MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Zapowietrzona przekładnia kierownicza?? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=25413 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Grigorij0 [ czw kwie 19, 2007 10:25 pm ] |
Tytuł: | Zapowietrzona przekładnia kierownicza?? |
Wymieniałem dziswiaj płyny ustrojowe. Przy okazji wymieniłem płyn we wspomaganiu, odpiąłem węże, pokręciłem kierownicą. Przykręciłem i zalałem nowym. Po całej operacji pojawił się problem, przy kręceniu kierownicą w prawo wszystko jest ok, natomiast przy nagłym skręceniu w lewo czuć opór, który po chwili mija. Jest tak za każym razem przy kręceniu w lewo. Wydaje mi się że słychać leciutkie świszczenie gdy nie kręce kierownicą, gdy skręca się w lewo znika, stąd moje przypuszczenie, że gdzieś zostało powietrze i powoduje takie objawy. Czy ktoś przeprowadzał już taką operację? Jak to naprawić? Aha wykręcałem też korek znajdujący się od spodu przekładni- myslałem że to spust oleju. W korku siedziała sprężynka, która dociskała wydążony wałeczek, który mi wypadł podczas zlewania oleju. Po całej operacji wszystko włożyłem na swoje miejsce i skręciłem. |
Autor: | Mor [ pt kwie 20, 2007 9:19 am ] |
Tytuł: | |
Grigorij0 pisze: Aha wykręcałem też korek znajdujący się od spodu przekładni- myslałem że to spust oleju
To jest spust oleju z przekładni. Przekładnia powinna się sama odpowietrzyć. U mnie jak dotąd wystarczyło zalać płynem pompę, odpalić auto, pokręcić kierownicą. Płyn w zbiorniczku pobuzował, powietrze wyleciało i tyle. Na drugi dzień rano uzupełniam płyn do stanu (widocznie przez noc resztki powietrza z płynu się wydostają) i po kłopocie. A tak przy okazji przy wymianie płynu we wspomaganiu należy wymienić filterek w pompie. <br>Dodano po 1 minutach.:<br> PS. Napewno wsadziłeś ten metalowy wałek, który wyleciał razem ze sprężynką właściwą stroną. To może być ewentualnie jakaś przyczyna? |
Autor: | zegarek [ pt kwie 20, 2007 4:49 pm ] |
Tytuł: | |
Prosze rozwiazanie problemu ![]() |
Autor: | Grigorij0 [ pt kwie 20, 2007 10:45 pm ] |
Tytuł: | |
Dzięki Panowie! Jutro sprawdzę czy się przez noc nie odpowietrzyło, a jeśli nie, to zrobie tak jak w instrukcji. <br>Dodano po 2 godzinach. 3 minutach.:<br> Macie Chłopy po "pomogłu" ![]() Mor pisze: wsadziłeś ten metalowy wałek, który wyleciał razem ze sprężynką właściwą stroną Wsadziłem dobrze bo on z jednej strony jest szerszy, dobrze że mi nie wpadł do wiadra ze zużytym olejem... Mor pisze: A tak przy okazji przy wymianie płynu we wspomaganiu należy wymienić filterek w pompie.
Ano wiem, ale już czasu nie miałem, a płyn wymieniłem przy okazji. Kiedyś na pewno ten filterek wymienię bo to pewnie groszowa sprawa. Aha a propos wymiany płynów to polecam przy wymianie płynu hamulcowego wypompować też go przez odpowietrznik sprzęgła. Nie macie pojęcia jaki tam był syf... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |