Witam
Ustaw Wal na 15 stopni po GMP dla 1 cylindra. Wykrec korek/srube, ktora znajduje sie na pompie wtryskowej po lewej stronie u dolu patrzac wedle kierunku jazdy, teraz powinienes zobaczyc w otworze po tym korku taka kreske - wystep ciezarka regulatora (jesli masz specjalny przyzad to tylko go wkrecasz). Jesli nie widzisz go na srodku otworu musisz przestawic pompe. W tym celu musisz poluzowac 3 sruby na kolnierzu pompy i jedna na podporze pompy, teraz dokonujesz regulacji obracajac sruba regulacyjna ktora "patrzy" do gory i znajduje sie na odlewie mniej wiecej pod pierwsza sekcja. Wychylajac, poprzez ta srube, pompe ustawiasz tak, aby zobaczyc ta kreske na srodku otworu w pompie. Chyba niczego nie pokielbasilem. Jak tak to niech ktos dokona modyfikacji.
Pozdrawiam
_________________ MB W123 240D '78 - Remont
MB W124 200D '91 - TaToWa
MB W124 200D '86 - Bratowa
Daihatsu Cuore '92 - Bo tak...
Jawa 350 '82, WSK 125 '75, WSK 125 '79, WSK 175 '78, Komar, Trike 125 ,
Ex. PF 126p, Buggy 650, SHL M11, WSK 175, wiele innych..
|