MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

centralny
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=25852
Strona 1 z 1

Autor:  Rybaczenkow [ pt maja 11, 2007 12:20 am ]
Tytuł:  centralny

Sprawa wyglada tak: od strony pasazera centralny dziala bez zarzutów, natomiast od strony kierowcy raz dziala raz nie. Gdzie mam szukac przyczyny, czy przy zamku czy przy pompie pod tylnia kanapa? Moze ktos ma schemat calej instalacji?

Autor:  Crazy_Russian [ pt maja 11, 2007 8:34 am ]
Tytuł:  Re: centralny

Rybaczenkow pisze:
Sprawa wyglada tak: od strony pasazera centralny dziala bez zarzutów, natomiast od strony kierowcy raz dziala raz nie. Gdzie mam szukac przyczyny, czy przy zamku czy przy pompie pod tylnia kanapa? Moze ktos ma schemat calej instalacji?

Moze masz walniety, dziurawy silowniczek od centrala. Jesli tak to lepiej napraw od razu, bo ja zwlekalem az sie pojawi na allegro i jak sie poajawil to juz niestety zjaralem "sciezke" w pompie (pod kanapa) odpowiedzialna za ww drzwi.

Autor:  Krzychusu [ pt maja 11, 2007 4:39 pm ]
Tytuł: 

nie wiem ale to inny model u nas jest tak dziwnie dostalismy 2 kluczyki taki wiekszy naciskasz raz i wszystkie drzwi sie towieraja a ten drugi naciskasz raz tylko kierowcy sie otwiera drugi raz wszedzie sie otwiera

Autor:  Gerri [ sob cze 02, 2007 7:10 pm ]
Tytuł:  Re: centralny

Krzychusu pisze:
nie wiem ale to inny model u nas jest tak dziwnie dostalismy 2 kluczyki taki wiekszy naciskasz raz i wszystkie drzwi sie towieraja a ten drugi naciskasz raz tylko kierowcy sie otwiera drugi raz wszedzie sie otwiera

Po prostu zależy to od zaprogramowania kluczyka, co użytkownik może zmienić we własnym zakresie. JEST W INSTRUKCJI OSŁUGI POJAZDU (której nikt nie czyta, bo to dla głupków, co prostego samochodu nie potrafią obsługiwać...) <br>Dodano po 8 minutach.:<br>
Rybaczenkow pisze:
Sprawa wyglada tak: od strony pasazera centralny dziala bez zarzutów, natomiast od strony kierowcy raz dziala raz nie. Gdzie mam szukac przyczyny, czy przy zamku czy przy pompie pod tylnia kanapa? Moze ktos ma schemat calej instalacji?


Schemat nic tu nie da - wszystkie siłowniki uruchamiane są pneumatycznie, i połączone ze sobą. Masz po prostu nieszczelność w układzie, i te siłowniki, które mają najmniejsze opory mechaniczne działają, a te bardziej oporne już nie. Najprawdopodobniej, jak siądziesz do auta i zamkniesz drzwi, a następnie uruchomisz centralny, to (jeżeli będzie wystarczająco cicho) usłyszysz, że pompka działa przez dosyć długi czas. Tak więc sytuacja wymaga natychmiastowej reakcji, gdyż pompka może w krótkim czasie się sp....lić. Jeżeli będziesz uważnie słuchał, to może gdzieś usłyszysz syk uchodzącego powietrza. Rekomenduję w tym celu umieścić również głowę w bagażniku.

Autor:  Rybaczenkow [ sob cze 02, 2007 11:16 pm ]
Tytuł: 

Juz naprawilem.Problem tkwil w samej pompce, tzn przewod prowadzacy napiecie do pompy byl przetarty.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/