MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
gasnie silnik na "luzie" https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=25386 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | rhood21 [ śr kwie 18, 2007 6:46 pm ] |
Tytuł: | gasnie silnik na "luzie" |
witam wszystkich zakupilem niedawno m124 z gazem 2.0 poj i zauwazylem problem taki jak wrzucam na luz obroty spadaja do 5 tys i po chwili spadaja do zera mno i oczywisice gasnie caly silnik kto wie jakztaki problem rozwiazac aha gasnie i na benzynie i na gazie choc na benzynie zadziej pozdrawiam czekam na szybkom odpoweidz |
Autor: | Debesciak [ śr kwie 18, 2007 8:42 pm ] |
Tytuł: | |
mialem cos podobnego w golfie winne byly przewody do swiec i swiece |
Autor: | butek22 [ śr kwie 18, 2007 9:17 pm ] |
Tytuł: | |
Ja miałem taki sam problem, u mnie przyczyną była zle umiejscowiona konćowka filtra powietrza, podczas jazdy powietrze wpływało w nadmiarze do silnika, przez co mieszanka była zbyt uboga w gaz, teraz ta końcówka jest tak umiejscowiona że zasysa powietrze z komory silnika i podczas jazdy nie wdmuchuje mi nadmiaru powietrza Na zdjęciu jest pokazane jak ta końcowka filtra powinna być umiejscowiona: ![]() |
Autor: | roadrunner [ śr kwie 18, 2007 9:22 pm ] |
Tytuł: | |
mati124 coupe pisze: Ja miałem taki sam problem, u mnie przyczyną była zle umiejscowiona konćowka filtra powietrza, podczas jazdy powietrze wpływało w nadmiarze do silnika, przez co mieszanka była zbyt uboga w gaz,
to raczej nie tlumaczy gasniecia na benzynie |
Autor: | butek22 [ śr kwie 18, 2007 9:30 pm ] |
Tytuł: | |
Chyba że ma pękniętą gume na przepływomierzu i gdzieś ciągnie lewe powietrze???? |
Autor: | roadrunner [ śr kwie 18, 2007 9:55 pm ] |
Tytuł: | |
mati124 coupe pisze: Chyba że ma pękniętą gume na przepływomierzu i gdzieś ciągnie lewe powietrze????
Wtedy raczej wogule by kiepsko chodzil a nie tylko gasl na wolnych przy duzej nieszczelnosci a przy niewielkiej na gazie nie bylo by roznicy |
Autor: | Junak [ śr kwie 18, 2007 10:17 pm ] |
Tytuł: | |
W moim przyczyną była... nie dokręcona klapka przepływomierza. Nie wiem czy śrubka się sama poluzowała, czy jakiś... zapomniał dokręcić. Brakowało jakieś pół obrotu, żeby ją ustalić. Była luźna, więc od czasu do czasu przycinała/ocierała się o gardziel przepływomierza i silnika gasł był. Długo się zastanawiałem co jest grane ![]() |
Autor: | Ken.dzior [ czw kwie 19, 2007 4:06 pm ] |
Tytuł: | |
W moim przypadku chodziło o tzw kanal wolnych, cokolwiek to jest. Poprostu gazownicy wyjęli wtyczkę. Ja ją wlozylem i było jakis czas calkiem git. Niestety ostatnio znowu na swiatlach musze pilowac ![]() |
Autor: | rhood21 [ pt kwie 20, 2007 11:56 am ] |
Tytuł: | |
mati124 coupe pisze: Ja miałem taki sam problem, u mnie przyczyną była zle umiejscowiona konćowka filtra powietrza, podczas jazdy powietrze wpływało w nadmiarze do silnika, przez co mieszanka była zbyt uboga w gaz, teraz ta końcówka jest tak umiejscowiona że zasysa powietrze z komory silnika i podczas jazdy nie wdmuchuje mi nadmiaru powietrza
Na zdjęciu jest pokazane jak ta końcowka filtra powinna być umiejscowiona: ![]() hej bylem u mechanika i to samo zrobil tzn sciagnal gume i polozyl ja z bzboku bo zaduzo powietrza sie dostawalo i dlatego gasil sie o dziwo nic kasy niewzial za to ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |