Witam
AndyS pisze:
Może masz za wysokie wolne obroty?
I/lub zbyt delikatnie wciskasz hamulec podczas przełączenia i/lub auto nie stoi w miejscu i/lub wybierasz zbyt wolno program.
Pragnę tylko przypomnieć, że podczas wyboru programu każdy ruch wybierakiem sterownik skrzyni odczytuje jako "to ten" a nie "poczekaj aż dojadę do końca i wtedy wczytaj"
Podczas powolnej zmiany z P na R jest zapięty "R" i auto przy zbyt delikatnym naciśnięcoiu na hamulec zaczyna "ciągnąć" do tyłu mocniej niż do przodu (takie tam przełożenia) następnie z R na D jest zdjęcie "R" i następni nieszczęsne D tak jak wyżej, tylko z małym wyjątkiem wszystki rozkład sił idący od sprzęgła hydrokinematycznego zaczyna działać w odwrotnym kierunku i tak jak napisał
MERCEDES 4 EVER każdy luz od wałka skrzyni (począwszy do wielowypustu pazura, aż do niedociśniętego hamulca) grzecznie się sumuje a auto czyta to jako możemy "ruszać" a tu zonk - ale mogę się mylić i proszę o poprawienie (ciągle się uczę)
W moim 123 2,3 pomoga mocniejsze wciśnięcie hamulca i wtedy auto spokojnie "przysiada" ale jak tylko trzymam delikatnie hamulec to lubi sobie szarpnąć (ale to takie tam bzdety)
pozdro <br>
Dodano po 1 minutach.:<br> a jeszcze taki szczególik
oczywiście stan oliwy jest ok. wizualny i jakościowy?
pozdro