob paź 13, 2007 1:40 pm ] |
Tytuł: | |
No to dla mnie nowina, zreszta nawet gdyby tak bylo to nie wiem czy to taki rewelacyjny pomysl kupowac auto ktore ma pewnie co najmniej 200k na budziku i wkladac do niego turbo. Nawet gdyby reszta byla ta sama to nie wierze ze nie roznily sie chociaz stopniem sprezania ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |