MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 23, 2025 7:22 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw maja 24, 2007 4:25 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 05, 2006 11:29 am
Posty: 12
Lokalizacja: lublin
witam wszytskich
kolejny raz prosze o pomoc w zwiazku z moim autkeim
tym razem problem dotknal ukladu esp

podczas zmieny konsoli w aucie musialem zdemontowac kierownice przelaczniki itd po zlozeniu wszytskiego do kupy spowrotem okazalo sie ze komp pokazuje blad eps[ miedzy innymi bo inne tez jak np za niski poziom plynu chlodniczego- ale to bylo wczesniej ]
tak czy inaczej nie wiem co moglo spowodoac ten blad auto stalo w miejscu nikt nie dotknal sie nawet do czujnikow wiec zastanawia mnie rzecz czy jest to wina wlasnie jakiegos czujnika [ np polozenia kierownicy bo ponoc taki jest]
czy moze jets to blad ktory jest wynikiem tego ze odlaczylem na jakis czas przelaczniki,...

nie wiem sprawdzilem sam co moglem

moze ktos z was kojarzy o co moze chodzic

bede wdzieczny za pomoc i przywrocenie wiary w ta marke :)

jesli sie nie uda to servis i poleci z kieszeni kesz

pozdrawiam wszystkich

_________________
gdzie strona tam zona


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 24, 2007 5:49 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 29, 2005 1:44 pm
Posty: 445
Lokalizacja: ZGY Gryfice
Witam, musisz wykonać kalibrację kąta skrętu kierownicy. Normalna sprawa, pod warunkiem że nic nie uszkodziłeś podczas de/montażu.
Wsiadasz do auta, masz kierownicę na wprost, włączasz zapłon (bez odpalania silnika) i kręcisz równomiernie i ciągle do końca w jedną stronę, przytrzymujesz na max skręcie sekundę, później wracasz - kręcisz tak samo jednostajnie i bez szarpnięć do maxa w drugą stronę, także przytrzymujesz sekundę w tym położeniu, następnie wracasz do pozycji wyjściowej - czyli koła na wprost.
Nie pamiętam tylko w którą stronę należy kręcić najpierw, chyba prawo, ale jak nie zadziała zaczynając od prawej, powtórz całość od lewej.

Powodzenia i daj znać czy poszło.

_________________
[VW1200, VW1300, bulik - ma już kółka, MB C123, BMW E12 525 i OSA M52 wciąż bez iskry]


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 25, 2007 12:42 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 05, 2006 11:29 am
Posty: 12
Lokalizacja: lublin
dzieki za podpowiedz

okrecilem sie az mi rece opadly( bez wspomagania troszki ciezko) 8)

niestety nie wyszlo , probowalem roznych kombinacji

podczas de/montarzu raczej nic nie uszkodzilem bo nie bylo bardzo czego tylko kostki trzeba bylo odpiac

faktycznie problem musi lezej w skalibroaniu skretu bo ESP czuje ze dziala, nie daje krecic kolami, w poslizg nie chce wejsc, mozna zdezaktywoawac (tzn przelaczyc w tryb mniej wyczulony na poslizg) wtedy zapala sie trojkacik, wiec dziala normalnie,
tylko ten blad wyswietlany przez komp mnie rozbraja :-?
jutro jeszcze raz sie pomecze jak nie wyjdzie to chyba servis :roll: :roll:

_________________
gdzie strona tam zona


Na górę
 Tytuł: esp
Post: pt wrz 28, 2007 12:27 am 
Offline
nowy

Rejestracja: czw wrz 27, 2007 11:55 pm
Posty: 2
witam

kolega prawie dobrze mówi... ale

odpal silnik i wtedy kręc kierą do oporu w prawo potem w lewo
potem zgaś silnik i odpal jeszcze raz.

powodzenia


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl