MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 10:20 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob lis 24, 2007 9:06 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob mar 03, 2007 1:54 pm
Posty: 59
Witam
Mam jednak pytanie odnosnie wymiany tulejek przy lewarku w w210
Czy żeby je wymienic trzeba wykręcac te 4 sruby mocujące lewar do podłogi czy jest inny sposob?
Poza tym czy po wykreceniu ich nie trzeba sie bedzie gimnastykowac pod autem zeby cos zamocowac/przykrecic?
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... lewar1.jpg
pozdr


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 24, 2007 2:56 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:18 am
Posty: 435
Lokalizacja: [DB]Waldenburg /schlesien
może to ci pomoże
http://www.w114-115.org.pl/forum/viewto ... ght=kaseta

_________________
(__\==*==/__)

W124 200D '89
E 39 530D '98
Fso Atu + '98 - Ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 25, 2007 10:50 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lis 18, 2006 4:41 pm
Posty: 204
Lokalizacja: Kołobrzeg
należy wykręcić te 4 śruby, a na dodatek pod autem należy odpiąć 3 cięgna od kasety. Zapamiętaj, które cięgno idzie na które ramię lewarka, bądź skorzystaj przy ponownym montażu z rysunku EPC. Pamiętaj także, aby montować wszystko na lewarku w położeniu neutralnym, czyli z zablokowanymi ramionami przez włożenie śruby lub jakiegoś pręta w otwory na ramionach lewarka. Co do wymiany tulejek to można je wbijać i wybijać we wszystkie strony, gdyby nagle Cię naszło takie pytanie ;) No i po wszystkim ładniej nasmaruj jakimś porządnym smarem, ale nie WD40. może być grafitowy, albo jakiś w sprayu tyle, ze trochę lepszy, aby nie był suchy, bo będzie ciężko zmieniać biegi... powodzenia :)

_________________
w124 200e... och:D


plus lpg:)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 03, 2007 11:52 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob mar 03, 2007 1:54 pm
Posty: 59
Witam
3 godziny spedzone w garazu ale poszło.
Tulejki wymienione.Byl problem z poskladaniem tego do kupy (pręt przechodzi przez 8 elementow a na koncu sprezyna)ale nawet się udało.
Biegi wchodzą ,,lepiej``, drązek przestał tak latać,ale jeszcze gdzies ma lekki luz.
pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 03, 2007 1:50 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lis 18, 2006 4:41 pm
Posty: 204
Lokalizacja: Kołobrzeg
ja w zasadzie tez nie pozbyłem się luzów do końca mimo, ze przy okazji wymieniłem wszystkie tulejki przy cięgnach, a same cięgna wydają sie nie mieć luzów.... jak zacznie mi to przeszkadzać to i cięgna podciągnę... na wiosnę, bo teraz jest trochę za zimno ;)

_________________
w124 200e... och:D





plus lpg:)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl