MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

124 250 d nie jedzi
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=26475
Strona 1 z 1

Autor:  parajo [ czw cze 07, 2007 7:43 pm ]
Tytuł:  124 250 d nie jedzi

witam wszystkich mam problem tego typu ,że mój mietek na wolnych chodzi niby okej ale jak dam gazu to nie jedzie, w przewodach pojawia się powietrze brak obrotów max,nie wiem od czego zacząć filtr wymieniłem może to pompa paliwa może wtryski, a może elektronika ja mam 250 20v z 95r, czy jest tam jakiś przekaźnik poza komputerem do silnika :cry: :cry: :cry:

Autor:  mojojojo13 [ czw cze 07, 2007 8:47 pm ]
Tytuł: 

Zacznij od sprawdzenia skąd bierze się lewe powietrze w przewodach paliwowych.....
Zasada w dieslu jest prosta - samochód tym gorzej chodzi im więcej lewego powietrza łapie, masz poprostu nieszczelny układ paliwowy ....od tego zacznij

Autor:  parajo [ czw cze 07, 2007 9:06 pm ]
Tytuł: 

właśnie jutro chcę to zrobić tylko obawiam się żeby to nie było coś poważniejszego

Autor:  mojojojo13 [ czw cze 07, 2007 9:18 pm ]
Tytuł: 

Ale te objawy które opisujesz - to właśnie są objawy zaciągania lewego powietrza - im go więcej tym samochód gorzej pracuje....
Powodzenia

Autor:  szeryf [ pt cze 08, 2007 9:59 am ]
Tytuł: 

Hmm, to prawie niemozliwe co piszesz. Nieszczelnosci w ukladzie paliwowym objawiaja sie zazwyczaj wyciekiem paliwa, a nie bablami powietrza w rurkach. Pompa ma taka wydajnosc ze wypchnie paliwo przez nieszczelnosc. IMHO jedyna mozliwosc zaciagniecia powietrza to nieszczelnosc przed pompa paliwa. Szukaj na przewodach od baku do pompy.

Autor:  WSR [ pt cze 08, 2007 11:15 am ]
Tytuł: 

Kiedy filtry wymieniałeś? Wyczyść sitko w baku.

Autor:  szeryf [ pt cze 08, 2007 11:27 am ]
Tytuł: 

Jak sie czysci sitko w baku?

Autor:  WSR [ pt cze 08, 2007 12:08 pm ]
Tytuł: 

Sitko jest na smoku, tam gdzie schodzą węże paliwowe do baku. Nie wiem jak ejst dokładnie w 124, ale w większości cywilnych samochodów odetkanie układu zasilania (filtry i czyszczenie) powodowało właśnie że nie było powietrza w układzie zasilania.

Autor:  mojojojo13 [ pt cze 08, 2007 3:13 pm ]
Tytuł: 

szeryf pisze:
Hmm, to prawie niemozliwe co piszesz. Nieszczelnosci w ukladzie paliwowym objawiaja sie zazwyczaj wyciekiem paliwa, a nie bablami powietrza w rurkach.


A nieprawda ..... znam to z autopsji

Autor:  parajo [ pt cze 08, 2007 9:49 pm ]
Tytuł: 

dzisiaj okazało się ,że to podciśnienie , było coś nie tak , teraz jedzie ale jutro sprawdzę sitko w baku i przewody :lol: :lol: :lol:

Autor:  szeryf [ sob cze 09, 2007 10:36 pm ]
Tytuł: 

mojojojo13 pisze:
A nieprawda ..... znam to z autopsji


Moze opisz? Bo ja znam z autopsji nieszczelnosci przy takim silniku jak opisuje kolega ~parajo i wierz mi, ze zawsze cieknie gdy silnik chodzi. Natomiast gdy postoi potrafi sie zapowietrzyc, ale objawami sa problemy z rozruchem, jak juz odpali to idzie jak burza...

parajo pisze:
dzisiaj okazało się ,że to podciśnienie , było coś nie tak , teraz jedzie ale jutro sprawdzę sitko w baku i przewody :lol: :lol: :lol:


jakie podcisnienie? Opisz, bo jestem ciekaw?

Autor:  parajo [ ndz cze 10, 2007 8:40 pm ]
Tytuł: 

podciśnienie okej ale jeszcze nie znalazłem nieszczelności tam jest tyle wężyków i wszystko na oringach i w każdym przewodzie powietrze, nie wiem tylko jak dojść do tego sitka w zbiorniku ale okazało się , że jest przy zbiorniku zawór odcinający paliwo i on też lubi czasami zaszwankować JUTRO GO USUNę

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/