MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Wyciek z korka wlewu https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=25440 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Ukasz [ pt kwie 20, 2007 5:32 pm ] |
Tytuł: | Wyciek z korka wlewu |
Witam ponownie. Pójdę za ciosem i zapytam o taką dziwną sprawę. Podczas jazdy paliwo ucieka przez wlew, jednak nie wiem którędy. Podmieniałem korki i problem się powtarza. Po otwarciu korka występuje charakterystyczne zassanie powietrza. Jest jakieś inne odpowietrzenie lub coś podobnego? Dzięki za wszystkie rady. Pozdrawiam ![]() |
Autor: | Gerri [ pt kwie 20, 2007 7:52 pm ] |
Tytuł: | |
No i dalej po staremu... A SKĄD MY MAMY WIEDZIEĆ, CZY TO DIESEL CZY BENZYNA???????????? Jeżeli Kolega byłby tak miły, to PROSIMY NA KOLANACH, żeby Kolega napisał, co to za auto - brak tej informacji uniemożliwia nam udzielenie odpowiedzi! Pzdr. ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Ukasz [ sob kwie 21, 2007 4:07 pm ] |
Tytuł: | |
Spoko, spoko. Nie wiedziałem, że to aż taka ważna sprawa. To jest 220 CDI. Problem jest naprawdę bardzo dziwny ponieważ nie widać dokładnego miejsca wycieku. Cały czas na błotniku widoczne są ślady oleju. Z tego co starałem się zauważyć nie ma różnicy czy jest tam pół baku, czy cały, czy też na rezerwie. Dziękuję, że staracie się mi pomóc. Będę wdzięczny za wszystkie rady. Mam troszkę doświadczenia z samochodami typu F-body oraz znam ludzi którzy mogą pomóc jeśli oczywiście ktoś ma problem z takim autem i nie był nigdy na www.fbody.org.pl. Dzięki raz jeszcze i czekam na sugestie. ![]() |
Autor: | Ukasz [ ndz kwie 22, 2007 11:23 pm ] |
Tytuł: | |
Witam ponownie. Szkoda, że nie macie praktyki w tym temacie. Chciałem jeszcze zapytać, czy jest to coś związane z jakimś osobnym odpowietrzeniem? Dzięki za porady. |
Autor: | Gerri [ pn kwie 23, 2007 9:22 pm ] |
Tytuł: | |
W zasadzie rura wlewowa ma zbyt dużą średnicę, aby paliwo mogło się cofnąć (do tego przy niskim stanie i "pod górę") Możesz zauważyć na dolnej stronie korka napis: "mit beluftung" (korek z odpowietrzeniem) lub "Ohne beluftung" (korek szczelny, bez odpowietrzenia) Wydaje mi się, że w Twoim typie powinien być ten bez odpowietrzenia, a doprowadzenie powietrza do zbiornika powinno następować przez odpowietrznik znajdujący sie poza korkiem. Wtedy korek powinien być całkowicie szczelny, a skoro tak nie jest, to coś go boli i przecieka. Może korek jest źle dobrany (ktoś założył taki, jaki miał pod ręką) W każdym razie sprawa jest dosyć dziwna, bo wlew umieszczony jest wysoko, i przy niskim stanie paliwa nawet jazda bez korka nie powinna powodować zachlapania błotnika. |
Autor: | Ukasz [ pn kwie 23, 2007 10:40 pm ] |
Tytuł: | |
Wielkie dzięki za odpowiedź. Sprawdzę. ![]() |
Autor: | merclin [ wt kwie 24, 2007 12:01 am ] |
Tytuł: | |
WITAM , Gerri mam pytanie związane z korkiem kiedyś posiałem na stacji orginalny korek i teraz mam inny też od merca i ten jest bez odpowietrzenia tz. jak odkręcam korek gdy jest bardzo mało paliwa w baku to jest "fuknięcie " z baku a nie zassanie powietrza czy to jest normalne czy może powinienem mieć korek z odpowietrznikiem ? pytam bo może to jest powód moich kłopotów ze spalaniem (dokładniej w temacie ...30litrów na 100km.)bo sam już nie wiem gdzie szukać przyczyny ![]() |
Autor: | Ukasz [ śr kwie 25, 2007 8:53 am ] |
Tytuł: | |
Sprawa nadal się nie wyjaśniła. Używałem korka bez odpowietrzenia i z odpowietrzeniem i nadal jest wyciek. Dowiedziałem się w serwisie, że diesle nie mają specjalnego odpowietrzenia tak jak benzyny. Jedyne miejsce gdzie mogę sprawdzić to czy przy wskaźniku poziomu paliwa nie ma takiego odpoietrznika. Wyjaśni się to dam znać, a tym czasem będę wdzięczny za dalsze sugestie. |
Autor: | Ukasz [ czw maja 17, 2007 5:09 pm ] |
Tytuł: | |
Witam ponownie. Naprawdę nikt się nie domyśla gdzie może leżeć przyczyna. Może jakieś odpowietrzenia są? Widać ewidentnie, że paliwo cieknie z kurka wlewu. Coś jakby nie trzymał korek. Sprawdzałem na dwóch różnych korkach i to samo. Może ktoś jeszcze mi podpowiedzieć jaki korek macie w swoich dieslach? Z odpowietrzeniem czy bez. Dzięki za odpowiedź |
Autor: | TESTOR [ czw maja 17, 2007 5:58 pm ] |
Tytuł: | |
Zapamiętaj... Edytuj... hmmm edytuj? Tak! Eureka! Edytuj. |
Autor: | Żeluś [ czw maja 17, 2007 6:03 pm ] |
Tytuł: | |
Jeżeli w W210 jest tak jak w W124, czyli przy wlewie paliwa jest taka guma na około wlewu i korka ??, wycierasz ją po wlaniu paliwa ??, jeżeli nie to może to jest przyczyną ![]() ![]() |
Autor: | Ukasz [ czw maja 17, 2007 6:46 pm ] |
Tytuł: | |
Z trochę nie cieknie. Leci cały czas po błotniku i rurką przelewową. Nawet jak wytrę korek to wycieka. Może ktoś zerknąć czy ma korek z odpowietrzeniem czy bez? Paliwo nie ma prawa tak wysoko podchodzić. Tu jest chyba jakaś inna przyczyna. P.S. Testor tak Ci strasznie przeszkadza, że nie edytowałem? Uszkodziłem forum ![]() ![]() |
Autor: | Żeluś [ czw maja 17, 2007 7:01 pm ] |
Tytuł: | |
TESTOR pisze: Zapamiętaj... Edytuj... hmmm edytuj? Tak! Eureka! Edytuj. Uważam, że autor chciał napisac post, żeby temat się wyświetlił ponownie, a jak by edytował to by się nie wyświetlił ( w nowych postach ). Ukasz pisze: Z trochę nie cieknie.
Leci cały czas po błotniku i rurką przelewową. Nawet jak wytrę korek to wycieka. Może ktoś zerknąć czy ma korek z odpowietrzeniem czy bez? Paliwo nie ma prawa tak wysoko podchodzić. Tu jest chyba jakaś inna przyczyna. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Ukasz [ czw maja 17, 2007 7:09 pm ] |
Tytuł: | |
Żeluś pisze: Uważam, że autor chciał napisac post, żeby temat się wyświetlił ponownie, a jak by edytował to by się nie wyświetlił ( w nowych postach ).
Dokładnie ![]() I tak dzięki Żeluś za pomoc. Będę czekał na dalsze sugestie. |
Autor: | W124 [ pt sie 03, 2007 1:06 am ] |
Tytuł: | |
Witam. Miałem podobny problem tyle że w 124. Wyciąłem dodatkowo z gumy nową uszczelkę na wymiar, włożyłem do korka i jest OK:) zakręca się troszkę ciężej ale suchutko... |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |