MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
124 250 d nie jedzi https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=26475 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | parajo [ czw cze 07, 2007 7:43 pm ] |
Tytuł: | 124 250 d nie jedzi |
witam wszystkich mam problem tego typu ,że mój mietek na wolnych chodzi niby okej ale jak dam gazu to nie jedzie, w przewodach pojawia się powietrze brak obrotów max,nie wiem od czego zacząć filtr wymieniłem może to pompa paliwa może wtryski, a może elektronika ja mam 250 20v z 95r, czy jest tam jakiś przekaźnik poza komputerem do silnika ![]() ![]() ![]() |
Autor: | mojojojo13 [ czw cze 07, 2007 8:47 pm ] |
Tytuł: | |
Zacznij od sprawdzenia skąd bierze się lewe powietrze w przewodach paliwowych..... Zasada w dieslu jest prosta - samochód tym gorzej chodzi im więcej lewego powietrza łapie, masz poprostu nieszczelny układ paliwowy ....od tego zacznij |
Autor: | parajo [ czw cze 07, 2007 9:06 pm ] |
Tytuł: | |
właśnie jutro chcę to zrobić tylko obawiam się żeby to nie było coś poważniejszego |
Autor: | mojojojo13 [ czw cze 07, 2007 9:18 pm ] |
Tytuł: | |
Ale te objawy które opisujesz - to właśnie są objawy zaciągania lewego powietrza - im go więcej tym samochód gorzej pracuje.... Powodzenia |
Autor: | szeryf [ pt cze 08, 2007 9:59 am ] |
Tytuł: | |
Hmm, to prawie niemozliwe co piszesz. Nieszczelnosci w ukladzie paliwowym objawiaja sie zazwyczaj wyciekiem paliwa, a nie bablami powietrza w rurkach. Pompa ma taka wydajnosc ze wypchnie paliwo przez nieszczelnosc. IMHO jedyna mozliwosc zaciagniecia powietrza to nieszczelnosc przed pompa paliwa. Szukaj na przewodach od baku do pompy. |
Autor: | WSR [ pt cze 08, 2007 11:15 am ] |
Tytuł: | |
Kiedy filtry wymieniałeś? Wyczyść sitko w baku. |
Autor: | szeryf [ pt cze 08, 2007 11:27 am ] |
Tytuł: | |
Jak sie czysci sitko w baku? |
Autor: | WSR [ pt cze 08, 2007 12:08 pm ] |
Tytuł: | |
Sitko jest na smoku, tam gdzie schodzą węże paliwowe do baku. Nie wiem jak ejst dokładnie w 124, ale w większości cywilnych samochodów odetkanie układu zasilania (filtry i czyszczenie) powodowało właśnie że nie było powietrza w układzie zasilania. |
Autor: | mojojojo13 [ pt cze 08, 2007 3:13 pm ] |
Tytuł: | |
szeryf pisze: Hmm, to prawie niemozliwe co piszesz. Nieszczelnosci w ukladzie paliwowym objawiaja sie zazwyczaj wyciekiem paliwa, a nie bablami powietrza w rurkach.
A nieprawda ..... znam to z autopsji |
Autor: | parajo [ pt cze 08, 2007 9:49 pm ] |
Tytuł: | |
dzisiaj okazało się ,że to podciśnienie , było coś nie tak , teraz jedzie ale jutro sprawdzę sitko w baku i przewody ![]() ![]() ![]() |
Autor: | szeryf [ sob cze 09, 2007 10:36 pm ] |
Tytuł: | |
mojojojo13 pisze: A nieprawda ..... znam to z autopsji Moze opisz? Bo ja znam z autopsji nieszczelnosci przy takim silniku jak opisuje kolega ~parajo i wierz mi, ze zawsze cieknie gdy silnik chodzi. Natomiast gdy postoi potrafi sie zapowietrzyc, ale objawami sa problemy z rozruchem, jak juz odpali to idzie jak burza... parajo pisze: dzisiaj okazało się ,że to podciśnienie , było coś nie tak , teraz jedzie ale jutro sprawdzę sitko w baku i przewody
![]() ![]() ![]() jakie podcisnienie? Opisz, bo jestem ciekaw? |
Autor: | parajo [ ndz cze 10, 2007 8:40 pm ] |
Tytuł: | |
podciśnienie okej ale jeszcze nie znalazłem nieszczelności tam jest tyle wężyków i wszystko na oringach i w każdym przewodzie powietrze, nie wiem tylko jak dojść do tego sitka w zbiorniku ale okazało się , że jest przy zbiorniku zawór odcinający paliwo i on też lubi czasami zaszwankować JUTRO GO USUNę |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |