MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
300se po kichnięciu mulasta na gazie https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=26472 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | moonracer [ czw cze 07, 2007 4:09 pm ] |
Tytuł: | 300se po kichnięciu mulasta na gazie |
wiem, że temat wystrzłów na lpg był już poruszany wielokrotnie, ale takich objawów nie znalazłem: po niewielkim kichnięciu moja M straciła moc do 2000 obrotów, wyżej idzie bardzo dobrze, na benzynie bez zarzutów, nie gaśnie, nie falują obroty ani na lpg ani na gazie, zauważyłem , że klapa przepustnicy jest delikatnie przesunięta ale na benzynie jest ok, wszystkie węże połączone, nie ma żadnych uszkodzeń. proszę o diagnozę bo ja nie mam koncepcji. |
Autor: | roadrunner [ czw cze 07, 2007 4:37 pm ] |
Tytuł: | |
moonracer pisze: proszę o diagnozę moonracer pisze: klapa przepustnicy jest delikatnie przesunięta
Prosze bardzo |
Autor: | TReneR [ czw cze 07, 2007 4:44 pm ] |
Tytuł: | |
Czyli na benzynie wszystko jest ok ale na gazie brakuje mocy w dolnym zakresie obrotow?? |
Autor: | moonracer [ czw cze 07, 2007 6:56 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Czyli na benzynie wszystko jest ok ale na gazie brakuje mocy w dolnym zakresie obrotow??
dokładnie tak jak kolega napisał a jeśli chodzi o klepę kolego roadrunner to moje 230E kichało raz w tygodniu przez dwa miechy, , po wymianie kabli, świec i kopułki kichanie ustało, obroty nie falowały, zapalała na bp i lpg bardzo ładnie i paliła15,5 na automacie,a klapy nigdy nie ruszałem |
Autor: | roadrunner [ czw cze 07, 2007 11:05 pm ] |
Tytuł: | |
moonracer pisze: a klapy nigdy nie ruszałem
no to nie ruszaj jej dalej |
Autor: | TReneR [ pt cze 08, 2007 9:55 am ] |
Tytuł: | |
Pierwsza rzecz to ustaw klape - nawte nie moge sobie wyobrazic jak mozesz spac spokojnie a co dopiero jezdzic ze swiadomoscia, ze jest nieustawiona!! Druga rzecz primo to chyba sprawdzenie silnika krokowego (zakladam, ze masz II gen) |
Autor: | witek-sec [ pt cze 08, 2007 12:35 pm ] |
Tytuł: | |
Jak piszesz ze do 2000 obrotow nie idzie , a powyzej tak ,to sprawdz czy sie gdzies lewe powietrze nie dostaje (obudowa,klapa filtra powietrza,filtr) , czy nie spadla Ci jakas guma/wezyk. Prawdopodobnie cos sie rozszczelnilo po strzale i jest za male podcisnienie .Oczywiscie ustaw/wycentruj klape przeplywomierza. |
Autor: | moonracer [ pt cze 08, 2007 5:55 pm ] |
Tytuł: | |
idąc za radą kolegów wycentrowałem klapę przepustnicy, teraz podchodzi o 2cm wyżej, chodzi gładko, bez ocierania i co prawda silnik lepiej zapala na benzynie to teraz na gazowni jest muł w całym zakresie obrotów, szukam dalej, może to tylko jakiś zbieg okoliczności, że po strzale zrobiła się mulasta to też nie filtr gazu chociaż był całkowicie zapchany |
Autor: | georem [ pt cze 08, 2007 8:14 pm ] |
Tytuł: | |
Może warto odwiedzić analizator spalin i zrobić regulację na LPG, bo rozumiem że z paliwem nie masz żadnych problemów. |
Autor: | moonracer [ pt cze 08, 2007 8:18 pm ] |
Tytuł: | |
georem pisze: Może warto odwiedzić analizator spalin
sęk w tym, że regulacja gruntowna była 2miechy temu, a poza tym co w instalacji LPG może się poprzestawiać po strzale?, najbardziej mnie wkurza to , że instalację mam prostą jak "drut" a nie wiem co jest grane |
Autor: | roadrunner [ pt cze 08, 2007 8:33 pm ] |
Tytuł: | |
Instalacja gazowa jest powazana z wtryskiem chocby przez zawor powietrza dodatkowego wiec nie moze byc tak ze jedno przeregulujesz a drugie zostawisz tak jak bylo. |
Autor: | moonracer [ pt cze 08, 2007 8:46 pm ] |
Tytuł: | |
[quote="roadrunner"]Instalacja gazowa jest powazana z wtryskiem chocby przez zawor powietrza dodatkowego wiec nie moze byc tak ze jedno przeregulujesz a drugie zostawisz tak jak bylo.[/quote] przykro mi ale nie rozumiem,mógłbyś sprecyzować?, gdzie jest ten zawór,co to wogóle jest; regulowane było wszystko lpg i benzyna na analizatorze; ja mam instalację I gen,z odrobiną elektroniki w postaci reg. wolnych obr. poza tym to jest zbiornik, reduktor z dwoma zaworami, filtr, śruba regulująca ilość gazu i mikser (tak jak w układach gaźnikowych) i co tu się mogło zkiepścić? a na benzynie chodzi ok więc to raczej żaden ze wspólnych elementów obydwu instalacji w koncu po mozolnych próbach po ciemku na parkingu pod blokiem udało się- odmuliła się [zlosnikz] DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA POMOC do końca nie wiem co pomogło ale zrobiłem następujące operacje: -ustawienie klapy (to już wcześniej ale teraz lepiej zapala) -czyszczenie kopułki i palca z nalotu (przy czym urwałem środkowy bolec-ale działa [zlosnikz] ) -czyszczenie kabli -odkręcenie dawki gazu jeszcze tylko jutro reg. wolnych obr. i wymiana świec i mam nadzieję,że będzie ok |
Autor: | georem [ sob cze 09, 2007 12:03 am ] |
Tytuł: | |
moonracer pisze: a na benzynie chodzi ok więc to raczej żaden ze wspólnych elementów obydwu instalacji JEŻELI chodzi na PB, a w instalacji LPG jest wszystko sprawne i NIE łapie lewego powietrza = powinna wystarczyć regulacja LPG, takie jest moje zdanie. ![]() moonracer pisze: sęk w tym, że regulacja gruntowna była 2miechy temu, a poza tym co w instalacji LPG może się poprzestawiać po strzale?, najbardziej mnie wkurza to , że instalację mam prostą jak "drut" a nie wiem co jest grane
Sęk w tym, że wystrzał był po regulacji (o ile dobrze zrozumiałem) i wymieniłeś np. filtr gazu. To ma wpływ na skład mieszanki i to duży. Jeżeli nie chodzi na LPG po wystrzale to problem leży w układzie dolotowym i tyle. Tam trzeba szukać przyczyny. |
Autor: | roadrunner [ sob cze 09, 2007 8:48 am ] |
Tytuł: | |
moonracer pisze: przy czym urwałem środkowy bolec-ale działa
Wymien kopulke lub dorzezb ten bolec bo zamordujesz cewke |
Autor: | moonracer [ sob cze 09, 2007 10:48 am ] |
Tytuł: | |
roadrunner pisze: Wymien kopulke lub dorzezb ten bolec
bolec wsadziłem spowrotem, tak, ze pracuje na sprężynce i nie wylatuje |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |