| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| 300 turboD czy 300D 24V https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=25234 |
Strona 1 z 2 |
| Autor: | Daniel_19 [ śr kwie 11, 2007 11:47 pm ] |
| Tytuł: | 300 turboD czy 300D 24V |
Siemka mam takie pytanie co jest lepsze w osigach 300 turbo D czy 300D 24V jesli jest to jaka. Pozdrawiam |
|
| Autor: | BoB82 [ pt kwie 13, 2007 10:16 am ] |
| Tytuł: | |
witam,ogólnie dostępne dla wszystkich,wsszystkie potrzebne dane do porównania tych dwóch modeli,a co wyjdzie sprawdż sam! http://mb.auto.pl/dane_en_os/START.HTM |
|
| Autor: | Miki01 [ sob kwie 14, 2007 10:19 am ] |
| Tytuł: | |
Witam, pół roku miałem ten sam dylemat. temat jest rozwinięty na podobnym tytule (opcja szukaj .
Ważne aby sztuka była ok ja szukałem 6 miesięcy. Pozdrawiam Miki01 |
|
| Autor: | MMM [ ndz kwie 15, 2007 10:08 am ] |
| Tytuł: | |
Miki01 pisze: trochę więcej pali ok 12-13l/100km. Ale radości z jazdy na litry nie przekładam
.To Twoje TDT jest coś nie tak. Jedź na regulację pompy lub wymianę wtrysków. Moje nigdy, nawet przy bardzo ostrej jeździe nie spaliło więcej niż 10,5-11,0l/100km. Przy normalnej jeździe paliło 9,0-9,5l/100. |
|
| Autor: | Miki01 [ pn kwie 16, 2007 12:27 pm ] |
| Tytuł: | |
Zgodzę się z Tobą w 100% jak jadę ciut za miasto i po mieście 70/30 to tez pali ok 11 czasem nawet niecałe. Ale mieszkam w Wawie i jak wiesz korki są tu niemiłosierne stąd wychodzi po mieście takie zuzycie (sorki nie napisałem w cyklu miejskim Pozdrawiam i jeszce raz przepraszam. |
|
| Autor: | MMM [ pn kwie 16, 2007 1:44 pm ] |
| Tytuł: | |
Mój 50/50 palił 9-10l/100 Jazda oczywiście po wawie. |
|
| Autor: | grzechch [ sob paź 13, 2007 12:07 pm ] |
| Tytuł: | |
Witam. Jeździłem 300TD ale ostatecznie kupiłem 300D 24V i nie żałuję. Uważam że samochód ten lepiej jeździ niż 300TD i pali także mniej. Ponadto 300D w E klasie wygląda efektowniej. Mam ponadto W210 2,2 CDI 150 KM ale to samochód z innej bajki przy nim 300 W124 to furmanka. Najlepsze rozwiązanie to kupno 300 D V24 w E-klasie i zamontowanie za ok. 3000 zł turbiny od W210 300D 24V turbo a wówczas 177 KM i rozkosz z jazdy. |
|
| Autor: | bary123ce [ sob paź 13, 2007 12:14 pm ] |
| Tytuł: | |
Cytuj: Uważam że samochód ten lepiej jeździ niż 300TD
nic dziwnego bo 300TD ma 113 KM bo jest bez turbiny
sprawdź : http://www.w114-115.org.pl/jomla/compon ... Itemid,79/ |
|
| Autor: | grzechch [ sob paź 13, 2007 12:56 pm ] |
| Tytuł: | |
Coś nowego. 300TD to określenie 300 Turbo Diesel. Wiec jak jest bez turbiny. 124 miło silnik 300 D z dwoma zaworami na cylinder, 300 TD z dwonma zaworami i doładowaniem i 300 D 24V bez doładowania z 4 zaworami na cylinder 136 KM. 300 TD ma jeżeli sie nie mylę 147 koni a 300D 113. |
|
| Autor: | Xytras [ sob paź 13, 2007 1:10 pm ] |
| Tytuł: | |
Nie, 300TD to kombi 300 diesel, jak juz to 300DT. |
|
| Autor: | MMM [ sob paź 13, 2007 1:14 pm ] |
| Tytuł: | |
grzechch pisze: Witam. Jeździłem 300TD ale ostatecznie kupiłem 300D 24V i nie żałuję. Uważam że samochód ten lepiej jeździ niż 300TD i pali także mniej. Ponadto 300D w E klasie wygląda efektowniej. Mam ponadto W210 2,2 CDI 150 KM ale to samochód z innej bajki przy nim 300 W124 to furmanka. Najlepsze rozwiązanie to kupno 300 D V24 w E-klasie i zamontowanie za ok. 3000 zł turbiny od W210 300D 24V turbo a wówczas 177 KM i rozkosz z jazdy.
Poczytaj najpierw chłopaku o mercedesach, a później się wymądrzaj. Zamontowanie turbo do wolnossącego silnika mija się z celem i jest nieopłacalne. W 80% przypadków jest to całkiem inny silnik. |
|
| Autor: | Xytras [ sob paź 13, 2007 1:21 pm ] |
| Tytuł: | |
A dokladniej aby cos takiego wykonac wypada przygotowac reszte, czyli w zasadzie pelen remont wraz z wymiana sporej czesci na mocniejsze odpowiedniki... |
|
| Autor: | grzechch [ sob paź 13, 2007 1:26 pm ] |
| Tytuł: | |
Kolego przeczytaj dokumentacje mercedesa. Każdy silnik, który występuje w wersji turbo jest taki sam jak silnik w wersji bez doładowania. Róznica tylko w osprzęcie a nie w budowie np. tłoki, panewki itd. W innych samochodach są róznice w mercedesie nie od modelu 124. Jeżeli nie wierzysz zgłoś się do serwisu. Jeżeli chcesz zeskanuje ci stronę ksiązki Etzold-a gdzie wyraźnie jest to napisane. nie trzeba wszystkiego zmieniac trzeba dokupić cały osprzęt bo turbo nie tylko turbina. |
|
| Autor: | MMM [ sob paź 13, 2007 1:38 pm ] |
| Tytuł: | |
grzechch pisze: Kolego przeczytaj dokumentacje mercedesa. Każdy silnik, który występuje w wersji turbo jest taki sam jak silnik w wersji bez doładowania. Róznica tylko w osprzęcie a nie w budowie np. tłoki, panewki itd. W innych samochodach są róznice w mercedesie nie od modelu 124. Jeżeli nie wierzysz zgłoś się do serwisu. Jeżeli chcesz zeskanuje ci stronę ksiązki Etzold-a gdzie wyraźnie jest to napisane. nie trzeba wszystkiego zmieniac trzeba dokupić cały osprzęt bo turbo nie tylko turbina.
Cały osprzęt = kompletna głowica kolektory i cała reszta
|
|
| Autor: | Xytras [ sob paź 13, 2007 1:40 pm ] |
| Tytuł: | |
No to dla mnie nowina, zreszta nawet gdyby tak bylo to nie wiem czy to taki rewelacyjny pomysl kupowac auto ktore ma pewnie co najmniej 200k na budziku i wkladac do niego turbo. Nawet gdyby reszta byla ta sama to nie wierze ze nie roznily sie chociaz stopniem sprezania
|
|
| Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|