MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Luz na dzwigni skrzyni biegow https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=25822 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | beet [ śr maja 09, 2007 9:01 pm ] |
Tytuł: | Luz na dzwigni skrzyni biegow |
Witam. Troche juz na ten temat poczytalem, m.in. watek Kolegi ertee i juz jakas swoja teorie na ten temat mam, ale do rzeczy. Tulejki na wybierakach przy skrzyni zostaly wymienione, tulejka na samym dole kasety tez (ta co u ertee, byla zreszta w podobnym stanie), ale luz jest dalej wyczuwalny. I tu moje pytanie, czy mogl sie wyrobic element zaznaczony na zdjeciu czy moze sam pret lewarka czy moze jeszcze cos innego? Luz wyczuwa sie tylko na samej dzwigni, problemow z wlaczaniem biegow raczej nie ma, ale nie powiem zeby mi sie to podobalo ![]() ![]() W weekend sam to dokladniej obejrze, ale chcialem sie skonsultowac wczesniej, bo jesli to ta czesc o ktorej mysle, to wolalbym ja szybciej zamowic w ASO. Pozdrawiam[/b] |
Autor: | roadrunner [ śr maja 09, 2007 9:07 pm ] |
Tytuł: | |
Nie masz kogos do pomocy zeby jeden ruszl drazkiem a drugi na dole sprawdzal gdzie luz? Ewentualnie zablokowac drazki (jest otwor do blokowania drazkow w celu regulacji ich dlugosci ale pewnie wiesz o tym) i sprawdzic potem czy na gorze nie masz luzu. |
Autor: | beet [ śr maja 09, 2007 9:18 pm ] |
Tytuł: | |
Przy wybierakach nie ma luzu na 100%, pytam o ten konkretny element, bo moim zdaniem luz jest wlasnie na samym lewarku tj. albo wyrobil sie sam pret albo to ustrojstwo z rysunku, ale nie wykluczam tez mocowania "tego czegos" do czesci nr 11 z rysunku, bo pewnie tez moglo sie tam wyrobic. Sorry za nieprecyzyjne okreslenia, ale sam nie wiem jak to dokladnie nazwac ![]() ![]() |
Autor: | roadrunner [ śr maja 09, 2007 9:23 pm ] |
Tytuł: | |
W moim czesc 11 byla polamana ale mimo to nie bylo luzu. Chyba zanim nie rozbierzesz to nie bedziesz pewien. nie ma ktos w okolicy manuala na czesci zeby ci pozyczyc na czas rozkrecania i weryfikacji? |
Autor: | beet [ śr maja 09, 2007 9:33 pm ] |
Tytuł: | |
Kurcze pluje sobie w brode bo mialem kompletna kasete do 300tki, ale oddalem znajomemu bo nie byla potrzebna.. A na allegro to strach kupowac, bo lepszej raczej nie kupie no i ta tulejka juz wymieniona. Jakos sobie poradze, pocieszam sie ze nie bede musial ciegien od zera ustawiac (bo chyba nie bede musial? ![]() Na dniach bede wszystko wiedzial, tylko chcialem sie upewnic czy dobrze kombinuje. Zreszta tu chyba zbyt wiele kombinacji nie ma na moje szczescie. Najchetniej bym wrzucil automat, ale skoro auto ma isc za pare miesiecy do ludzi, to troche szkoda roboty. |
Autor: | roadrunner [ śr maja 09, 2007 9:35 pm ] |
Tytuł: | |
beet pisze: skoro auto ma isc za pare miesiecy do ludzi
Ma klime? |
Autor: | beet [ śr maja 09, 2007 9:41 pm ] |
Tytuł: | |
roadrunner pisze: Ma klime?
Gdyby mial, to by nie szedl do ludzi ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Żeluś [ śr maja 09, 2007 9:41 pm ] |
Tytuł: | |
roadrunner pisze: Ma klime?
VIN WDB1241301B902975 Model 300 D Chassis 1241301B902975 Engine 603912 10 087235 Transmission 717433 06 268782 Order 0 2 239 01959 Approx. year 1992 Lights HELLA Wiper SWF Cab 12689 Dealer Ulm branch (239) Interior cloth light brown (064) Paint 147 arctic white (T) (с 01.01.1985 по 31.12.1993) Options 260 elimination of model designation on rear lid (с 01.05.1968) 412 electric sliding roof with tilting device (с 01.07.1983) 442 airbag in steering wheel (с 01.02.1980 по 31.10.1993) 480 self-levelling suspension (с 01.03.1965) 537 mechanically operated antenna and front loudspeaker - without radio set (с 01.10.1989) 550 trailer coupling (с 01.03.1965) 855 telephone TELE-AID, Nokia, D-net http://w114-115.org.pl/forum/vehicle_re ... ch_id=2740 Tu był VIN. |
Autor: | roadrunner [ śr maja 09, 2007 10:04 pm ] |
Tytuł: | |
Nie ma klimy to nie dla mnie :/ szkoda |
Autor: | beet [ śr maja 09, 2007 10:16 pm ] |
Tytuł: | |
No i ten luz na dzwigni biegow ![]() ![]() Zapomnialem sie spytac, RR, co myslisz o zalaniu pol-syntetyka badz syntetyka? Pytalem w watku o olejach, ale odzew znikomy. Przelot ok. 400k km, na cisnienie nie narzekam, no ale od ponad 100tys km lany byl tylko mineralny. Wszyscy dookola odradzaja, ja sie w sumie eksperymentow nie boje, koszty tez do zaakceptowania, pytanie tylko po co i co to mi da, oprocz tego, ze potencjalni kupujacy beda przychylniej patrzec ![]() |
Autor: | miś89 [ śr maja 09, 2007 10:31 pm ] |
Tytuł: | |
beet jak juz bedziesz wiedzial czym sa spowodowane te luzy to bardzo chetnie sie dowiem bo mam idzentczny problem tez wymianilem tulejki a luz na lewarku dalej jest odczuwalny ![]() Pozdr. |
Autor: | roadrunner [ śr maja 09, 2007 10:55 pm ] |
Tytuł: | |
beet pisze: pytanie tylko po co
Skoro nie widac roznicy to po co przeplacac ![]() |
Autor: | beet [ śr maja 09, 2007 11:12 pm ] |
Tytuł: | |
No tak, ale u mnie od prawie 7 lat smarowanko robi mineral i glownie o to sie rozchodzi, czy teraz wymiana na polsyntetyk ma jakikolwiek sens ![]() W moim przypadku utrata oleju pewnie duzo nie zmaleje, wlasciwie nie wiem co zyskam zalewajac polsyntetyk oprocz "lepszego" samopoczucia ![]() ![]() |
Autor: | FreQ [ czw maja 10, 2007 8:21 am ] |
Tytuł: | |
A te tulejki metalowo-gumowe lookales ???? O numerze 26. One potrafia sie niezle wybic, oczywiscie po odpowiednio dlugim przebiegu. |
Autor: | Jurand [ czw maja 10, 2007 10:40 am ] |
Tytuł: | |
beet pisze: Kurcze pluje sobie w brode bo mialem kompletna kasete do 300tki, ale oddalem znajomemu bo nie byla potrzebna.
Jak by co, to mam i mi sie raczej nie przyda ![]() ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |