Witam Was drodzy koledzy. Potrzebuję Waszej pomocy.
Dzisiaj ojciec z kolegą wzięli się za wymianę termostatu. Odłączyli wszystko co trzeba i wyjęli cały ten korpusik od termostatu, a później z tej obudowy sam ten wkład wyjeli bo pojechaliśmy z tym do sklepu z częściami żeby im pokazać na przymiarkę (tacy spece, że zamówili niby dwa rodzaje termostatów i mieliśmy przyjechać ze swoim na porównanie). Okazało się, że... żaden nie jest nawet podobny i oni nie mają takiego w katalogach :\
Będę musiał zamówić z allegro i ten wydaje się być identyczny z naszym:
http://tnij.org/termostat_cdi
No i pojawiły się dużo poważniejsze problemy: po zamontowaniu starego termostatu i podłączeniu wszystkiego silnik ciężko odpala. Wcześniej się zakręcił i już, a teraz... tak jakby się "rozpędza"
ciężko to opisać, nagrałem to telefonem, słabo słychać ale może coś Wam to pomoże przy ewentualnej diagnozie:
http://rapidshare.de/files/41126365/Nagranie.wav.html
Poza tym występuje falowanie obrotów na luzie. Przy zimnym silniku to aż bujało samochodem, przy rozgrzanym trochę mniej, ale ciągle
i najdziwniejsza sprawa: samochód stracił moc i nie da się przekroczyć 3 tysięcy obrotów (?) Do około 1800 obrotów jest chyba normalnie, ale później nie ma w ogóle przyśpieszenia, wciska się pedał w podłogę i jest muł, auto dochodzi do 3 tysięcy i koniec.
Proszę o pomoc co to może być...
Mercedes w210 2.2 CDI 99 rok przed liftem, manual.